לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm not that girl


Ev'ry so often we long to steal To the land of what-might-have-been But that doesn't soften the ache we feel When reality sets back in


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

קוראים יקרים


תסתמו תג'ורה. ע-כ-ש-י-ו.

בחיי שזה נמאס כבר. אנ באמת מבינה את הרצון שלכם לבידור קל ומהיר ובשביל זה , ברוך השם, המציאו את הטלויזיה. והמחשב. ומשחקי מחשב. ואסמסים.

החיים שלי לא נועדו לבדר אתכם. וזה באמת כבר נהיה ממש קה. כמה שנאי מאוד אוהבת לראות מספר דו ספרתי בתגובות שלי, ויש לכם תגובות קורעות מצחוק, ממש ממש קשה לי לעדכן כשאתם מפמפמים לי במוח "תעדכני תעדכני"! זה ממש קשה! אני לא יודעת אם אני מעדכנת בשבילכם או בשבילי...

 

בבקשה תפסיקו.אתם יכולים להמשיך להגיב שטויות ואתם יכולים לנהל שיחות חופשי רק בבקשה, מספיק לבקש ממני לעדכן. זה ממש הורס.

 

 

 

אוהבת למרות הכל

-שחר-
נכתב על ידי , 2/7/2006 23:27  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רן, פרי! ב-5/10/2007 11:27



כינוי: 

בת: 35

ICQ: 244879719 

תמונה




8,878
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל@!BeTty BoOp!@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על @!BeTty BoOp!@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)