לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

הבלוג חוגג שנה!


ולכם מגיעה ההפתעה שהבטחתי, לא?

 

קודם כל, הרשו לי להתנצל על האיחור בפירסום הפוסט, היה לי לילה עמוס מאד אתמול (ולא במה שאתם חושבים, סוטים קטנים!), ולא הזדמן לי להגיע לבלוג בדיוק בחצות כמובטח.

אבל אתם תסלחו לי, נכון? ;-)

 

מאחר ואני רוצה לפרסם את ההפתעה כמה שיותר מוקדם, רק במהלך היום תפורסם הפנטזיה הבאה, משום שכל פנטזיה דורשת השקעה ואינני יכולה לכתוב אותן בכזו מהירות.

 

תרשו לי להתחיל בפרסום חמשת הפנטזיות שזכו להכי הרבה אהדה אצלכם, לכבוד השנה הארוכה הזו שהבלוג חוגג. אז מה היה לנו?

נפתח בפוסט הראשון, הרי הוא ההתחלה המבורכת של כל העניין הזה. הפוסט אינו נספר בחמשת הגדולות. 

חודשיים לאחר מכן, פורסמה פה הפנטזיה הראשונה שהיה לי נתחים גדולים ועסיסיים של אמת מחיי הכותבת. הרי זו כמובן, "ההופעה הגדולה של בית הספר".

ובכן, מסתבר שהכותבת היקרה שלכם נהנת לחשוף את הסיפורים האישיים שלה בפניכם, וזה מה שגרם לה לפרסם את הפנטזיה הבאה שלנו - "החוויות מאילת". שמעתי עליה הרבה דברים טובים, והאמת, שמאד מאד נהנתי לכתוב אותה... ;-)

ובקפיצה גדולה קדימה, מגיע הפוסט הלא כל כך רגיל שהביא עימו דיונים מעניינים בתגובות - "איך אתה רוצה את האישה שלך?". קצת שונה משאר הדברים שכתבתי, ובכל זאת קיבל אהדה לא קטנה.

ואז, לא מזמן בכלל, פורסמה כאן פנטזיה שגם לה יש טעם של מציאות, אבל הפעם קטן יותר מבקודמות. בעלת שני חלקים עם קמצוץ לא קטן של שובבות (אני? שובבות? ;-). הרי בפניכם: "אדומה צמודה".

והפנטזיה החמישית... ובכן, עליה אני דווקא אשמח לשמוע מכם. איזו פנטזיה דיבר אליכם הכי? ממנה נהנתם יותר? אולי ממה פחות? זה המקום.

והפנייה אחרונה בפוסט הזה, היא לכאן. תפתחו את חלון התגובות, ושימו לב כמה אירוניה נמצאת בין התגובות של באד זיינמאן לבין ההפתעה שמגיעה בדיוק עכשיו:

חיכיתם לזה הרבה זמן, הא?

אז הנה לכם תמונת ההצצה הראשונה שמתפרסמת אי פעם בבלוג:

נו, מה אומרים? ;-)

(כן, החלטתי להוריד את השאר.)

 

בתקווה לעוד שנה מוצלחת של מגוון חדש של פנטזיות,

נשיקות,

תאווה שלכם.


אם לא הספיקו לכם התמונות, הנה סרטון מעניין במיוחד (לא שלי, תנגבו את הריר מהסנטר!) שגרגמל שלח לי. מה אתם אומרים, סרטון כזה בשנה הבאה? ;-)

נכתב על ידי , 21/5/2006 09:00   בקטגוריות שונות.  
123 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נמו ב-23/6/2006 19:48



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)