לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

"אני מת לעשות לך ביד"


צהריים מבורכים לכולם, מה שלומכם?

אז ככה, כמה דברים על הפרק:

 

נעלמתי, אני יודעת. אבל לא בגלל שאני לא אוהבת אתכם, אלא בגלל שהאינטרנט לא אוהב אותי יותר. מסיבה כלשהי אני לא מצליחה לקרוא מיילים, בטח שלא להגיב או לזהות את שמות המגיבים לי.

יש לי כל כך הרבה מה לומר ומה להגיב לכם, ואני פשוט לא מסוגלת!!!

*תאווה בפרצוף כלבלב חסר אונים*

זה מתסכל.

 

נוספה אזהרה לפרטי הבלוג שמוציאה מכאן אנשים מתחת לגיל 18.

מתוקות שלי, אהובות, אל תכעסו עליי. לא הייתה לי ברירה אחרת.

 

מבטיחה לפרסם לכם פנטזייה בקרוב, שבתור צ'ופר היא אפילו לא פנטזייה אלא נתח עצום מהמציאות.

(רמז: הכותרת.)

 

הצילו! קוראים אהובים שלי, אני יודעת שחלקכם הגדול מבין משהו במחשבים ויודע לא מעט על התחום הזה. אנא, בכל לשון של בקשה, תעזרו לי לצאת מהמבוך המעצבן הזה. המייל שלי, ברשימות שמצד שמאל, הוא גם כתובת המסנג'ר שלי. אני מחכה רק לכם! ;-)

 

אוהבת את כולכם, תמשיכו להגיב אני אף פעם לא מפסיקה לקרוא (גם בבלוגים שלכם, אל תדאגו, אני עוקבת רק לא מצליחה להגיב),

תאווה קצת עצובה.

 

עריכה, פחות משעה לאחר כתיבת הפוסט:

 

היפ היפ הוריי!

בעזרתו הכה נדיבה של נשמה תוהה (http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=13321) (באמת נשמה) כל הבעיות פותרו והאינטרנט אוהב אותי שוב (תודו שזה לא כזה קשה לאהוב אותי ;-).

נשמונת, תודה על העזרה!

עכשיו כולם לסגוד לו!

 

וגם נמו המתוק ניסה לעזור, אז תאהבו גם אותו!

 

(תופסת תנומה קלה ואז חוזרת להגיב אפילו על הפוסטים הקודמים)

 

נכתב על ידי , 15/8/2006 13:46   בקטגוריות שונות.  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירה’לה ב-29/8/2006 00:39



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)