לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

נהג המונית.


ובכן, לפתע שמתי לב שבשבע כבר לא אהיה כאן ולכן לא אוכל לפרסם את הפנטזיה בזמן אלא באיחור.

על כן, הזדרזתי לפרסם אותה מיד אחרי ארוחת צהריים וכמה דקות לפני שאני נעלמת.

 

נראית לי הפעם מאד מעניינת, מעט שונה מהרגיל וכמובן - שובבה כתמיד.

יש לי הרגשה שמעתה נסיעה במוניות תהיה הרבה יותר משעשעת מבעבר... ;-)

 

תאווה שלכם.


בעלי ואני נשואים כבר חמש שנים וקצת. נפגשנו לגמרי במקרה באוטובוס, ומאז הדרך הייתה קצרה לאהבת אמת. עד לפני שנה הסקס ביננו היה נהדר והיה נראה כאילו כל זיון היה הזיון הראשון שלנו, כאילו זו הפעם הראשונה שהוא טורף לי את הכוס בנשיקות חמות. ופתאום בבום אחד זה נהרס. לילה אחד בו לא גמרתי, ומאז רבבות של זיונים חסרי סיפוק. פתאום זה הגיע גם אליו, ומאז הפסקנו לשכב. לילה אחרי לילה, נשכבים במיטה מבלי להתנשק אפילו, בקרירות שכזו. ולאן נעלמת כל החרמנות?

 

הייתה זו החתונה של אחותי, אלייה נסענו עם הוריי. אנחנו שתיי בנות במשפחה, ולכן חתונתה הייתה משמעותית מאד בשבילי, ולכבודה קניתי את השמלה הכי מדהימה וחושפנית (ויקרה!) שמצאתי - שמלה צמודה בעלת מחשוף עמוק בגב דרכו מציץ חריץ קטן ושובב, היא נקשרה על צווארי בחוט דקיק שנפרם בקלות והגיעה לי כחמישה עשר סנטימטרים מעל הברך. אני בכלל לא מבינה איך העזתי להגיע עם השמלה הזו ועוד ללא תחתונים או חזייה. היא הייתה לבנה ונוצצת וחלקים לא קטנים ממנה היו שקופים. ברגעים מסויימים יכלו נוכחי האירוע לראות איך שהפטמות שלי עומדות ונזקרות בקור הסתווי.

 

הוריי החליטו לחזור מוקדם, ואילו אני ובעלי נשארנו עד קצו של הלילה. אני כבר הספקתי להשתכר עד כלות, וגם הוא הוריד לא מעט כוסות באותו לילה. אחותי ובעלה הטרי נסעו ללייל הכלולות שלהם, ואנו הזמנו לנו מונית.

 

כשנהג המונית נעצר לידנו, נפתח החלון ובתוך מסגרתו התגלה לי גבר מחוספס וכהה, תכול עיניים ואף סולד. הוא התעלם לגמרי מהבעל שעמד לצידי ובחן אותי מכף רגל ועד ראש במבט רעב. כאשר עיניו נפגשו בעיניי, חייכתי אליו והוא חייך בחזרה. "לאן אתם צריכים?", הוא שאל. בעלי כבר נכנס למכונית והתייבש במושב שלידו. הוא היה הפוך ועייף, ואני לעומתו הייתי עירנית לגמרי וחרמנית לחלוטין. זרקתי לעברו את שם הרחוב ונכנסתי לאוטו, מתיישבת מאחורי מושבו של בעלי.

