לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

קטינה שובבה.


פנטזיה נוספת שנכנסת ישר לקטגוריית האסורים.

שתי הדמויות העיקריות שלנו הפעם, הם נערה בת 16 עוד בתמימות נעורייה, ומבוגר חרמן בשנות העשרים המאוחרות שלו. הם נפגשים בבית ספרה, כשהוא מגיע לראשונה להרצות לכיתתה על חינוך מיני. מדובר בקטינה שובבה להחריד, שתופסת ברשתה כל מבוגר חרמן שהיא רואה.

כמובן שעליו היא לא מוותרת, ומתפה אותו למקלחת בביתה.

טוב, מכאן זה תורכם.

קריאה מהנה. ;-)

 

[לשון הכתוב כמספרת למישהו על המתרחש. היה לי יותר נוח ככה. מקווה שלא תרגישו בהבדל]


בוקר אחד, ממש לפני שהוריי מתעוררים, אכניס אותך לביתי ויחד נתגנב למקלחת.

אתה תביט בי מתפשטת למולך, מקלפת מעליי את כל שכבות הבגדים המיותרות.

אחשוף בפנייך חזה צעיר ועומד, פטמות מגורות, בטן שטוחה וחלקה ורגליים ארוכות ורזות.

ואז תבקש שאסתובב, וכך אעשה, ותנשך את שפתייך ברעב כי ישבני הקטן יעורר בך תאבון.

תתפשט במהרה ותזרוק את בגדייך לרצפה כחסרי משמעות. שום דבר לא יותר חשוב עכשיו מהקטינה הסקסית הזו שעומדת לפנייך, עירומה כולה.

נכנס ביחד למקלחון הצפוף על קצות אצבעותיי שמא הוריי יקיצו משנתם.

זרם המים יגלוש על גופי הצעיר, גורם לשדיי לנצנץ באור המקלחת.

ואז תנשק אותי נשיקה עדינה, מתוך חשש לפגוע ביצור התמים והשברירי שבידך.

ובתגובה אצמד אליך על מנת להרגיש את איברך הזקור קרוב אליי.

וכך נתחיל להתגופף לנו, במקלחת של אבי, קטינה שובבה ומבוגר חרמן שכמוך.

אתה תחוש את שדיי שטרם התפתחו לגמרי ואני אושיט את ידיי הקטנות לאיברך המגורה.

ידך תגלוש על בטני השטוחה עד איברי וכשאבין את הרמז אפשק רגליי בהסכמה.

אני בטוחה שעובר לך בראש עכשיו כמה מסוכן הדבר הזה שאנחנו עושים, בתוך המקלחת של הוריי.

אך אני גם יודעת, שככל שהמעשה שלנו הופך יותר אסור, כך אתה נהיה מגורה עוד ועוד.

אצבעותייך כבר פלשו לתוכי והן מוציאות ממני אנקות קטנות. אני כה רטובה, שאינך בטוח אם אלו מיציי שעוטפים אותך או המים החמים.

אחרי מספר דקות בהן אתה עושה לי ביד ולא מפסיק להביט כמה סקסית אני כשפתיי פעורות ועיניי עצומות, אתה תרים אותי בידייך החסונות ותשעין אותי כנגד הקיר.

שוב נתנשק בלהט, לשון חובקת לשון, חזה נושק לחזה. כמה מגרה העובדה שהוריי ישנים בחדר הסמוך.

בעדינות תחדיר את איברך לתוכי, רגליי נכרכות סביבך בשביל שלא אפול.

עיניך כמעט יצאו מחוריהן כשתגלה כמה צרה אני, וחשש יעלה בך שאולי לא תצליח לחדור אליי.

ואז אחייך אליך ברוגע, מן חיוך מלאכי שכזה, ואסמן לך כן עם ראשי בידיעה שאני כה רטובה וכניסתך אליי תהיה חלקה ונעימה.

אם כך, אתה ממשיך פנימה, סנטימטר אחר סנטימטר ועיניי נעצמות בעונג. כמה טוב להרגיש אותך ממלא אותי.

וכשסוף סוף יהיה איברך כולו בתוכי, נתחיל את האקט האמיתי.

לאט לאט אתה תצא ותכנס אליי, מעלה בי רגשות כמיהה לאיברך. ידך תלוש את שדיי כשהיד השניה עוד מחזיקה אותי למעלה.

קול נשימותיי יעלה ויהפוך רועש יותר, ואתה תנשק לשפתיי בשביל להשתיק אותי ותחשוב לעצמך איזה מקסימה שאני וכמה מתוקות הן שפתיי.

בנתיים קצב הדפיקות שלך באגני יגבר, ובמהירות תכנס ותצא ממני מחזיק אותי צמוד אלייך.

בום

בום

בום

דפיקה אחר דפיקה תנעץ בתוכי בחוזקה, שנינו מתאפקים לא לצעוק או לגנוח.

לפתע תשמע דפיקה בדלת ואתה תקפא בתוכי. נשתתק שנינו.

"דניאל?" קול אבי ישמע מבחוץ כשאיברך גדל ופועם בי. מה עושים עכשיו?! איך אגיד לאבי שנמצא איתי גבר בשנות העשרים לחייו ושהוא דופק אותי על קיר המקלחת כבר 20 דקות? איך אספר לו שמבעד לדלת הדקיקה ביתו הקטנה נטחנת עוד ועוד ותמימותה נשטפת יחד עם מי הברז?

מבטך המבוהל מעיר אותי מהרהורי ואני עונה לו בקול רועד "כ.. כן, אבא".

"אני צריך את המקלחת" יאמר אבי ושנינו נצחקק בשקט. אני אדע מה שעובר לך בראש ואתפלל שלא תעשה זאת. ובכל זאת, על אף תחנוניי הרבים, אתה תמשיך בדפיקות קצובות ומהירות. ראשי יסתחרר מחרמנות כשאזכר שאבי עוד ממתין לתשובה.

"אנ.. אני מת... אה... מתקלחת.." אני אענה לו בהתנשמות כבדה ואורגזמה שנבנת בי.

ואז תתחיל לגנוח בי בחוזקה באמת, מקפיץ את שדיי מעלה ומטה בקצב מטורף.

אבי עדיין יחכה מחוץ למקלחת, בעוד שנינו מזדיינים כמו שפנפנים חרמנים בביתו.

ידייך יאחזו בישבני העסיסי, תופסות אותו חזק.

אה...

אה..

תמ... תמשיך..

אבקש ממך ולא תפסיק להכנס ולצאת ממני, מהר יותר..

מהר יותר..

מהר..

עד שתתפרק בתוכי יחד איתי, מתכווצת על איברך הקשה. יחד נגנח בקול ונשכח את ההורה הכועס מבעד לדלת, שלא מבין מה מתרחש בפנים.

בקושי ותצליח להחזיק אותי שרועדת בזרועותייך. ואז תשען עליי באפיסת כוחות, מתנשם ומתנשף בכבדות, כשאבי ידפוק על דלת המקלחת וישאל בכעס מה אני עושה שם.

אתה חושב שהוא שמע אותנו?

נכתב על ידי , 9/2/2006 20:49   בקטגוריות אסורים  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סרגיי (^_^) ב-10/2/2010 18:35



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)