לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2005

נטלי, הזונה הבלונדינית שלי.


היה לה שיער בלונדיני וחלק, זוג עיניים ירוקות ושפתיים אדומות, דיי גדולות, הייתי אומר. כאלו שאתה פשוט מת להרגיש ננעלות על הזין שלך. היה לה מראה בובתי, מתוק וטהור. נמשכתי אליה בטירוף, בקשי הצלחתי לשלוט בעצמי לידה.

בנות לא מבינות לפעמים את יצר הכיבוש שלנו. הן חושבות שככל שהן ישחקו אותה יותר בתוליות, כך נקח אותן ברצינות יתרה. מישהו צריך להגיד להן שהן טועות.

בכל אופן, השתוקקתי לגזול ממנה את התמימות שלה אז הזמנתי אותה לסרט.

בחורות מתות על גברים שמציעים לצאת לסרט. הן חושבות שזה רומנטי, או משהו, כשלנו יש רק דבר אחד בראש - סקס. מישהו צריך להגיד להן שהן טועות.

נחזור לעניין. נכנסנו לסרט, נתתי לה לבחור, שתהיה מרוצה מעצמה. כמובן שהיא בחרה דרמה רומנטית, אלא מה? התאפקתי וסבלתי בשקט, כמו גדול, רק בשביל לתקוע את הזונה הקטנה. רואים עליה שהיא נותנת מלידה, גם אם לא הצליחו לשפד אותה עדיין. היא עוד לא פגשה אותי.

כל הסרט התקדמתי לאט ובזהירות. אתם יודעים, שלא תחשוד באינטרסיים המיניים שלי. הגנבתי בערמומיות את ידי לכתף החשופה שלה. העברתי יד בשערה, רך ועדין כמשי. גששתי בחשכה לעבר פניה ולטפתי אותן קלות. אחרי כמה דקות של "רומנטיקה" הפנתי את ראשה ולכדתי אותה במבט מלא משמעות. טוב, הכי הרבה משמעות שהצלחתי לשדר. אט אט קרבתי את שפתיי לשפתייה תוך כדי ליטוף מתמיד של שערה. כבר כשהתנשקנו הרגשתי את הזין שלי מתעורר. אלוהים, איזה שפתיים. והלשון.. עדינה ונעימה. היה לה טעם של שוקולד, יכולתי להמשיך לנשק אותה לנצח. כל כך רציתי להכניס לה יד לחולצה, לקרוע ממנה את החזיה ולחשוף שני שדיים מפותחים, אבל שמרתי על איפוק. אני צריך להיות רומנטי ומקסים.

אחרי הסרט הצעתי שנקפוץ אליי לשתות משהו. "את יודעת", אמרתי, "סתם כי אני נהנה איתך". כשאתה מורח בחורה ככה, היא לא יכולה לסרב.

עלינו אליי ואמרתי לה שתמתין כמה דקות ואני אחזור עם המשקאות שלנו. בחיי שאני לא יודע מה ערבבתי לה שם. אני אפילו לא זוכר, היו כל כך הרבה. על כל מקרה, שכרתי לה את הצורה.

כוסיות נהיות חרמניות אש בהשפעת אלכוהול. חתולות מין מלוכלכות.

עליתי עליה בנשיקה סוחפת שהעמידה לי את הזין כמו מוט ברזל. השכבתי אותה על מיטת הזיונים שלי והתחלתי להפשיט אותה ללא מעצורים. סוף סוף, אפשר לחזור להיות מי שאני - כלב שוביניסט וחרמן.

תחילה הפרדתי אותה מהחולצה וגיליתי חזיית תחרה אדומה, סקסית בטירוף. היו לה ציצים ענקיים, והם נחנקו ונלחצו זה לזה. אלוהים, הייתי מזיין אותה עד מחרתיים. העפתי ממנה את החזיה וכבר הייתי חרמן אש, ועוד לא התחלנו לחקור תנוחות. עוד לפני שהספקתי להתפעל משדיים העגולים והלבנים עם זוג הפטמות הורודות, מהרתי להוריד ממנה את הג'ינס שחשף ערווה מגולחת. שרמוטה מטונפת, אפילו תחתונים היא לא לבשה. נשקתי אותה בלהט וישר עברתי מהשפתיים לצוואר וממנו, כמובן, לשדיים האלוהיים האלו. נשכתי פטמה אחת ואת השניה לקקתי. הוצאתי ממנה גניחות עוד לפני שהספיקה לטעום את הכלי שלי בתוכה. הותרתי ידיי על החזה המטריף הזה וירדתי עם לשון חמה למרכז קיומה.

כלבה מיוחמת, היא נטפה! התחלתי ללגום את מיצי האהבה שלה, סופג כל טיפה שלה. דחפתי באגרסיביות את הלשון שלי פנימה, מניע אותה בעיגולים, נכנס ויוצא, מוצץ אותה. שגעתי לה את הדגדגן ואחרי כמה דקות ספורות כבר הרגשתי את השרירים שלה מתכווצים. היא התנשמה והתנשפה כמו זונה מטומטמת.

לא יכלתי להתאפק יותר. פסקתי את רגליה רחב כל כך עד שכמעט צעקה מכאב. עליתי עליה כמו נחש רעב והתחלתי לנגוח בה. נעצתי את האגן שלי באגן שלה, טוחן אותה, פנימה והחוצה, מהר יותר ומהר יותר. זיינתי אותה כאילו אין מחר. המיטה יללה וחרקה כמו משוגעת, והטהורה הקטנה שלי התחילה להזיז את האגן שלה תחתיי. אלוהים, איזו נימפומנית! נעצתי אצבעותיי בשד הימיני שלה ולשמאלי הקדשתי טיפול מיוחד. לקקתי, נשכתי, מצצתי את הפטמה הקטנה והקשה הזו.

קצת לפני הסוף הגברתי את הקצב והתחלתי לתקוע אותה ברצינות. היא צרחה כמו מטורפת, שרטה לי את הגב. שניה לפני שגמרתי הסתכלתי על פניי הבובה שלה וזה שבר אותי. פרקתי את מטעני עמוק בתוכה, תוך כדי התכווצות השרירים שלה על הזין שלי. הייתי בטוח שהיא עוד תתקע אותי בתוכה.

נפלתי עליה באפיסת כוחות, נדבקנו מזיעה.

הרוג נרדמתי בתוכה, חולם על האנאלי הרצחני שאדפוק לה.


הרבה יותר קל לי לספר את הפנטזיה מנקודת מבט של גבר.

מקווה שנהנתם כמוני,

איקס. ;)

נכתב על ידי , 18/5/2005 00:08   בקטגוריות בלונדיניות.  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקסית בטירוף ב-11/10/2008 17:36



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)