לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

יואו, עדכון!!!! :)


תראו תראו מי חזרה!

אז מה, הרבה התחדש כאן מאז הפעם האחרונה שהייתי פה?

אני מקווה שלא יותר מידי.

 

לשאלתכם בתגובות לפוסט האחרון, לא נעלמתי כי נמאס לי מכם, או כי לא אכפת לי או כי אין לי מוזה.

נכון שלא היה לי יותר מידי מוזה, אבל האמת היא שלא הייתי פה הרבה זמן כי המחשב שלי פשוט החליט בוקר אחד להתעורר על רגל שמאל ולמות. ממש למות. במזל חבר של אבי הצליח להציל את הנתונים בתוכו (ואת כל התמונות הנורא חושפניות שלי (כן, זאת הייתה פדיחה של ממש!)), אבל זה לקח כמעט שנים לסדר אותו, ואז להחזיר לי אותו ואז להחזיר אותי מחו"ל ואז ואז ואז...

בכל אופן,העיקר שאני פה שוב אתכם ושיש המשך לפנטזיה הקודמת!

לפני שאתם מתחילים לקרוא, אני מתנצלת עם טעויות איות או שיגאות טיפשיות כאלו ואחרות, פשוט אין לי זמן לעבור על הטקסט הזה כרגע, אעשה את זה כשאחזור הביתה. בנתיים, תתמודדו. P:

 

אגב, עקב תלונות שנשמעו בתגובות האחרונות רציתי להעיר ולהרגיע שהכל נרשם ונלקח ברצינות והחל מהפוסט הבא אשתדל לגוון כמה שיותר, במראה ואופי הדמויות וגם במה שקורה להן.

תודה על הביקורת הבונה, ואם יש למישהו מה להעיר או רצוי יותר- להאיר, אני אשמח לשמוע!

 

שיהיה לכם סוף שבוע באמת מהנה והכי פרוע שאפשר-

תאווה.


באופן כמעט אוטומטי התיישבתי על הרצפה הקרה, והוא, בתגובה, התיישב על מכסה האסלה.

נשענתי על הדלת שמאחוריי ופשקתי לאט לאט את רגליי לוי הנרחב ביותר שהצלחתי ליצור. הייתי כמעט חשופה לגמרי אל מולו, אל מול הזר הדיי מוחלט הזה. הרגשתי כל כך זנותית, כנועה ומבויישת, ונהנתי מזה. טון הדיבור המזלזל שלו, השתלטני, העביר צמרמורת בכל גופי. 

הורדתי באיטיות את ידי הימנית מהחזה הנפוח לבטן השטוחה, ואז המשכתי לגלוש מטה ישר למשולש התחתון הרטוב שלי. עצמתי עיניים ונשכתי את שפתי. הייתי כל כך מגורה (?) שהמגע הכי עדין באיזור הזה הצליח להוציא ממני נשימות רמות ואנחות.

"תפתחי את העיניים", הוא דרש ממני, "אני רוצה שתדעי לאורך כל הזמן שאני יושב כאן, ומסתכל עלייך". וכן עשיתי, מרגישה איך הבושה והסומק מתפשטים בכל גופי, גורמים לי לרעוד רעידות קטנות של עונג מידי פעם ופעם.

 

הסטתי את משולש התחתונים הצידה והתחלתי, לאט ובעדינות, ללטף את הדגדגן שלי. אני לא יכולה לתאר לכם כמה מרגש זה היה לגעת בעצמי ולהרגיש את המבטים שלו עליי בו זמנית. התחושות המעורבבות שהרגשתי הביאו אותי לרמת חרמנות שלא הכרתי קודם לכן. הייתי כל כך רטובה למטה, שלא היה לי ספק שהאורגזמה הפעם תגיע מאד מאד מהר.

 

כשהאצבע הראשונה החלה להעלם באיטיות עמוק לתוכי הבחנתי שתם התעורר שוב. הוא ליטף את הזין שלו בריפרוף, מגדיל ומעצים את הזיקפה שלו. נהנתי לצפות בו עושה את זה, הוא גרם לי להרגיש סקסית ומגרה יותר מכל דוגמנית בעולם.

