לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2006

stranger, חלק ב'.


הנה מובא בפניכם חלקו השני של הפנטזיה הזו.

נשיקות וחיבוקים,

תאווה.


לא עבר זמן רב מאז נפגשתי עם איש המסתורין שלי, וכבר אנחנו בדייט השני שלנו.

 

הפעם אני זוכה לראות את פניו וגופו, ונדהמת כמה שהוא נורמלי, ואפילו מושך מאד.

שיערו חום כהה, ועיניו ירוקות. כתפיים של שחקן פוטבול, חזה נפוח, זרועות מלאות.

לבוש מהודר, אופנתי. דג איכותי תפסתי ברשת, אני חושבת לעצמי ומחייכת.

 

גם הפעם יוצא לנו להחליף כמה מילים, אחרי הכל הכימיה צריכה לבוא גם מבפנים.

הוא מורה בבית ספר, גר בת"א עם שותף (אני מקווה שהוא לא שמע אותי גונחת בלילה ההוא. ;-).

השיחה זורמת, אני מתחילה להרגיש בנוח איתו ומחליטה לעשות בעצמי את הצעד הראשון.

בעוד אנו משוחחים על הא ועל דא, גופי מתקרב לגופו, כמעט נצמד אליו.

המרחק בין פניי לפניו מצתמצם.

ברגע של שתיקה אני מניחה את ידי על ירכו, ורוכנת לנשק אותו.

מממ... אותו הטעם המתוק מהפגישה שעברה. ואיזו נשיקה... בדיוק כמו שאני אוהבת.

מתחילה במעט לשון, מפתה, משאירה קצת טעם לעוד. ואז גוברת עם הזמן והופכת מלאת תשוקה, בוערת מתאווה, לוהטת.

 

הידיים שלנו כבר לא מתאפקות, ואנו מתחילים למשש זה את זו.

אני מפשקת את רגליי למגע אצבעותיו, ועולה עם ידי על רגלו לאיבר מינו.

זו הולכת להיות הפעם הראשונה שארגיש אותו.

ביד השניה מלטף את החזה. נוגע, ממשש, מעסה... אוה, זה כל כך נעים.

ידי משפשפת את איבר מינו, מגדילה את הגירוי.

הוא לוגם מכוס השתיה שלוק אחד גדול ואנחנו עפים משם.

 

עולים אליי מהר, כמעט נופלים במדרגות ומתפוצצים מצחוק. שתינו די הרבה.

כבר אין מתח ביננו, פרט למתח המיני, ואנחנו זורמים על אותו גל.

פותחת את הדלת והוא מתנפל עליי בנשיקות כשאנו נכנסים.

הידיים שלו לא מפספסות אף נקודה בי - מהצוואר לחזה, מהבטן השטוחה לאיבר הרטוב, מהגב ישר לישבן החצוף.

 

נכנסים לחדרי ואני משכיבה אותו על מיטתי.

"חכה כאן", אני אומרת בתקיפות וממהרת למטבח.

 

מביאה איתי שפורפרת קצפת ומניחה לידי.

כורעת בין רגליו ופותחת את הרוכסן במהרה והוא כבר מופשט ללא תחתוניו.

התשוקה שלי עוד רגע תעלה אותי באש, אני חושבת ולוקחת את הקצפת בידי.

הוא נשכב על גבו ומציץ עליי מרחוק.

לפני שאתיז עליו מהמתוק-מתוק הזה, אני מוציאה לשון רעבה ומלקקת בהתלהבות את הסוכריה החדשה שקבלתי. מרטיבה אותו היטב ולא מחסירה אף נקודה.

ואז מרססת בנדיבות את הקצפת על איבר מינו, הוא מתנשף בכבדות... מתחרמן מהר.

אני מתחילה בכיפה, מלקקת את קצה הזין כשהלבן הסמיך מסתיר את שפתיי.

מכניסה רק אותה לפי, משחקת בה עם הלשון.

מוציאה ויורדת למטה, מלקקת את כל הקצפת לאורכו של הזין.

כשאני מחליטה סוף סוף להכניס את כולו לפה, אני עושה זאת בבת אחת, עם אחיזה בבסיס הזין וליטוף מתמיד של הביצים, וכמובן לא שוכחת את המבט הסקסי הזה מלמטה, עם הזין בין שפתיי.

הוא מלטף את שיערי ומסיט אותו מפני, מתרומם לתפוס קצת שדיים, וחוזר לשכב.

מתחילה במציצה ומקפידה לשמור את שיניי במקום אליו הן שייכות - רחוק מאיברו.

מכניסה את כולו לגרון עמוק, מרטיבה אותו היטב ועוטפת את כולו.

נשימותיו הופכות מהירות וקצובות, ואני מרגישה איך הוא מוסיף להזדקר ולגדול.

עוד קצת והוא יגיע לשיאו.

אני מגבירה את הקצב והופכת את השאיבה שלי ליותר מאסיבית, לא מקפחת את אשכיו ומקפידה לעטוף את הזין כולו.

לקראת סוף המציצה, אני מוסיפה את קולות היניקה המפורסמים שלי, מן "ממממ.." של הנאה שכזה, כשבאותו הרגע הוא משפריץ לתוך גרוני בעוצמה, גונח ומצמיד בידו את ראשי שכמעט נוגע בבטנו התחתונה.

אני נהנת מהתהליך ובולעת בשקיקה, לא מחסירה אף טיפה.

כשהוא מפסיק להשפריץ, אני מנקה אותו ביסודיות ומחייכת אליו חיוך מרוצה.

הוא מחזיר אליי חיוך ואני כבר מזמינה לו מונית. :-)

נכתב על ידי , 28/1/2006 20:04   בקטגוריות בהמשכים.  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נשמה תוהה ב-3/2/2006 18:23



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)