לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2006

נוגעת בעצמי.


ובכן, אתם בטח מופתעים לראות עדכון נוסף החודש בבלוג היקר שלי.

אני לא יודעת מאיפה, אבל נחתה עליי (אח, זה כואב!) השראה, וזה העיקר. :-)

 

אני תוהה ביני לבין עצמי כמה מכם יהנו מהטקסט הבא, ובכל זאת מפרסמת אותו כי הוא חלק ממני.

לווא דוקא אמת מדוייקת, אבל הוא בהחלט פיסת מציאות מחיי היומיום שלי.

מה גם שהוא קצר ולא מידי מפורט...

נו, מה אני מזבלת את השכל, תחליטו בעצמכם!

 

שלום שלום!


מוזיקת ג'אז ברקע, האהובה עליי.

כבר מאוחר, ואני פונה למיטתי.

לפני כן מקלפת מעליי את הבגדים, נשארת עם חוטיני התחרה האדום שאתה כל כך אוהב.

הפוך מכסה את גופי ואני מתכרבלת לכדור קטן ומכווץ.

העיניים לאט לאט נעצמות, ואני כבר בדרך לרכבת החלומות כשפתאום אתה עולה למחשבותיי.

יופי, אני אומרת לעצמי, איך אצליח להרדם עכשיו?

ואז, כמעט ללא שליטה, הידיים מגששות את דרכן לנקודות הרגישות שבי....

אצבע אחת נכנסת לי לפה, אני עוצמת את עיניי ומוצצת אותה, המגע של הלשון הנעימה שלי מרטיבה את האצבע...

היד השניה מתעסקת עם החזה - ממוללת פטמה בין אצבעותיי, סוחטת ומכאיבה מעט. משרטטת עיגול סביב הפיטמה השניה, נוגעת לא נוגעת ומצמררת את גופי בקור ועונג.

האצבע שהייתה בפי עכשיו יורדת באיטיות למטה, משאירה אחריה שובל רטוב של רוק חם.

עוברת בין החריץ של השדיים, נכנסת לטבור ומלטפת את הבטן התחתונה...

אוה, הכמיהה למגע שלך, ללשון הנעימה ולרכות שבך...

איך שאתה מכיר אותי היטב, וכמה הייתי רוצה שתחלוק איתי את המיטה עכשיו...

האצבע כבר עושה את דרכה מתחת לחוטיני האדום ישר אל הדגדגן המגורה...

מלטפת, נוגעת, יוצרת חיכוך מצמרר שמוציא ממני אנחה שקטה...

ואז נכנסת, סנטימטר אחר סנטימטר, פנימה לתוכי.

מממ.. אני חושבת לעצמי, כמה היית מתגרה אם היית מביט בי כעת, עם האצבע בכוס, השפתיים הפעורות והרטיבות שנוזלת ממני...

אצבע שנייה נכנסת, והנשימות שלי גוברות ומתגברות כשאני חושבת עליך במיטתך, נוגע בעצמך וחושב עליי... מעביר את ידייך לאט על הזין ומדמיין את דמותי...

האגן נע מעלה ומטה כאילו יש לו חיים משלו, משתוקק להכניס את האצבעות עמוק יותר פנימה, לדמות אותן כמה שיותר לזין הקשה שלך, שאני כל כך אוהבת.

כשהאצבעות תופסות תאוצה, נכנסות ויוצאות ממני במהירות, היד השניה נעה בין שד אחד לשני, בין שתי הפטמות הזקורות שלי.. האצבעות הקרירות מטריפות אותי, הגוף מצתמרר, משתגע, רוצה כבר להגיע לשיא...

ועוד מעט זה מגיע... אני מרגישה את זה... הנה ההתכווצויות הקטנות שלי מגיעות... הנשימות, הנשיפות... גניחות קטנות ושקטות בתקווה שאף אחד לא שומע... האורגזמה נבנת לאט לאט... וכשאני חושבת עליך גומר בתוכי היא מציפה את כולי, מקצות אצבעות הרגליים, במעלה הירכיים, לאורך הבטן והחזה ועד השפתיים שנפתחות וצועקות לאוויר באנחה גדולה ועוצמתית...

אוף, בטוח שמעו אותי. :-) 

נכתב על ידי , 16/1/2006 20:04   בקטגוריות שונות.  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איש המחשבות ב-28/8/2010 17:28



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)