לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

אדומה צמודה.


לפני שלוש שנים בערך, בת דודתי הביאה לארוחה המשפחתית איזה בחור חדש שהכירה, באותם ימים הם יצאו משהו כמו חודשיים וחצי והחליטו שהגיע הזמן להכיר את המשפחה. הייתי אז בת 14 ומהרגע שראיתי אותו לא יכלתי להפסיק לחשוב עליו- עיניים ירוקות צלולות ושיער שחור, גבוה קומה עם כתפיים רחבות וחיוך שובה, בדיוק כמו שאני אוהבת אותם. אז זו עוד הייתה "הדלקות של קטנים", אך עם הזמן התפתחו בי רצונות חזקים ועזים יותר מבעבר ובכל פעם שהוריי הזמינו אותי למפגש המשפחתי הקבוע, בחרתי מהארון את הבגדים הכי קטנים וזעירים שלי בשביל למשוך את תשומת לבו. לא יכלתי שלא להרטב רק מלראות אותה יושבת בחיקו, כשידו מחבקת אותה ולפעמים בלי שאף אחד יראה מחליקה מהכתף לחזה ונשארת שם לקצת זמן עד שמישהו פונה אליהם והיא חומקת למטה, לירך שלה.

 

המון מים זרמו בנהר מאז, ודמותו נשכחה ממני. לא ראיתי אותו כמה שנים טובות וגם לא אותה, הייתי עסוקה בלימודים ובחברים משלי, אם אתם מבינים למה אני מתכוונת... ;-)

 

ופתאום לפני שבוע, בארוחת שישי משפחתית ומצומצמת, שמו עלה בשיחה ולא יכלתי שלא לשאול מה איתו והאם הם עדיין יחד. כל הראשים הופנו אליי בתמיהה, מופתעים כנראה שאני עדיין לא יודעת. "מה?!" שאלתי בעצבנות כאשר אחותי קטעה אותי וספרה לי שעוד חודש בדיוק מתקיימת החתונה של הזוג המדובר. פניי החווירו ועיניי נפערו. חתונה?! מה?! אבל.. אבל.. היו לי תכנונים עליו, מה עכשיו חתונה?! ובעוד אני מהרהרת בראשי מה אני יכולה לעשות עם פיסת המידע הזו, מביטה בי משפחתי בהמתנה מוזרה. "נו, שיהיה במזל טוב", סננתי בשקט וחזרתי לשחק עם האוכל שבצלחתי.

 

חודש חלף במהרה וערב החתונה הגיע. אתם בטח מנחשים איזה סיבוב קניות ארוך עשיתי לפני, בחיפוש אחר השמלה הכי צמודה ולוהטת שנתפרה ביובלות ארץ ישראל. ואכן משאלתי התגשמה- שמלה אדומה צמודה צמודה ללא כתפיות, עם מחשוף עמוק בגב שמגיע עד תחילת הישבן החצוף שלי, עשרה סנטימטרים מפרידים בין האוויר הפתוח לאיבר מיני. וכמובן, את התחתונים שכחתי בבית. ;-)

השמלה הזו הייתה פשוט מושלמת, מבליטה את האיזורים היותר יפים בגופי- את החזה המפותח, הרגליים הארוכות, הבטן השטוחה והחלקה ואיך לא, ישבן קטן וחצוף של נערה חרמנית שכמוני. את שיערי הבלונדיני השארתי פזור, מלטף בעדינות את גבי ומידי פעם נוגע בשיפולי השמלה מעל לחזה. נעלי עקב סיכה גבוהות ואני מוכנה לצאת, לא לפני הבושם המפורסם שמפיל כל גבר מרגליו.

 

כאשר נכנסתי לחדר כל מבטי הנוכחים הופנו אליי. בכל זאת, בחורה צעירה ומטופחת עם בגד כה זעיר עליה ופנים בובתיות כמו שלי, למה ציפיתם?  את הטקס כולו אחסוך מכם, אין לו כל חשיבות בסיפורינו. הרשו לי להריץ את הקלטת קדימה עד הארוחה המשותפת של המשפחה עם הזוג הטרי. כשכולם התיישבו לשולחן וגם החתן והכלה הצטרפו, אני הייתי בשירותים, עושה את ההכנות האחרונות לפני הכניסה הגדולה. הוא עדיין לא ראה אותי בלבושיי וברגע שזה יקרה, אני צריכה את כל המבטים אליי. הצצתי מן מקומי אל השולחן המשפחתי, כולם יושבים יחד ומחכים למנה העקרית. אני חושבת לעצמי, חכו איזו מנה מתבשלת בשבילכם כעת.

