לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2006

stranger.


אני רוצה שתהיה זר, ואני רוצה לאבד מולך את העשתונות.

 

לחכות לך באיזה בר נידח בת"א, עם כיסוי על העיניים ותחתונים רטובות רק מהתחושה המסתורית הזו.

להרגיש כל שניה שחולפת בשעון, לשמוע אותו מתקתק לעצמו עד שסוף סוף תגיע.

תצלצל אליי ותודיע לי שאתה נכנס עכשיו לבר.

הלב שלי יתחיל לדפוק מהר ואני אתהה ביני לבין עצמי אם אתה כבר פה לידי, בוחן אותי ומסתכל לכל מקום שרק תרצה.

יעברו מספר דקות עד שארגיש שפתיים נצמדות לאוזני, ואשמע את קולך לראשונה...

"תאווה" אתה תלחש לי, וגופי יצתמרר מאושר. זה אתה.

עדיין עם כיסוי העיניים, אתחיל לגשש עם ידי על פנייך. אבדוק את אורך השיער, את גודל הגבות, אנסה לתפוס במדויק את מראה אפך, ואז כשאגיע לשפתייך, תנשק לי ברכות.

ואז תזמין לשנינו אלכוהול משובח, שיעשה אותי קצת מטושטשת, ותשקה אותי בזהירות.

אני אלגום את הנוזל בעיניים עצומות, אתמסר רק לך, אתן בך ביטחון ושליטה.

 

אחרי שנשוחח ארוכות, על הכל מהכל, תהיה דקה של שתיקה.

אתה עדיין תשאר דמות שחורה שבדמותי, כשאתה כבר הספקת להכיר את תווי פניי היטב.

הלב שלי יאיץ את פעימותיו, והדממה הזו תלחיץ אותי.

מה אתה חושב? על איזה איבר בגופי אתה מסתכל? האם אני מספיק סקסית בעיניך?

ואז תקטע את הרהוריי ותנשק לי את הצוואר ואני ארעד תחת מגעך.

שפתותייך יטיילו על צווארי עד מאחורי אוזני, שם הן ישחקו קצת זמן ואז יתחילו במסע לשפתיי.

כשתגיע קרוב אליהן, וכבר ארגיש את חום נשימתך, אסיט את פניי ואדמיין אותך מחייך לעצמך.

אתה תלטף את ראשי ביד חמה ואוהבת ותפנה אותו אליך, אני לא אתנגד.

ואז לאט לאט תקרב פנייך לפניי ותנשק אותי נשיקה מתוקה ועדינה.

הלשונות שלנו יפגשו ומאותו הרגע נדמה שהן לא רוצות להפרד עוד לעולם.

אתה תניח את ידך על ירכי החשופה (אני לובשת מיני קטנטנה), ותעלה איתה באומץ לכיוון איברי.

אני אגרגר כחתולה כשאנו מתנשקים בלהט.

אצבעותייך ימשיכו לטפס במעלה רגליי שפסקתי לכבודך.

לפתע הכל יעצר ואתה תלחש לי באוזני שצריך כבר ללכת.

 

אתה תסחב אותי בזרועותייך החזקות, ותניח אותי על אדמה רכה שתרגיש לי כמיטה, ואז תעצור להסתכל עליי, לבחון אותי מכף רגל ועד ראש כשהרטיבות בלבניי רק גוברת.

פתאום ארגיש אצבע יחידה נוגעת בכף רגלי, ועולה לאט לאט למעלה בסלסולים מרטיטים.

ואז אחשוב לעצמי שאני לא יכולה לחכות יותר למגע הנעים שלך בתוכי.

האצבע תמשיך במסלולה, ותדגדג אותי במקומות הרגישים. אחרי הברך אתה תפחית את המהירות ותתקדם באיטיות מסחררת דרך הירכיים החלקות שלי.

בנתיים נשימותיי יגברו ואנקות קטנות ומתוקות יפלטו מפי. אני אתפתל במקומי, משתוקקת שתגיע כבר.

כעבור מספר שניות אתה תגיע לקן תחתוניי ותעבור עליו כמה פעמים, עד שאצבע סוררת תחדור פנימה ותרגיש את הרטיבות הנוזלת ממני. ואז תפשיט אותי מהחצאית ומהתחתונים, ותעסה מחדש את איברי החם. הדגדגן שלי יתנפח בתשוקה למגעך וכבר אתחיל לגנוח ולהאנח.

אוף, כמה שאתה טוב.

 

כעבור כמה דקות של חפירת אצבועתייך עמוק בתוכי, אני ארגיש את הלשון שלך מטפסת ועולה ופוגשת את איברי. היא תענג אותי ותוציא ממני התנשפויות רמות, שלא לדבר על רעידות גופי.

בשובבות היא תחדור פנימה לתוכי, בעוד אצבע אחת שלך תעסה ותגרה לי את הדגדגן.

אני אאחוז בידיי את ראשך ואצמיד אותו אליי, כשאתחיל להרגיש את השיא שלי נבנה.

כשהאגן שלי ינוע בחוסר נוחות, והנשימות שלי יהפכו חזקות וכבדות, תרגיש איך אני מתכווצת למולך, עירומה ויפיפיה, עם שפתיים פעורות ורגליים פשוקות.

אני אתפתל כנחש תחתיך, ואז כשאצעק לאוויר את הפורקן שלי, אתרחק ממך מהר ואנסה להחזיר את נשימתי.

אתה תחייך מהנאה ותופתע כמה שזה היה מקסים ומגרה.

 

ואז תכניס אותי לאוטו שלך, ותחזיר אותי הביתה.

אני אצא ממכוניתך ואמתין עד שאשמע אותך מתרחק, אוריד את הכיסוי ואחייך חיוך רחב ולא סיפוק.

 

לא יכולה לחכות עד הפגישה הבאה שלנו.


המשך יבוא? :-)

 

אולי זה הכינוי החדש שהביא איתו את המוזה?

אולי זה משהו אחר...

יום יפה לכם,

תאווה.

נכתב על ידי , 23/1/2006 13:40   בקטגוריות בהמשכים.  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תאווה. ב-27/1/2006 20:18



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)