לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm not that girl


Ev'ry so often we long to steal To the land of what-might-have-been But that doesn't soften the ache we feel When reality sets back in


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

סוף כל סוף- הסוף


מחר הבגרות בהיסטוריה, הבגרות האחרונה לחלוטין לשנה זאת [מועדי ב לא נחשבים!]ואחריה חופשששש!!! וויפייי! וזה בכלל לא משנה שבקושי למדתי ושאני לא יודעת כלום ושאני עומדת להיכשל!

האמת היא שנורא נורא ניסיתי להתכונן, קמתי מוקדם, לא הדלקתי טלויזיה, לא נגעתי במחשב, לא קראתי עיתון, לא נישנשתי כלום [טוב זה בעיקר כי אין אוכל בבית הזה ודי מרעיבים אותי... היתכן שזו שיטה חדשה של אמא לגרום לי להוריד במשקל?], בקיצור נורא נורא השתדלתי. א-בל כמה אופייני שדווקא בבגרות חשובה שכזאת אני אאבד את יכולת הריכוז שלי. לצמיתות. וגם רמת הזיכרון שלי ירדה לזו של דג זהב סנילי שקיבל מכה בראש וחטף אֵמְנִיזְ'יָה [מחלת השיכחה אנשים! קצת ידע כללי!] ואז נחטף ע"י חייזרים והוחזר בחזרה לאקווריום..

[כן, קרן, אני יודעת שכבר השתמשתי בדימוי ואני ממחזרת, אבל את חייבת להודות שזה דימוי מוצלח במיוחד!]

בכל אופן אני משתדלת לשמור על אופטימיות, נראה כבר מה יקרה. העיקר שיגמר כבר.

בנוגע ללבטים מהפוסט הקודם [זה השלב שאם לא קראתם את הפוסט הקודם אתם מגלגלים למטה וקוראים כמו ילדים גדולים! עצלנים!] אוקי אז איפה היינו? אה כן, הלבטים מהפוסט הקודם. כן אז שניים מהם נפתרו. שניהם נפתרו בדיוק בצורה שקויויתי שהם לא יפתרו. בשתי הפעמים הפתרון נבע מדברים שלא תלויים בי וזה מעצבן ומתסכל.

חוץ מזה מה כל כך קשה להחזיר תשובה, אנשים?? הכל היה יכול היה להסתדר אם הם רק היו נותנים תשובה... מה שהיא לא תהיה..



 

שעה: אני לא בטוחה שאתם מכירים בכלל שעות כאלה, אבל השעה 02:48 בלילה. מחר בגרות, כבר אמרתי?..

מצב רוח נוכחי: קצת דאון והמון אנרגיות [בצורה טיפה מחשידה יש לומר]

שומעת ברקע: "אורי"- מילים: רחל ביצוע: אחינועם ניני. שיר מהמם.

חושבת: על הלבטים מלמעלה

צריכה: ללכת לישון דמט! תראו מה השעה!

עושה: הולכת לישון..

 

לילה טוב אהובַיְ :)

 

עד לפעם הבאה [ומבטיחה לעדכן מה נסגר עם הבגרות]

-שחר-
נכתב על ידי , 8/6/2006 02:29  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תכתבי על הטיול... ב-16/6/2006 18:31



כינוי: 

בת: 35

ICQ: 244879719 

תמונה




8,878
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל@!BeTty BoOp!@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על @!BeTty BoOp!@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)