לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

דניאל ואני.


כשנכנסתי הביתה קראתי בשמה, מחפשת אותה בכל הבית, אך היא לא עונה לי.

"דניאל? דני? איפה את?"

בדיוק כשהתחלתי לדאוג, אצבעותיה הדקות עטפו עיניי בסרט שחרחר והובילו אותי לחדר השינה.

"תשכבי כאן", היא אמרה "ואל תעזי לזוז!"

נשיקה חטופה והיא כבר לא הייתה שם.

אני מוכרחה להודות שכל המיסתורין הזה הדליק אותי מאד. מאז ומתמיד הייתי מעריצה גדולה של הפתעות, במיוחד מהסוג הזה. שכבתי שם עם חיוך פרוש על שפתיי, דרוכה ומוכנה לעונג שזוגתי תיכננה לי.

רעשים בקעו מהמטבח והראש שלי הוצף רעיונות ופנטזיות שהשתוקקו להתממש. תחתוני התחרה השחורים שלי קיבלו את הלחות לה צפתה דניאלה המתוקה שלי. נו, מתי תשוב?

מגע ידיה העדינות קטעו את מחשבה זו והעבירו צמרמורת נעימה בכל גופי. אצבעותיה עברו בין שיערי הגולש וגלשו להן לצווארי, נוגעות לא נוגעות. מיד ירדו לכתפיי והשילו מהן את כתפיות השמלה הקיצית שלבשתי, וכשזו נתקה מגופי, ירדו עמה התחתונים הרטובים שלי. נותרתי בחזיה השחורה שלא התאמצה להסתיר המון.

בריפרוף מחרפן עברה על השדיים שלי וסחטה ממני אנחות קטנות של עונג. השטתי ידיי ללטף את שיערה אך היא הסיטה אותן ממנה במהרה ולחשה לי עמוק לתוך האוזן "אם את רוצה לגעת, את צריכה לבקש רשות!". הנזיפה הרכה הזו [על אף הניגוד בינהן, נסו לדמיין זאת למרות הכל.] הרעידה את גופי וגרמה לשערותיי לסמור. כעת הייתי רטובה לחלוטין ומגורה מתמיד. איך היא יודעת לקרוא את הפנטזיות שלי מבלי שאומר לה?

בלשון רכה השאירה שובל רטוב שהוביל הישר לאיברי החם. לפני שהגיעה לדגדגן התפוח שלי, ירדה לירכיים הפנימיות שלי ושיגעה אותי בצפייה למרקם הלשון המתוקה שלה. נאנחתי בעונג והעזתי להוציא הגה מפי, "אם רק תרשי לי, כמובן, אני משתוקקת למגע המרטיט של הלשון שלך, השפתיים היפיפיות.. בבקשה, אני רוצה לגמור".

ושם הייתי, מתחננת בפני בת זוגתי לגמור.. ואהבתי את זה כל כך!

"עדיין לא", אמרה דניאל ופתאום הרגשתי אותה מתרחקת מעט מגופי. כשחזרה, הרגשתי נוזל חמים ונעים נשפך במעלה רגליי ומסיים בדגדגן המגורה שלי. "אני מבקשת את רשותך לשאול מהו הנוזל החמים הזה", לחשתי בצרידות. התשוקה שזרמה כמו חשמל בגופי שתקה אותי כמעט לגמרי. "זהו סירופ שוקולוד, מתוקה שלי, חמים וטעים בדיוק כמוך", היא אמרה לי והרגשתי את החיוך על פניה. חייכתי אף אני.

הלשון התחילה לעבוד מהטיפה הראשונה של הסירופ. באיטיות מצמררת היא לקקה את השוקולד מהירכיים הפנימיות שלי עד אשר הגיעה, סוף סוף, לדגדגן שלי. גרגרתי בעונג כשמצצה אותו פנימה עם שפתיה, כשנתנה לו ליקוק הגון מלמטה למעלה וחזור חלילה. היא הושיטה את ידייה לשד הימיני שלי ומוללה בין אצבעותיה פטמה זקורה עד כאב.

"אוהההה...", גנחתי. התאהבתי במשחק הזה. אגני החל להתפתל תחת לשונה שרקדה עם הדגדגן שלי טנגו קסום. אחרי הצלפות רבות בדגדגן, ירדה לפתח איבר המין שלי ונכנסה לטעום את הרטיבות שלי אשר הספיקה להתערבב עם טעמו המתוק של השוקולד. "ממממ.." שמעתי אותה מתענגת על שילוב הטעמים, אבל הייתי בקשי מרוכזת בשביל לקלוט זאת. הרגשתי את האורגזמה הראשונה עולה מקצה אצבעות רגליי עד השוק, היריכיים והאגן.. עוטפת את הבטן שלי ומדגדגת את הפטמות הורודות שלי.. מגיעה לגרוני וסוחטת ממני זעקה חלושה. דניאלי המשיכה בליטופים עדינים שהרגיעו אותי והשיבו אותי למציאות אחרי מספר שניות.

הבד השחור הוסר ומעליי שכבה הנסיכה היפה שלי. נשקתי אותה ארוכות, טועמת את טעמי שלי, טעם השוקולד וטעמה של דניאל. מתוק ועסיסי.

"את בטח תשושה, סקסית", היא לחשה באוזני והתרוממה לכבות את המנורה שמעלינו, "חלומות נעימים".

נרדמתי עם נשיקת הלילה טוב הנהדרת, כשהמושלמת שלי שוכבת מעליי ומחממת את גופי.

איזה לילה נפלא. : )

נכתב על ידי , 21/6/2005 00:10   בקטגוריות לסביות.  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תאווה. ב-10/6/2006 13:41



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)