נאנחתי כאשר הרגשתי שזה קצה היכולתי שלי. הוצאתי אותה סנטימטר אחר שנטימטר מתוכי, נאנחת ומתענגת מכל רגע. ומיד הכנתי אותה חזרה, מגבירה את הקצב מעט. השלב מוקדם יחסית, החל האגן שלי להתפתל במקומו כרעב לעוד. ידעתי שהאורגזמה לא רחוקה, והכנסתי את האצבע השניה, גונחת ולא מורידה את המבט שלי מתם, שהצטרף אליי והחל לגנוח גם הוא. כשמצאתי את עצמי כמעט מזיינת את עצמי באצבעות תם התרומם ממקומו, תפס אותי וכמעט בלי להרגיש בכלל הרים והדביק אותי לקיר השירותים כשרגליי פתוחות לרווחה ולפופות סביב אגנו. ללא התראה מוקדמת ובתנועה מהירה הרגשתי את הזין שלו ננעץ בתוכי, נכנס עמוק עמוק וממלא את כולי. בכל זאת, 24 סנטימטרים זה בכלל לא מעט.

 

תם נשאר שם כמה שניות, שנינו מתענגים על הזרמים הנעימים שעברו בנו. ואז, אחרי מבט חודר בעיניים, ההצגה האמיתית התחילה- במהירות ובברוטליות הרגשתי אותו נכנס ויוצא ממני, דופק אותי ומנענע את החזה שלי מעלה ומטה. גנחנו ונאנחנו יחד, קשה בכלל לדעת אם היה זה מהמאמץ או מהעונג המטורף הזה שהרגשנו שנינו. בקצב אחיד ללא הפסקה הוא המשיך לחדור אליי, ממש ממלא את כולי ונכנס אליי בכל הכח. ואני, בתגובה לתנועותיו נתתי לו קונטרה ונצמדתי אליו ככל האפשר.  

 

פתאום שמענו את דלת השירותים נפתחת, וצעדים התקרבו לתא בו השתובבנו. הצצנו שנינו על המנעול והודינו לאלוהים שהוא על "תפוס". תם הפסיק לרגע, ואז, בלי כל עכבות או מחשבה, חזר לדפוק אותי בקצב מהיר. אני כמעט בטוחה שאת חבטות הישבן שלי בקיר התא בו היינו היה אפשר לשמוע בבירור, ואפילו גם את האנחות השקטות שלי מתחת לידו של תם, שניסתה ללא הצלחה להשתיק אותן.

יכלתי לשמוע את הרוכסן נתפח בתא שלידנו, ואת פכפוך השתן שלו עם מיי האסלה. דמיינתי שזה מישהו שמכיר אותי, קיוויתי שהוא שומע אותנו ושהוא הבין מה קורה. רציתי שידע שזו אני שנטחנת בתא ליד, שאני זו השרמוטה שמזדיינת עם החייל התפוס הזה. אבל נאלצתי להשתיק את אנחותיי כמה שיכלתי, מתקרבת לאורגזמה שלי בשקט בשקט. גם תם נראה כמתקרב לשם, והמאמץ לגמור בדממה היה ניכר ממבט עיניו. הרעש מהתא הסמוך הפסיק לרגע, ובדיוק ברגע שירדו המים באסלה, גמרנו תם ואני ביחד באנחה רמה וקולנית, בהתרפצות מטורפת, כמעט מתעלפים מעוצמת האורגזמה שחווינו.

הזר מהתא הסמוך יצא מן הישורתים ונעלם. תם שחרר את אחיזתו ממני ולבש את מדיו חזרה. אספתי את בגדיי מרצפת התא באיטיות, בקשי מצליחה לעמוד על הרגליים. הרגשתי מסוחררת, כמעט מחוסרת הכרה. לא חוויתי תחושה כזו בעבר, ולמען הפרוטוקול, גם לא בעתיד שלאחר הסיפור הזה.

תם נעלם לפני שהספקתי לסגור את החזייה. מאז לא ראיתי או שמעתי עליו יותר.

יומיים למחרת טלי והוא נפרדו.

(אתם חושבים שזה בגללי? ;)

נכתב על ידי , 11/1/2007 14:12   בקטגוריות אסורים  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנץ ב-7/4/2007 09:07



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)