לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2019

ריטמין.


תקופת מבחנים. אנחנו לומדים אצלך בחדר, בנפרד.


אני מנסה בכל הכח להתרכז בחומר אבל אתה יושב לידי וכל מה שאני יכולה להתרכז בו זה האצבעות שלך.


הן לא בדיוק מה שהייתי רוצה שהן יהיו, אבל הן מעוררות בי תאבון בכל זאת. אני מדמיינת איך פליק חזק ממש מרגיש מהידיים שלך.


אני מדמיינת את הסימנים של האצבעות שלך על פרקי הידיים שלי, כי לפפת אותן סביב ואחזת כל כך חזק שנוצרו בהם שבילים של אדום ולבן.


אני מדמיינת את שובל השיער הארוך שלי כרוך סביב אחת מהידיים שלך, ואת היד השנייה בכתף שלי; אני על ארבע ואתה עושה בי שפטים עם הזין הענק הזה שלך, שאני זוכרת היטב. אני זוכרת את השוק כשראיתי אותו בפעם הראשונה שנים אחרי שראיתי אותו אז, בפעם הבאמת ראשונה, בתיכון. זה מצחיק שאז הוא עוד לא הרשים אותי, כי בכלל לא הבנתי את הפרופורציות של האיבר הזה עדיין.


ברוב הזמן אני מצליחה להתרכז, אבל לפעמים עולה בי כזה גל מעניש של חרמנות וסוחף אותי איתו. פעימות הלב שלי עוברות לשם, בין הרגליים, ואני לא שמה לב שאני נושכת את השפה התחתונה כבר כמה שניות. אבל אתה בריכוז שיא ואולי אתה בכלל לא שם לב כל היום הזה לנוכחות המינית שלי. זה ממש מוציא ממני תוקפנות. הרי התחת שלי נראה כל כך טוב בג'ינס הזה, הצמוד. הוא עומד וחצוף וממש דורש שייתנו בו איזה ביס.


איך בא לי להזדיין איתך עכשיו. בא לי להזדיין איתך שעות... להרגיש כל זווית אפשרית שבה אתה יכול לחדור אליי ולמלא אותי עד שזה כואב.

נכתב על ידי , 20/1/2019 18:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של י ב-20/1/2019 19:58



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)