לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

אירוטיקה בטעם טוב, סוף סוף.


הבטחתי לשוב בקרוב, והבטחות צריך לקיים, כך אומרים המבוגרים. : )

על כל פנים, הנה לכם סיפור חדש עם ריח טרי ומרענן שישפיע כמעט על כל אחד, אני מקווה.

תהנו.


היה זה יום עבודה ארוך ומייגע. העבודה הייתה מעיקה מתמיד, הרגשתי שעוד רגע אקרוס מחולשה.

נכנסתי לאוטו ועצמתי עיניי. נשפתי פנימה את הריח שלה, שעוד נשאר על המושבים, ההגה וכל פינה במכונית. כמה שאני מתגעגע אליה.

זה היה לפני שבועיים, אני חושב. יצאתי מעוד יום עמוס בעבודה, אוסף את כוחותיי האחרונים וגורר עצמי לחניון. נכנסתי לאוטו והתחלתי לנסוע בכביש המהיר שנראה כי יימשך לנצח. אט אט הטשטשה ראייתי והחלטתי לעצור בצד לשטוף את עיניי. מצאתי בקבוק מתחת למושב שלי ויצאתי החוצה. היה קריר אבל אוויר טוב ומרענן שיפר את הרגשתי. שטפתי את הפנים, מנסה לנער ממני רסיסים של תשישות.

"אדוני, הכל בסדר?"

סובבתי פניי בקופצניות כשיד זרה הונחה על כתפי. היא עמדה שם מולי, גובהה היה מטר 70 לערך, שיער אדמוני ועינים כחולות. גופה חטוב ובנוי היטב, אך בגדיה היו מעט מלוכלכים. היה לה מראה זרוק, אבל היא הייתה סקסית למרות זאת.

"אה.. כן.. א.. אני בסדר" גמגמתי בביישנות. היא הביטה בי לשניה והסתירה חיוך מתוק.

"תראה, אם זו לא חוצפה, חשבתי אולי.. אם אתה יכול, אם זה בדרך שלך אני מתכוונת.." היא נעצרה רגע לקחת נשימה עמוקה. "אני הולכת כבר שעות ואני כבר לא יכולה לעמוד על רגליי. אולי תוכל לקחת אותי הביתה?"

בלי היסוס הסכמתי והכנסתי אותה לאוטו. סגרתי את הדלת כג'נטלמן מושלם ושבתי למקומי.

מסתבר שהיא גרה בת"א עם הוריה אחרי שהיא והחבר שלה נפרדו לפני שבוע וחצי. הם חלקו דירה וכשהקשר נגמר הוא זרק אותה מהבית. היא אמרה שזה כלל לא משנה לה שכל החפצים שלה נותרו בדירה, היא רק רוצה לחזור לחיים הרגילים שלה. אמרה שלא היה לה טוב איתו. לי היא נשמעה קצת מפוחדת. שתקתי והקשבתי בדריכות כשספרה על הוריה, ועל תחומי העניין שלה. אמרה שעוד חודש תחגוג את יום ההולדת ה22. חייכתי אליה ואחלתי המון מזל טוב.

אחרי חצי שעה של נסיעה הגענו לבית הוריה. הוא נראה ישן ובלוי, כנראה משפחתה שרויה במצוקה כלכלית מסויימת.

"אולי אתה יכול ללוות אותי לדלת? הרגליים.. פשוט.. אני נורא עייפה."

הסכמתי, כמובן, לא יכול להתנגד למבט התמים בעיניה. רציתי לחבק אותה ולהגיד שיהיה בסדר, שהחבר שלה, שזרק אותה, לא ראוי לרבע ממנה. הרגשתי אחר, שונה איתה. פתאום העייפות והחולשה שהעיקו קודם לכן נעלמו כלא היו. היה לה אור בפנים וחיוך קורן, היא הצליחה לרומם את מצב רוחי עוד לפני שהוציאה הגה מפיה.

כשהגענו לדלת היא נפלה עליי בחיבוק וחשתי בדמעה נוזלת לי על הכתף. לטפתי את גבה בתנועות אחידות ועדינות ולחשתי לה שאני באמת מאמין שהיא תהיה בסדר ושאם הייתי החבר שלה, לא הייתי נותן לה ללכת לעולם. היא נתקה מהחיבוק שנעם לי מאד וחייכה אליי חיוך מקסים. הלב שלי דפק כל כך מהר. ופתאום, כשהייתי שקוע במעמקי הים שבעיניה, קרבה שפתייה לשפתיי והפתיעה אותי בנשיקה שהטריפה את חושיי. לשונינו התערבלו במחול של תשוקה ואושר. אספתי אותה בין ידיי והשבתי לה נשיקה מהירה, צחקנו שנינו כמו ילדים קטנים.

