לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

ההתערבות על האנאלי הראשון שלי.


חזרתי! ואם לא התגעגעתם אליי, דעו לכם שנעלבתי, כי לי אתם ממש חסרתם!

בכל אופן, עכשיו, כשהמחשב שלי סוף סוף לא מפריע לי לכתוב לכם, אפשר בשעה טובה לפרסם את הפנטזייה החדשה. כמה נחמד לחזור לשגרת הכתיבה האירוטית שקצת נעלמה מהבלוג לאחרונה בעל כורחי.

אז בלי הרבה דיבורים, ובלי יותר מידי זיוני שכל, הרי בפניכם זוג צעירים שובב ומשועמם, שמחליט בלהט הרגע להתערב על בתוליה האנאליים של הנערה.

 

אוהבת אוהבת,

תאווה הרטובה.


''מממ... אז נתערב על אנאלי!"

"בחיים לא!"

"יאללה, אל תהיי רקובה, קחי סיכון פעם אחת בחיים שלך!"

 

אילולא זרמו בעורקיי שבע כוסות של וודקה, סביר היה להניח כי מעולם לא הייתי מסכימה להתערבות שכזו. אמנם הקטע שלנו הוא הימורים מסוכנים ומשחקים מלוכלכים, אבל להמר על הבתולים האנאליים שלי?

 

רועי קפץ ממקומו ברגע שהבחין בניצוץ של היסוס בעיניי. הוא רץ למטבח כאילו ישבנו הוצת וחזר לאחר שניות ספורות עם כוס מים מלאה כמעט עד הקצה.

 

"קדימה, קובעים את החוקים."

"חוק ראשון", ניסיתי להביע בקולי רמה גבוהה של רצינות, "מותר לך להשתמש אך ורק בלשון או בשפתיים. ולכן, ידייך יהיו קשורות מאחורי הגב כל הזמן." "מקובל עליי."

"חוק מספר שתיים", לקחתי אוויר, "שום משחק מקדים. מותר לך לתמהמה באיזור, ללקק מסביב ולהתגרות בי, אבל כל מה שקשור לשאר הגוף ואינו נוגע לאיבר מיני הוא מחוץ לתחום בשבילך!"

"הממ... טוב, בסדר. עכשיו אני אקבע כמה חוקים."

כמה שניות לפני שרועי סיים את המשפט דפקתי את השוט השמיני שלי.

"אני מוכנה. חוקים."

"קודם כל, אל תתערבי. אל תסגרי לי רגליים פתאום, אל תזיזי את הראש שלי ממך ואל תברחי עם האגן. מבחינתך את מקובעת במקומך למשך 10 דקות שלמות!"

"טוב, טוב, בסדר!"

"יפה. ועכשיו לכוס המים. לא אכפת לי אם כל הכוס נשפכה עלייך או רק כמה טיפות קטנות. כל פיסת בד רטובה של חולצתך משנה. ברגע שאפילו החלק הכי קטן בחולצתך מכיל מים, יש לי את הזכות המלאה לתקוע אותך בתחת."

"ומה אם הכוס נשארת מלאה?"

"אם הצלחת לשמור עליה מלאה לאחר עשר הדקות, את רשאית לדרוש ממני כל דבר שעולה לראשך."

הרהרתי כמה שניות. מה כדאי לבקש?

 

רועי מזג לעצמו כוסית אחרונה של וודקה וסיים את הבקבוק.

קשרתי את ידייו מאחורי גבו ונשכבתי על הרצפה כשחולצה לבנה וצמודה בלבד לגופי.

הוא נשכב בהמשך לקו גופי והמתין. הרווח בין רגליי נפתח באיטיות, חושף כל פינה כמוסה בתוכי.

רועי אמנם היה יזיז שלי לזמן לא קצר, אך עברו כמה שבועות מאז הפעם האחרונה בה היינו יחד. משום מה, למרות הכימיה הנהדרת ביננו, החלטנו לקטוע את קשר היזיזות ופשוט להשאר ידידים. איכשהו זה הצליח, עד אותו הלילה.

הנחתי בעדינות את כוס המים על האזור היציב ביותר שמצאתי על בטני. נתתי לנשימות שלי כמה שניות להרגע וניסיתי להתרגל הכי מהר שאפשר לעצם השברירי הזה על גופי. רועי הסתכל עליי במבט שואל. סמנתי לו בראשי בתנועה קטנה שהוא יכול להתחיל.

 

הדבר הראשון שהרגשתי היה משב עדין ונעים של רוח בין רגליי. רעד קטן של ציפייה בתחתית בטני שלח בגופי צמרמורות של תשוקה. הרגשתי איך לאט לאט מתפשטת רטיבות באיברי. האוויר הקריר מפיו של רועי צייר מעגלים סביב הדגדגן שלי, שעכשיו כבר החל לקבל נפח.

