לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

המקלחת של מריה.


שלום שלום לכם!

ובכן, אין לי יותר מידי מה לספר לכם הפעם.

כמובן, עוד פנטזייה חמה מהתנור, מאד מאד חמה.

לוהטת! :-)

 

אגב, לא יודעת אם יצא לכם לשים לב, אך לכמה רגעים אתמול, הבלוג הסוטה הזה אפילו זכה להיות ברשימת הפעילים! כן כן, אני נורא נורא מתרגשת. זה בכלל לא חשוב שהוא ירד בחזרה למקום ה21, אני מבחנתי קבלתי את 5 דקות התהילה שלי, וכמעט גמרתי מהן. :-)

 

יאללה יקיריי, שיהיה לכם שבוע פשוט מקסים בלי הרבה רקטות,

אוהבת אוהבת,

תאווה השובבת.


את הדירה המרופטת הזו רכשתי לכבודי לפני שנה וחצי. בדיוק השתחררתי מהצבא ובית משפחתי לא היה מקום מספיק טוב להעביר בו את זמני. היא הייתה הדירה הראשונה שראיתי ומדריכת הרגל הראשונה שלי על סף דלתה ידעתי שהיא תהיה מושלמת בעבורי.

חודש לאחר מכן כל ארגזיי פורקו בחללה הדחוס ואורגנו היטב.

 

בהחלט לא קל לגור בבית כה רעוע כשלי. החורפים קשים נורא והקיץ מתיש ומעייף.

עם יד על הלב אני מצהיר כי סבל רב ספגתי משהותי במחיצת ארבעת קירות אלו.

אבל... אתם מבינים, יש משהו שיש רק בביתי שלי, ואין באף דירה אחרת בת"א...

החלון לבית האמבטייה של מריה, השכנה הקטנה והסקסית שלי. אוה, כמה לילות שבליתי צופה בה מקרצפת ומשפשפת (בשני המובנים) את גופה שוב ושוב עד שעורה החיוור בהק כיהלום יקר. הייתי מעביר שעות על גבי שעות בשיפשוף איברי שלי, רואה אותה ברוחי מסירה לאיטה את בגדיה, פותחת את הזרם במקלחת ונכנסת פנימה. יכולתי כמעט לחוש את טיפות המים הצוננות גולשות במורד גופה הדקיק.

 

מריה הייתה עולה חדשה מרוסיה, שלאחר כשמונה חודשים בדירתה מול חלוני כבר לא כל כך נקראה 'חדשה'. היא הייתה היצור הכי יפה שעיניי פגשו מעולם. היא לא הייתה סתם יפה, היא הייתה מיוחדת.

בניצוץ עינייה הכחולות היה קל להבחין אפילו במרחק אותם המטרים מחלוני לשלה. שיערה כהה וחלק, ואורכו היה מה שהקסים אותי במיוחד. תמיד כשהייתה מופיעה בחדר הקטן והצפוף של האמבטייה אחרי העבודה, הייתה מסירה את הקליפס שאחז את שיערה צמוד לראשה באדיקות, וחושפת בפניי פעם אחר פעם את המעיין הגולש של שיערה, הישר מן השורש בקודקוד ראשה ועד תחילת ברכייה.

עורה הלבן היה הדבר המיוחד השני שמצאתי בה. על פי ציבעו החיוור היה סביר להניח כי כף רגלה הקטנה לא חשה מעולם גרגירי חול זעירים בין אצבעותייה. אך יחד עם שיערה השחור הארוך היא נראתה כשלגייה מהאגדות. אפילו גובהה המצומצם החמיא למראה התמים שלה. היא הייתה בובה אמיתית.

 

יום אחד קרה משהו מדהים. התיישבתי על השרפרף המתנדנד מול חלוני המשקיף לשלה, בשעה המדוייקת בה הייתה חוזרת הביתה מעבודה ונכנסת במהירות למקלחת אחרי יום ארוך וקשה. למראית עין היה זה ערב כשאר הערבים בהם חזו עיניי בגופה העירום. עוד מקלחת שגרתית בבית הרווקוּת של מריה הבודדה. והנה, עברו כבר מספר דקות ממושכות, ודמותה התשושה של הכוסית הקטנה שלי לא הופיעה באופק. המתנתי בסבלנות לרגע שבו תכנס מבעד לדלת ותפשוט את בגדייה הדקיקים, אך גם רגע זה אחר להגיע. סרבתי לקום ולהתייאש ממנה גם לאחר עשרים דקות.

ובדקה העשרים ואחת, היא הופיעה...

 

ואיתה גבר רחב ונאה שנראה כאביה לידה. הוא היה גבוה בהרבה ממריה שלי.

הם נכנסו יחד לחדר האמבטייה והוא ליטף את שיערה, שהיה עדיין אסוף. היא חייכה אליו את החיוך המתוק והביישני שלה, ונדמה היה שהיא מתרפקת על מגע אצבעותיו המחוספסות. מריה סובבה את גבה למולו וחיכתה. הגבר בר המזל הרים את ידיו לבסוף והסיר באיטיות את הסיכות שהצמידו שיערה לראשה. בבת אחת ניתק השובל ממקומו וזרם מטה אל ברכייה. בהיתי באצבעותיו הגדולות חופנות את שיערה הרך בקנאה. כל כך רציתי להיות שם במקומו, להריח את הקשיים שעברה היום בעבודה, את ההעלאה במשכורת שקבלה אחרי שנתנה לבוס שלה לזיין אותה על השולחן, את הנשיקה מאחותה הקטנה או את האושר הגדול שחוותה כשקבלה טלפון מאהובה המרוחק.