"עצום עיניים" היא לחשה לי ולקחה ידי בידה, מובילה אותי בחושך העמוק של אמצע הלילה למקום לא ידוע. שעצרה השכיבה אותי בעדינות על משטח לח וקריר, היה זה הדשא של חצרה האחורית. צייתתי כשבקשה שאפקח את עיניי. מעליי שכבה הילדונת המטריפה הזו, עולה ויורדת עם הנשימות המהירות שלי. הליטופים החלו ולא רציתי שיפסקו - העברתי אצבעותיי בין שערה, ירדתי לעורף ומשם לגבה הקמור. במותנייה עצרתי והחלתי מרים חוצתה מעלה. במהרה היפה שלי הבינה את הרמז והרימה ידיה, נענת לשפת הגוף שלי שלחשה על רצוני לראות את שדיה המפתים. והם אכן היו בדיוק כמו שציפיתי - שופעים וטהורים, עם עור חלק ושזוף, מעוטרים בזוג פטמות ורודות ובהירות שהזדקרו למראה שפתיי. שרטטתי עיגול סביב פטמתה עם לשוני באיטיות, נשקתי לה ומצצתי בעדינות. היא פלטה גניחה או שתיים.

כשהטיפול בפטמתה הסתיים, החליטה שזהו תורה לשחק איתי. פרמה את כפתורי חולצתי והורידה אותה, מתחילה לרדת מהשקע שבצווארי לחזה, מלקקת כל דרכה מטה עד בטני התחתונה. אברי הזקור השתוקק להשתחרר מעול מכנסיי הג'ינס שלי והבחורה הסקסית שלי קראה את מחשבותיו כשהתירה כפתור אחר כפתור והורידה את הבוקסר השחור יחד עם מכנסיי בבת אחת. בשמחה ואושר יצא איברי החוצה, מחכה לטיפול המסור של נערתי. הוא לא הזדקק לחכות זמן רב עד שלשונה פגשה את אשכיי, מלקקת את החריץ הדק שבין שניהם, אוספת אותם לפיה הרטוב. פלטתי אף אני גניחה חנוקה והרגשתי את אברי מתקשה עוד ועוד, את הדם זורם אליו בזרמים ומעצים את זקפתי. כיפת הזין קבלה את הליקוק הראשון של לשונה הנעימה. היא התפתפלה על קצה איברי, מגרה אותי משאוכל לשאת עוד. נשימותיי הפכו כבדות ואדמונית השיער, שידעה מה היא עושה, החליטה שזהו הזמן המדיוק. היא הכניסה את כולו פנימה אל תוך גרונה בבת אחת, אפה נוגע בבטן התחתונה שלי. גרגרתי כמו חתול על המגע המתוק של לשונה, מלטפת מבפנים את האיבר המפמפם שבער בתוכה. אחרי משחקים קצרים של לשון ושיגעון, הגבירה כחולת העיניים את הקצב והחלה לעלות ולרדת על הזין שלי במהירות. עיניה הגדולות פקוחות לרווחה, מביטות בי מלמטה ומעבירות בי צמרמורת של הרצון הגדול לגמור. הודעתי לה על כך שאני מתקרב לפריצתי ושאלתי אותה אם היא מסכימה ש... היא רק השאירה את מבטה בעיניי, מהנהנת לחלום הגברי שלי וממשיכה בעבודה המצויינת שלה. היא הוסיפה מהירות לפעילות המציצה והשאיבה שלה, עטיפת הזין שלי בשפתייה. שמרתי על איפוק שניות מספר עד אשר לא יכולתי להחזיק זאת בפנים יותר והתפרצתי אל תוך גרונה. היא בלעה כל טיפה שיצאה ממני בחיוך טהור ומתוק. את האקט הסוחט סיימה בליקוקים עולים ויורדים על הזין שלי, מנקה אותו ביסודיות. 

במבט חטוף בשעון התחילה להתלבש במהירות ופקדה עליי לאסוף את עצמי מהדשא לפני שהוריה ימצאו אותה כך. בנשיקה חטופה היא נפרדה ממני, מותירה אותי עם הכוכבים שזרחו יותר מתמיד מעליי ושאלה אחת חשובה שלא הפסקתי לשאול - מה שמך?   


איש ללא זכרונות, יקירי, סוף סוף כשמתפנה לי זמן לבקר במעונך החמים אתה סוגר ככה? תתבייש לעצמך! : )

נכתב על ידי , 16/6/2005 01:55   בקטגוריות הרפתקאות במיטה  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איקס. ב-17/12/2005 01:12



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)