רועי שלח את לשונו ולקק את משולש ערוותי כמשרטט אותו מחדש. הוא הקיף את האיזור כולו, מרטיב אותו כהוגן, אך לא מעיז עדיין להגיע אל בין שפתיי התחתונות. עצמתי את עיניי בהנאה, מתמכרת לתחושת הלשון החלקה שלו. פתאום נזכרתי כמה התגעגעתי למגע העדין שלו, להתאמה המושלמת בין שנינו במיטה.

 

בהפתעה מוחלטת הרגשתי לפתע את שפתיו המלאות של רועי נלחצות בחוזקה לדגדגן הנפוח שלי. התנשמתי בחוזקה, מנסה להחזיק את הבטן יציבה ככל האפשר. אחזתי באצבעותיי בחוזקה את השטיח על הרצפה, מנסה להשקיע את כל תענוגותיי באחיזה במקום בהתנשמות. שפתיו של רועי המשיכו בסדרת נשיקות רטובות לדגדגן שלי, ועברו מלמטה למעלה על כל פיסה רטובה של איברי. נשכתי את שפתיי בציפייה מטרפת ללשונו. בנתיים, הכוס שעל בטני כבר החלה לאבד יציבותה. הבנתי שההתערבות הזו כלל לא פשוטה כפי שחשבתי. הסתכלתי בשעון שעל הקיר. עברו סה"כ 40 שניות מתוך 10 דקות. ניסיתי להרחיק את המחשבות שלי למקום אחר, משקיעה את כל מאמציי לא להתרכז בתחושה שמתעוררת לי בין הרגליים...

 

כשלפתע הרגשתי את הלשון של רועי מרטיבה את שפתיי התחתוניות, מלקקת אותן בתאווה משגעת. זזתי במקומי באי נוחות, מנסה להשאיר את אגני במקומו. רועי הוסיף נשיפה קטנה עמוק לתוכי רגע לפני שהלשון הרטובה שלו ליקקה את הדגדגן שלי.

"אוההה" חמקה מבין שפתיי אנחה קלה. שפתיי נפערו ועיניי נעצמו, הידיים שלי כמעט תולשות את השטיח ממקומו. הרגשתי את רועי מגחך לעצמו על הכוס שלי, ולא יכולתי שלא להתנשם ולהתנשף עוד ועוד. הכוס רעדה היטב בין צלעותיי, מרטיטה את המים שבתוכה.

רק שלא תשפך טיפה, רק שלא תשפך... בבקשה... התפללתי בתוכי לא לחוש את רטיבות המיים נספגת על חולצתי. אך רועי לא עזר לי כלל.

 

עברו כולה שתי דקות ובטחוני כבר התערער. הגוף שלי לא הצליח לשלוט בעצמו ולרועי לא היה קשה להבחין בכך. הוא ידע שעכשיו זה הזמן והחל לטרוף אותי כמשוגע. הוא מצץ את הדגדגן שלי צמוד אל בין שפתיו, לקק את האיזור כולו ושתה בצמא את הרטיבות שלי. שמעתי את נהימות ההנאה שלו מלמטה ונאנחתי. הנשימות שלי הפכו קצובות ומהירות והכוס נראתה כל הזמן כעומדת להשמט מגופי. הלשון של רועי לא הפסיקה להטריף אותי, זזה במהירות ומניעה את הדגדגן שלי ימינה ושמאלה, משחקת בי. כשרועי תחב את לשונו עמוק לתוכי, שכחתי לחלוטין מקיומה של הכוס. הרמתי את אגני לעבר ראשו ונצמדתי אליו. גנחתי בקול והתנשמתי בכבדות.

"תמשיך, תמשיך..." התחננתי אליו, "שלא תעיז.. שלא תעיז להפסיק..."

 

הלשון הרטובה שלו המשיכה לענג אותי בזמן שידיי עזבו את השטיח ולחצו את פרצופו עמוק אל בין רגליי. רועי לא הפסיק לרגע לשחק בי עם לשונו, מניע אותה בקצב מטורף בתוכי, מלקק אותי מלמטה למעלה, מענג את הדגדגן ומכניס אותה לחור הרטוב שלי. הדגדוג הנעים בתחתית הבטן שלי גרם לי להתפתל במקומי. זו הייתה האורגזמה שהחלה את מסעה, בוערת בי ומבעירה אחריה כל חלק בגופי. גם כשצעקתי שאני גומרת רועי לא הפסיק לרגע ללקק אותי. דפקתי את פניו בתנועות אגן קטנות, גומרת שוב ושוב ושוב...

לבסוף הוא עצר. שכבתי על הרצפה רפויה לגמרי, מנסה להרגיע את הנשימות שלי לקצב הנורמלי שלהן.

רועי התרומם ממקומו ופנה לחדר האמבטיה.

רק כשחזר עם חומר סיכה בידו הבחנתי בחולצה ספוגת המים שלי.


ואם עדיין לא שבעתם, רק בשבילכם - אנאלי משובח שיכול בקלות להתאים כהמשך הפנטזייה הזו.

נכתב על ידי , 16/7/2006 13:01   בקטגוריות הרפתקאות במיטה  
123 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/8/2009 16:51



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)