לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm not that girl


Ev'ry so often we long to steal To the land of what-might-have-been But that doesn't soften the ache we feel When reality sets back in


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

דברו אלי במספרים..


אוקיי, אז אני לא מקורית? שוט מי... לא תמיד צריך להביא רעיונות משלי! אז הנה רעיון גנוב אבל חביב ביותר: לטס גו:


 


*15* מספר השעות שהייתי בביצפר היום


*3* מספר השעות שישנתי בלילה


*10* מספר השעות שלא אכלתי כלום היום


*16.5* מספר השנים שהעולם הזה סובל אותי 


*2* מספר הכלבות שיש לי בבית


*1* מהן הולכת על ארבע ויש לה זנב


*0* מספר הפעמים שהתנשקתי


*1* מספר ההזדמנויות שהיו לי לביצוע המשימה הנ"ל


 

*0* מספר הפעמים שעשיתי סקס [כולם רשמו על זה אבל לי לא היה!], 0 במקרה הוא גם מספר ההזדמנויות שהיו לי



*648392920* מספר הפעמים שחשבתי על זה


*6* קילו שהייתי רוצה להוריד


*5* מספר הפעמים שניסיתי לגרום לעצמי להקיא


*0* מספר הפעמים שהקאתי


*2* מהפעמים השתפנתי ברגע האחרון


*3* פשוט לא הצלחתי


*14* הגיל שבו זה התרחש


-X [אין מספר כזה נמוך, מצטערת] הציון הסופי שיהיה לי בהיסטוריה השנה


*1* מספר הפעמים הממוצע שהכנתי שיעורים במתמטיקה השנה


*55* ס"מ- אורך השערה שנשרה לי אתמול


*1/3+* יחס השערה לגופי [למתקשים, השעה היא טיפה יותר משליש מהגובה שלי. מה שאומר שאני צריכה להסתפר, דחוף אבל!]


*2* מספר הנושאים בהיסטוריה שלא הספקתי ללמוד כי מדדתי שערות בסרגל


*3* מספר הדברים החשובים שאני לא עושה כעשיו כי אני עסוקה בלבזבז את זמני על הפוסט חסר המשמעות הזה


*11* מספר הדקות שלקחו לי מתחילת כתיבת הפוסט הזה עד לרגע זה ולהבנ שיש לי דברים יותר חשובים לעשות בחיי


*0* מספר התגובות שאני אקבל על פוסט כזה אידיוטי


*0* מספר הרעיונות שיש לי למספרים


 


 


אגב, את הפוסט הזה אני גנבתי מפה, למרות שהשמועות מלחשות שהוא במקור מפה


 


עד לפעם הבאה


-שחר-


 


נ.ב.


*508* שמי בגימטריה
נכתב על ידי , 12/5/2006 00:20  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עזבו אותכם מניק ניים ב-24/5/2006 12:12



כינוי: 

בת: 35

ICQ: 244879719 

תמונה




8,878
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל@!BeTty BoOp!@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על @!BeTty BoOp!@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)