כשהגעתי לשולחן זה היה בדיוק כמו שדמיינתי, כולם השתתקו ועצרו את כל מעשיהם להביט בי. חייכתי בביישנות ופניתי אל עבר הכסא הפנוי ליד החתן. בעודי צועדת לעברו לא יכלתי שלא להרגיש את עיניו טחובות לי עמוק במחשוף, מפשיטות אותי לאט ובעדינות ולא מפספסות אף נקודה בעורי השזוף והחלק. הרמתי עיני לעברו ומבטנו נפגשו. קרצתי לו והתיישבתי, שמלתי עולה עוד כמה סנטימטרים למעלה, כמעט חושפת את איברי הרטוב. אוה, הוא היה כל כך מחרמן בחליפה הזו...

 

שעה חולפת, אוכל בא ואוכל הולך. רגליי כבר מתחככות בשלו, כאילו בטעות, וזרועותיו מתלטפות עם זרועותיי. שיחתנו זורמת והאלכוהול בגופי מתחיל לתת סימניו, החרמנות עולה ולאט לאט אני הופכת יותר חופשייה ומסוכנת. ברגע של אומץ, שוכחת לגמרי היכן אני נמצאת ומה הסיטואציה בה אני נוכחת, אני מניחה את ידי על ירכו ורוכנת לעברו, לוחשת לו באוזן ש"אני מקווה שהספקת להנות פעם אחרונה לפני שהסורגים נסגרים מעלייך".. אצבעותיי מתופפות על רגלו עולות כמה סנטימטרים ונחות. הוא מצידו נבהל, נשימותיו גוברות מהפחד ומהחרמנות שיצרתי אצלו כל הארוחה. הוא משתתק ולא עונה, אני מבינה, אבל הוא גם לא מתנגד ואפילו מקרב את רגלו אליי. אני מבינה את הרמז וחומקת מהשולחן בתירוץ עלוב, "אני הולכת להביא את הלפסטיק מהאוטו, אל תחכו לי".

 

יוצאת מהאולם לאוויר הקר של הלילה. לוקחת נשימה ארוכה ונזכרת בתגובתו לידי החצופה. אני פונה למכונית הוריי ומתיישבת, ממתינה ומחכה. כעבור זמן קצר החרמנות בי גועשת ואינני יכולה לחכות, אז ידי עולה באיטיות מהיכן שהייתה ממוקמת, גולשת באצבעותיי על פנים הירכיים וברגע שאני נוגעת באיברי ומרגישה כמה הוא רטוב, רגליי נפשקות ואצבע סוררת חודרת אליי פנימה. עיניי נעצמות וראשי נשמט אחורה. אוה, כמה שזה טוב לחשוב עליו, מגיע לפה פותח את רוכסנו ופוקד עליי לקחת את כל איברו בפי. אגני מתחיל לנוע בקצב אחיד כנגד האצבע שבתוכי, כשלפתע נשמע רחש מהשיחים הקרובים למכונית. אני קופצת ממקומי, מתרוממת ומסדרת את שמלתי. עומדת בפתח המכונית, מכופפת ונראית כאילו מחפשת את הלפסטיק שלי באמת. חסר לי שמישהו ימצא אותי ככה, עם אצבע עמוק בתוכי מחכה לחתן המסיבה. בעודי מפשפשת מתחת לכיסא עם הישבן מורם אל על, אני שומעת צעדים מתקרבים אליי ולבסוף אגן גברי נצמד לגופי וידיו עוטפות את בטני השטוחה, מקרבות את ישבני החצוף צמוד צמוד אליו. הוא מתכופף ונושף את ריח שיערי, נושק לצווארי ושואל אותי תוך לחישה לאזני "את חושבת שאולי הלילה תהיה לי הזדמנות להנות קצת לפני שהסוגרים נסגרים?" אני מחייכת בסיפוק ונושמת לרווחה. ואז מקמרת את גבי כך שישבני מתחכך בעדינות באיברו הזקור. "גרר...", אני מגרגרת כחתולה מיוחמת, "חשבתי שלא תשאל לעולם..."