 

שתי דקות עברו מאז הבניינים החלו לחלוף על פניי במהירות, ובעלי כבר היה בחלומו השלישי. כאמור, אני רק התחלתי את הלילה שלי, מסוחררת וחרמנית שכחתי כל שמץ של מוסר וחדרתי במבטי אל עיניו של הנהג. הוא הציץ במראה וראה אותי מחייכת אליו עם השפתיים הגדולות והאדומות הללו שלי, בעיניים ענקיות ירוקות. השיער האדמוני שלי כיסה מחצית מהמחשוף. הסטתי אותו באיטיות מהחזה, פותחת לפניו ווי עמוק שהסתיים כחמישה סנטימטרים מעל טבורי. הוא פתח את עיניו למראה השדיים העגולים שנצמדו זה לזה כמנסים להתגבר על הקור מהחלון שליידי. הפטמות עמדו קשות כאבן, ואצבעותיי שיחקו בקו החולצה שחצה את שדיי כמעט למחצה. עינייו של הנהג בקשי יכלו לשוב עכשיו לכביש, לא מוכנות לפספס אף תנועה שלי. נוסעים בכביש צר מלא במכוניות חונות בצד, ואני מלקקת את שפתיי במראה של הנהג כשבעלי חורפ כסא לפניי. נושכת את השפה התחתונה וקורצת אליו. הוא ממצמץ בעיניו ומשיב אותן לכביש. אני מותחת את ידיי לאורך המושב האחורי ומבליטה את החזה שלי קדימה. הפטמות הזקורות שלי נשקפות בבד הדקיק.

 

רמזור אדום, אנחנו נעצרים. הנהג מציץ אל בעלי, בודק שהוא ישן, ואז חוזר להביט בי במראה. אני נוגעת לעצמי בשדיים, עוטת אותם ומהדקת אותם אף יותר זה לזה. ראשי נשמט אחורה באנקת תשוקה ושפתיי נפתחות. אני משיבה את מבטי לעינייו ועולה עם ידיי אל צווארי. מה נמצא שם, אתם יודעים? קשר קטן ועדין שמחזיק את כל השמלה החושפנית הזו במקום. אני פורמת חוט אחד, הרמזור מתחלף לכתום. פורמת את החוט השני והוא כבר בירוק. צפצוף מכונית מאחור והשמלה נשמטת ממני, הוא לא זוכה לראות זאת ולוחץ על הגז.

 

כיכר. אחריה רמזור נוסף. בדיוק התחלף לירוק, הוא ממשיך להסתובב בכיכר עד שיחזור לאדום. עוד סיבוב אחד, הרמזור נח על צבע כלנית. הוא ממשיך לנסוע כמה מטרים ונעצר. מסובב את ראשו אליי וקולט לפתע שכל חלקה העליון של שמלתי מופשל על צידי בטני השטוחה. הוא פוער את עיניו וישר לאחר מכן מלקק את שפתיו. אני מציירת עיגול סביב הפטמות הקטנות שלי ומוצצת אצבע של היד השניה בין שפתיי. בעלי מקדימה משמיע רחש ונהמה, והנהג קופץ ממקומו. הוא אוחז בחוזקה את שתי ידיו על ההגה ולא מעיז להזיז את עיניו לכיווני. אני פולטת אנחה וכבר מבחינה איך אישונייו השובבים מתחילים לנוע אל דמותי העירומה במראה. אני מלטפת ומענגת את השדיים המלאים שלי, סוחטת ונהנת מהמגע הקריר של אצבעותיי על גופי הלוהט. ירוק.

 

אנחנו ממשיכים לנסוע והפעם על הכביש המהיר. אין הרבה מכוניות בארבע בבוקר והכביש יחסית ריק. אני מוצאת זאת כהזדמנות ומרימה את רגליי - רגל ימין נחה על מושב בעלי והרגל השנייה על מושבו של הנהג. הפעם הכוס שלי פעור כולו בפניו, הרי שאינני לובשת תחתונים. הרטיבות שלי נוצצת באור העמום של הירח בעוד רגליי נמצאות בפיסוק רחב. אני יורדת עם יד ימין דרומה אל הדגדגן הנפוח שלי ומתחילה לעסות אותו בעדינות. רק הנגיעה הראשונה בו משחררת ממני אנחה נפלאה של עונג. בעלי מניע את ראשו על המשענת ונשען על כף רגלי. אוה, אלוהים. כמה אסור המעשה הזה שאני עושה. וכמה זה מגרה אותי.

