לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייו של גולש תמים


מה קרה אנשים אז קודם כל קוראים לי עידן ואני גר בבת ים ואני גם חבר קרוב של עמית הקטן עץ ירוק כמו ששמתם לב אני גולש ואני חולה על מטאליקה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2006

אנשיםםםםםםםםם יש לי הודעה חשובה


מה קורה הכל טוב הכל סבבה הכל בנחמדות יפה.

 

אז ככה ב15.3 יש הופעה של שבעים פנים זאת להקה של גולשים מבת ים שירי שאנטי ושרי גלישה שירים יפים כולכם מוזמנים למועדון הבארבי בתל אביב פתיחת שערים בשעה 22:00 בידיוק לא לאחר כרטיס אני מאמין יעלה בסביבות ה - 40 שקלים חדשים ויהיה חשמל ואולי אחר כך יהיה גם קצת טראנס אז מקווה ליראות שם את כולכם ויהיה פיצוץ.

נכתב על ידי עידן הגולש מבת ים , 1/3/2006 15:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  עידן הגולש מבת ים

בן: 34

ICQ: 195212074 




871

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידן הגולש מבת ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידן הגולש מבת ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)