 

אני מתיישבת על הכיסא הקדמי ואגנו מופנה כלפיי כשאיברו עומד במלוא תפארתו מול פניי. אני מביטה בו מלמטה בעיניי הכחולות ובעזרת ציפורניי שורטת את דרכי על מכנסי חליפתו אל הרוכסן. הוא נטרף מההמתנה ורגליו נרעדות. אני פותחת את רוכסנו במיומנות ומוציאה את איברו הפועם לאוויר הפתוח. "מממ.." אני משמיעה קולות תיאבון והוא מחזיר אליי "שובבה שכמותך, אני רוצה לראות אותך מלקקת אותו בלשון היפה הזו שלך". טוב, הגיע הזמן להגשים את משאלתו. אני מוציאה את הלשון מהפה ומבסיס הזין ועד קודקודו מרטיבה את כולו. נושקת לכיפה ויורדת למטה, מלקקת קצת את הביצים ושוב עולה למעלה, לכיפת הזין. טיפת טרום שפיך לא מאחרת להגיע ואני מקבלת אותה לפי, מכניסה בעדינות ובאיטיות את הכיפה לבין שפתיי האדומות, מלקקת אותה בלשון ומתחילה להכניס סנטימטר אחר סנטימטר מהזין הנפוח שלו. הוא משמיעה אנקת עונג חרישה ועוצם את עיניו. הוא מניח את ידו על ראשי ומלטף את שיערי הגולש. "את מטריפה אותי עם הלשון הזו, והשיער הבלונדיני שלך.. תסתכלי לי בעיניים, יפיפיה" הוא מבקש ממני ואני מרימה את מבטי אליו. אני ממשיכה להכניס ולהוציא את איברו מפי, תוך כדי ואקום חזק. שפתיי האדומות עוטפות אותו, את כולו, ולא שוכחות להרטיב היטב כמו שצריך. מוסיפה יד בבסיס הזין ומתחילה להגביר את הקצב לפי נשימות החתן. וכל אותו הזמן לא יוצאות לי מהראש המחשבות על כך שהזין של החתן נמצא לי בפה, שאני מוצצת לבעלה של בת דודתי, שעוד רגע הוא יגמור בגרוני ואני אבלע הכל כמו שרמוטה מלידה. אלוהים, אני נעשת כל כך רטובה מהמשפטים האלו ולא מפסיקה לחזור עליהם במוחי.

 

בנתיים הגברבר מתקדם לעבר גמירה, הוא מנווט את ראשי ודוחף אותו צמוד לבטנו, אפי נוגע בחלציו. ועכשיו, אני חושבת, הגיע הזמן למשולש הקדוש- מוסיפה יד בבסיס, מקפידה על מציצה טובה של שאר איברו וליקוק חוזר של כיפתו, ועוד יד מלטפת בביצים שעושה את העבודה כמו שצריך. וכמובן, מנסיון קודם ומפותח של מציצות, מוסיפה לקראת האורגזמה קולות יניקה עדינים שמעיפים את הבחור לרקיע השביעי. וכך היה באמת- אחרי התנשפות כבדה וגניחות רמות הוא משפריץ את זרעו בגרוני באנחת גמירה מטורפת, תוך כדי שאיבתי הבלתי פוסקת של זרעו, בולעת מטח אחרי מטח עמוק לגרוני. ולאחר שהוא מסדיר את נשימתו, מלקקת בעדינות את איברו ומרגיעה, מנקה אותו ונושקת לכיפתו.

 

הוא מסתכל עליי מלמעלה ואני מחייכת אליו חזרה. "אתה נראה מותש", אני אומרת והוא צוחק. "כמעט הרגת אותי עם המציצה הזו, את נהדרת!" ליבי פועם בחוזקה מהמשפט שלו, שמזכיר לי שוב איזה מחרמן זה להשיג את הבעל של בת דודתי, עליו הייתי חרמנית כבר שלוש שנים בערך.

"ומתי תורך להתיש אותי?" אני שואלת.

הוא שותק למספר דקות ואז מביט לי עמוק בעיניים, מלטף את שיערי ולוחש לי בקשי "מיד אחרי ליל הכלולות..." ;-) 

 

המשך יבוא...


מפאת טעות מטומטמת וטפשית נורא ששפחתכם הנאמנה עשתה, נאצלתי למחוק את הפוסט הקודם ולפרסמו מחדש במועד מאוחר יותר. אנא, בכל לשון של בקשה, הגיבו מחדש בפוסט הבא שאפרסם כדי שלא אשכח את הרעיונות הנפלאים שננתם לי. אפרסם את הפוסט מחר או מחרתיים, אני לא רוצה להקפיץ את הבלוג יותר מידי ברשימת העדכונים (ראיתם איזה כותבת צנועה שאני? ;-)

בתודה,

תאווה שובבה.

נכתב על ידי , 13/4/2006 18:29   בקטגוריות בהמשכים.  
77 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלעד ב-23/11/2007 12:28



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)