 

כשחזרתי להציץ לשניהם, ידיו היו כבר עסוקות בשדייה העירומים, מתענגות על מרקמם החלק. הוא הכניס פטמה אחת אל בין שפתיו ומצץ אותה. ראשה של מריה נשמט לאחור, חושף אותה לאור השמש העדין של שש בערב. השפתיים האדומות שלה בלטו באור השליו. צפיתי בבית החזה שלה עולה ויורד בקצב אותו הכתיב הבחור שהיה עמה. הוא לקק את שני שדייה בתיאבון, לא מעיז לקפח אף אחד מהם. ידייו פתחו במהרה את רוכסן מכנסה והפשילו אותו יחד עם תחתונייה, שלבטחה היו ספוגות ברטיבותה שלה. הסתכלתי על השובל הנוצץ שהשאיר אחריו כשעלה מתחילת כפות רגלייה ועד לאיברה המגולח. הוא הרים אותה בקלות משעשעת והניח את גופה הצנום על הכיור. זו פישקה רגלייה ועצמה את העיניים התכולות הגדולות שלה. הוא לא הפסיק ללטף את גופה כמעט בכל מקום כששפתיו נשקו למשולש המתוק שלה. לפתע אגנה של מריה התרומם מקומו והיא הצמידה בשתי ידייה העדינות את ראשה לאיברה. הגבר החסון לא נרתע ממקומו ורק הוסיף לקונטרה שנתנה לו בת זוגתו. ראשו החל לנוע ממקום למקום במהירות מסחררת ובית החזה של מריה בקצב זהה. זה היה כה אמיתי וכל כך מוחשי, שיכלתי להשבע שהרגשתי את טעם הרטיבות הנוצצת שלה על לשוני הרעבה.

 

שניות לפני שגמרה הוא עצר. היא קפאה במקומה ונעצה בו את עיניי החתול שלה. בשיתוף פעולה הם כמעט קרעו את בגדיו מעליו. הזרם במקלחת השמיע את קולו עד חלוני. הוא שוב הרים אותה ממקומה, אך הפעם הוא השעין אותה על הקיר שממולי, כשפנייה היפות מביטות הישר אליי. הספיקו לה כשלוש דפיקות של אגנו באגנה להבחין שיש להם אורחים - אני. הסתכלתי עלייה באדישות, כעיוור שלא רואה את מעשייה השובבים, כשהיא מחזירה לי בזעקת בהלה. הגבר שדחק אותה חזק לקיר נראה כנדלק מצעקתה והחל לדפוק את אגנה ממש בחוזקה. וזו, שצעקה למראה המציצן שלה בהתעלמות מוחלטת ממה שעושים לה, המשיכה לסדרת צעקות גבוהות, ספק מנגיחת איברו בה ספק מעיניי הנעוצות ברגלייה הפתוחות שהיו משולבות סביב ישבנו.

 

מספר שניות לאחר שגלתה אותי, מריה החלה להתפרע על חיקו של הגבר שאיתה. עד אליי ראיתי את הסמנים האדומים שעשו ציפורנייה כשאגנה החל להתפתל סביבו. היא הרחיקה את חזהו משלה כמה סנטימטרים כמחווה למעני. חייכתי אליה והיא אליי. הסתכלתי על שדייה הלבנים קופצים עם כל הלימה שלו בה. היא הייתה כה קטנה, גופו כמעט מסתיר לחלוטין את שלה, שנראה קל כנוצה.

הוא המשיך להקפיץ אותה כמה פעמים נוספות (כל אותו הזמן היא לא הפסיקה לצעוק). חיכיתי לראות איך הוא מחדיר בפעם האחרונה את איברו לשלה, מתיז בתוכה זרע לוהט, אך זה לא קרה. במקום הוא הוריד אותה על ברכייה כשהיא והוא נמצאים בפרופיל אליי. אצבעותייה הדקיקות עטפו כמעט את איברו העבה וסחטו ממנו כמויות אדירות של זרע אשר מלאו את פנייה בנוזל הסמין והלבן. כל אותו הזמן, כשעיניו היו עצומות וחזהו מתנשם ומתנשף, הביטו עינייה בשלי. היא ליקקה את השפיך שזלג מבין שפתייה ואספה עוד מלחייה וסנטרה. היא חייכה אליי בפה מלא וכשבלעה את הכל כמו ילדה טובה, גמרתי.     

 

 

נ.ב - אני יודעת שהפוסטים מתפרסמים בהפרשים ענקיים, וצר לי על כך. אבל לא תמיד יש לי זמן לשבת ולכתוב, מה גם שלרוב יש קיצוצים בהשראה ומוזה. על כל פנים, קבלו את התנצלותי הכנה (בפעם החמישים), אני מאד מאד מקווה שתאהבו אותי בכל זאת. :-) 

נכתב על ידי , 29/7/2006 16:20   בקטגוריות הרפתקאות במיטה  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טנגו אחר ב-13/8/2006 09:25



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)