לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

נהג המונית - חלק ב'.


כן כן, אני יודעת שהזנחתי אתכם קלות לאחרונה.

אני מצטערת!

הייתי נורא נורא עמוסה לאחרונה ובקשי התפנה לי זמן לקרוא אתכם, וזה משהו שאני תמיד מוצאת זמן להקדיש לו תשומת לב. :-)

בכל אופן, יקיריי ויקירותיי, הרי בפניכם המשך הפנטזיה. מהיר, חזק ומתומצת.

וכמובן,

שובב... ;-)


הדלת נסגרה ברעש קולני כשהתיישבתי ליד אותו גבר מחוספס שפגשתי לפני מספר דקות.

הסתכלתי עליו שניות ספורות, עיניים כחולות, שיער פנים סקסי ושפתיים רחבות. הוא היה מהגברים המחרמנים האלו, שאת רק רוצה להרגיש את הזיין שלהם חובט לך בנקודות הכי עמוקות שקיימות.

 

הוא תפס את צווארי בחוזקה ומשך אותי אליו. התנשקנו בלהט, נשיקה רטובה ומחרמנת. שלחתי את ידיי במהרה למפשעתו וחלצתי את הזין הע-נק שלו מן המכנסיים. הוא עמד זקוף וגאה, עבה כל כך כשוורידיו בולטים בעצבנות. בתנועה מהירה ירדתי אל עבר חלציו והכנסתי אותו לפי בבת אחת. בכל זאת, לא היה לנו יותר מידי זמן. הוא פלט אנחה רמה ודחף את הראש שלי עמוק בין ירכיו. הוא פרם את קשר השמלה ופנה לשדיים המלאים שלי. תחילה הוא ליטף אותם והרגיש את פטמותיי מתקשות תחת אצבעותיו, ומיד לאחר מכן סחט אותם בכל הכח, מוציא ממני אנקות של כאב ועונג על הזין שלו.

עברתי ללקק את אשכיו כשלפתע הוא משך אותי מהשיער למעלה. היה לו טירוף בעיניים, רעב כזה שמעולם לא ראיתי כמותו.

"צאי מהמכונית, עכשיו!"

 

נעמדתי מול מכסה המנוע. הוא נצמד אליי מאחור והריח את שיערי. הוא העביר על גופי אצבעות מרפרפות ואיטיות, כשבבת אחת השעין אותי קדימה על המכונית. ראשי נצמד לפח הקר ושדיי הצטמררו מהמגע המתכתי. הרגשתי את ידיו הגסות מרימות ממני את שמלתי עד גובה המותניים, חושפות את הישבן החצוף שלי לאוויר הלילה. שמעתי את מסכניי הג'ינס שלו נופלים למטה, החגורה נחבטת באספלט הכהה.

 

"שרמוטה. תגידי שאת רוצה אותו", הרגשתי את הזין שלו מתחכך לי בחריץ, מתגרה בי.

"אוה", נאנחתי בתשוקה, מרגישה את הנוזלים שלי זולגים במורד ירכיי, "אני מתחננת, אני רוצה את הזין שלך. בבקשה, תן לי אותו בכל הכח". שמעתי את עצמי ולא יכלתי להאמין. הנה אני שעונה על מכסה מנוע של מונית, עם השמלה מגולגלת על מותניי והישבן מורם אל על, מתחננת לנהג מונית שיזיין אותי מתחת לבית של בעלי ושלי. מה יקרה אם הוא ירד עכשיו ויראה אותי מכופפת כך כשזין של אדם זר מתחכך לי בחריץ???

 

החדירה הכואבת שלו הפסיקה את הרהוריי. פלטתי צעקה חזקה לאוויר כשעיניי נפערו בהלם. הנהג המתין כמה שניות שאתרגל לנוכחות הזין הענק שלו בישבן שלי, ואז יצא ממני שוב. כל חדירה שלו הייתה חזקה ועמוקה, אגנו נוגח בשלי, מצמיד אותי לפגוש המכונית.