 

רמזור. הצצה חטופה בבעלי וכבר הנהג מסובב כמעט כולו עם הגוף אליי. הוא נותן לי לענג את עצמי כמה שניות וכשנמאס לו להתאפק והוא מרגיש שהזקפה במכנסיו מאיימת לקרוע אותן, הוא מושיט יד לאיבר מיני ונוגע בו. "אוההה", אני נאנחת ומתפלת במקומי. האגן שלי נע קדימה אל אצבעותיו. הוא מרטיב אותן במיציי הכוס שלי ומלטף בעדינות את הדגדגן. אני מגרגרת כמו חתולה מיוחמת וראשו של בעלי עדיין שעון על רגלי המורמת אל על כשאני מפושקת עם אצבעות נהג המונית משחקות לי בדגדגן. הוא ממשיך לנוע עליו הלוך ושוב, ואז מרטיב אותי לאורך כל החריץ. ממשיך לנוע כך עוד כמה שניות, כשהרמזור מתחלף לירוק הוא מכניס אצבע ארוכה לתוכי בבת אחת. "אלוהים", אני גונחת, "כן...". הוא המום מהתגובה שלי, כנראה עדיין לא קולט מה שהולך סביבו. הנה הוא מסיע זוג נשוי במונית בארבע לפנות בוקר, ולפתע האישה הסקסית הזו חושפת שדייה לעיניו ולאחר מכן מפשקת רגלייה ונותנת לו להחדיר לה אצבע לכוס כשראש בעלה הישן נשען לה על הרגל! בנתיים האצבע שלו נכנסת ויוצאת ממני לאט לאט, מטריפה אותי. הוא רואה את התאווה שלי לעוד סנטימטר ולא משחרר לי אותו בכזו קלות. הרמזור כבר התחלף שלוש פעמים מאדום לירוק ובחזרה. מזל שאין עכשיו אף אחד על הכביש.

 

צפירה. האצבע השנייה נכנסה אליי רגע לפניי הצליל המעצבן, ובדיוק כשנאנחתי בקול והצמדתי אגני לאצבעותייו החלאות מאחור לא הסכימו לחכות שנייה. הוא משחרר אצבעותיו ממני ונותן גז. מסובב את הגה ואנו פונים שמאלה, ראשו הרפוי של בעלי נופל לכיוון השני.

 

עוד ארבעה בניינים מגיעים אל דירת הפנטהאוז. אני מורידה את רגליי ומצמידה אותן הזו אל השנייה באכזבה, מרימה את חלקה העליון של השמלה על שדיי וסוגרת את הקשר. אני עוצמת את עיניי ונרגעת מהרגעים הספורים שנותרו לנסיעה הארוכה הזו.

 

בעלי מתעורר עם רעש המכונה שמדפיסה את הקבלה על סך שישים וחמישה ש"ח. הוא ממלמל כמה שטויות ופונה אליי, שואל משהו לגביי הכסף. אני פותחת את הארנק שלי ומפשפשת פנימה. נוברת עמוק עמוק בכל פינה בארנק, אך כל מה שאני מוצאת זה שטר עלוב של עשרים שקל! "לעזאזל!", אני פולטת בעצבנות, "אין לנו מספיק כסף!", אני פונה אל בעלי. הוא פולט כמה מילים לא ברורות, יוצא מהמכונית ואני שומעת אותו דרך החלון אומר לי, "זה בסדר, אני אלך להביא מהבית. חכי איתו פה."

הוא נעלם בלובי החשוך ואני עוברת קדימה.

איזה כייף שהשארתי את שטר המאה בבית... ;-)

נכתב על ידי , 22/5/2006 16:16   בקטגוריות אסורים  
170 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תאווה. ב-15/6/2006 12:50



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)