כמו זנזונת מיוחמת יללתי כשהזין שלו נכנס ויצא ממני במהירות מסחררת.

הוא פמפם אותי בכל הכח, לא מרחם בכלל על הישבן הקטן שלי.

 

פשקתי את רגליי והתחלתי להנות מהכאב הזה. התרחקתי מעט מן הפגוש ונתתי לאגנו קונטרות קטנות. החזקתי בפתח מכסה המנוע (זה שקרוב לחלון הקדמי) והתרוממתי קצת, נותנת לו גישה מלאה לשדיים שלי. ראיתי את ההשתקפות שלי בחלון הקדמי, נטחנת כמו שרמוטה כשהציצים שלי קופצים עם כל דחיפה שלו. הידיים שלו עזבו את המותניים ופנו למצוא להן משחק אחר. אחת נחה על השד הימיני, והשנייה ירדה לכיוון איבר מיני הרטוב. הוא מצא בקלות את הדגדגן שלי והחל לגרות אותו עוד ועוד. נאנחתי כמו מטורפת והעיניים שלי התגלגלו שלוש פעמים לפחות. הוא עשה לי כל כך טוב.

 

"אני גומרת, אני גומרת, אני כל כך קרובה!" צעקתי לאוויר הקר של הלילה, כשהוא בתגובה החדיר לי שתי אצבעות עבות ובשרניות. האגודל שלו עדיין נע בטירוף על הדגדגן שלי.

 

חשבתי שעוד רגע אתמוטט ואתעלף. צעקתי כמו משוגעת והתפתלתי תחתיו, גומרת שוב ושוב ושוב ושוב... פעם אחר פעם, מגיעה לשיא שלי כל פעם מחדש. גם הוא גמר, עמוק בתוכי, פולט בישבני את הנוזל הסמיך והחם שלו. המשכתי להתכווץ על אצבעותיו עוד כמה שניות לפני שגלי האורגזמה המטורפת הזו הפסיקו. הוא נפל עליי באפס כוחות, שנינו מתנשמים ומתנשפים, נדבקים זה לזו בריח של זיעה.

 

"איפה בעלך?" הוא לחש אל תוך אוזני.

בקשי מוצאת אוויר לנשימה, מספרת לו שאני מניחה שהוא שכח ונרדם על הספה.

"זה בסדר מותק, את יכולה ללכת הביתה. לתשלום דאגת כבר בעצמך."  


לפני שאתם הולכים:

הוא מותק, ולמרות שאני שונאת את פוסטי הקונטרה המיותרים האלה, מגיעה לו תמיכה.

הוא כתב עליי ועל פרגייה צמחונית פוסט.

והוא נעלם?

 

אה, והוא פתח תחרות פנטזיות.

רעיון מעולה.

 

אוטוטו סוף השבוע,

תבלו כמו שצריך.

מישהו אמר תאווה הולכת לראות את המונדיאל בפאב אירי? ;-)

 

עריכה:

אדם יקר בקש ממני טובה קטנה ומיד עניתי בחיוב, הבעיה היא שתאווה שלכם קצת סנילית.

אז הנה סוף סוף נזכרתי, אז בבקשה שימו לב:

איש המחשבות התחיל את הכתיבה שלו בישרא בלוג כאדם דתי לכל דבר.

לאחרונה הוא עשה החלטה מאד מאד אמיצה להפוך את סגנון חייו ולחזור בשאלה.

אממה? הוא החל לכתוב אירוטיקה (כןכן, בדיוק כמוני :-), ובואו נאמר שקהל היעד שלו לא בדיוק חובב גדול של הצהרות סקס.

בכל אופן, במטרה לעזור לו לשנות את קהל היעד לאנשים שיותר מתעניינים באירוטיקה, אני נכנסת לסיפור. אז עכשיו, זונות, תכנסו כבר לבלוג שלו ותפסיקו לקרוא את בלבולי השכל שלי!

(סתם, אני אוהבת אתכם המון)

נכתב על ידי , 7/6/2006 15:33   בקטגוריות אסורים  
85 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/8/2009 17:59



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)