לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

זוכרים את אדמונית השיער?


אז הנה ההמשך,

קריאה מהנה! ;-)


 

לבסוף התרוממתי ממקומי וצעדתי לעבר המזדרון. הותרתי לניחוח הנעים שלה להוביל אותי אליה, אבל הדרך לא הייתה בכיוון המטבח. התרוצצתי בין חדרי הבית בחיפוש מבוהל אחריה, עד שמצאתי אותה בחדר השינה. היא שכבה במיטתה וסדין לבן וצחור כיסה את גופה עד צווארה הארוך. שיער האש שלה, הפזור על גבי הכר הלבן, נראה כלהבה בוערת.

 

היא אפילו לא הסתכלה לעברי, רק בהתה בתקרה במין השלמה שזה התפקיד שלה וזו המהות שלה. היא אפילו לא העלתה על הדעת שאני רואה בה יותר מזה, על אף העובדה המצערת שאני מכיר אותה כמה דקות דלות.

 

ניגשתי למיטה והתיישבתי לצידה. היא נותרה קפואה במקומה, חיוורת. ליטפתי את מצחה ברכות והעברתי אצבעותיי בשערה. היא עצמה את עיניה כמתרפקת על מגעי. התכופפתי לעברה ונשקתי למצחה. היא נראתה מעט מופתעת, וכאשר נשכבתי לצידה וכרבלתי אותה אל תוכי ההבעה הזו גברה יותר ויותר.

 

לא קיימנו יחסי מין באותו לילה. רק שכבנו מחובקים זה וזו, מרגישים את החיבור העוצמתי שהושג ללא חדירה לתוכה. אני יודע שזה לא מה שהגעתם לקרוא בכתבה על בלוגים אירוטיים, אבל אני מוכן להשבע שזו הייתה החוויה האירוטית החזקה ביותר שחוויתי אי פעם.

לא אשקר לכם שהתחושה של ישבנה האגסי, הלבן והרך נצמד לאיברי מתחת לסדין לא עוררה בי תגובות, ואודה ואומר שהיא גירתה אותי עד כאב כשהתחככה בי כחתלתולה מפונקת. אבל היה בזה די והותר בשביל לספק אותי.

 

שבוע לאחר מכן נפגשנו שוב, אך הפעם בביתי. אמנם היא הגיעה על מנת לסיים את הראיון, אבל שנינו ידענו שמתחת לפני השטח האמת הזו היא לא כל כך מדוייקת. בתוך שנינו בער הרצון החזק הזה להרגיש זה את זו שוב, לחוש את הצמרמורת המרגיעה שאנו יוצרים האחד אצל השניה. הייתה ביננו כימיה משגעת, ועם כמה שהיא הייתה חזקה מאיתנו, היא גם הייתה מתונה ורגועה. כל אחד שמר על מקום המרווח שלו, והיחסים ביננו היו שלווים ושקטים.

 

"ובכן, את לא חייבת לענות על השאלה הזו, אבל... את בתולה?"

 

"אני חושבת שזה דיי ברור מהבלוג שכבר מזמן אבדתי את תקופת הבתולין. בסביבות גיל ה15 הייתה הפעם הראשונה שלי, אבל אני מעדיפה לא לדבר עליה."

 

ניסיתי לתפוס את המבט שלה, אבל כשאמרה את המשפט הזה היא התרחקה כל כך רחוק ממני, עד שכמעט לא הייתה שם יחד איתי. היא נראתה כמסתכלת על מישהו, זועפת, פגועה. יכלתי להבחין בקלות שסיפור "הפעם הראשונה" שלה הוא תיבת פנדורה שמוטב לא לגעת בה.

 

פניתי לכיוון המבטח והגשתי לשנינו קפה ועוגיות. היא נותרה באותה הבעה ריקה ומדוכדכת מהרגע בו עזבתי אותה.

 

"אני מצטער שהעלתי את הנושא."

 

היא חייכה אליי בחום והזיזה קצוות שיער ממצחי. "זה בסדר", היא אמרה, "אף אחד לא אשם בטעויות שעשיתי בחיי, ואף אחד לא הכריח אותי להתמודד איתן בכזו רשלנות שתשאיר אצלי צלקות."

 

הלב שלי החסיר בי פעימה. התחושה הייתה כמו קש שננעץ בתוכי ושאב ממני את כל כולי. כאב לי לשמוע אותה מדברת כך. ניסיתי להבין איך אדם יכל לחשוב בכלל על לפגוע בה, בנערה השברירית והמקסימה הזו. היא הייתה כל כך תמימה והטהורה, יחד עם המיניות המתפרצת שלה והטיזינג המרמה. היא בלבלה אותי וערפלה את חושיי.

רציתי להשאר בסיטואציה הזו לעד, שהייתה כל כך ניגודית בעבורי.

 

היא הניחה את ידה על הירך שלי וקטעה את הרהוריי. פניתי לעברה ורכנתי לנשק אותה. הרגשנו שנינו בטוחים ומוגנים. חבקתי אותה חזק חזק תוך כדי הנשיקה, ולמרות שהיא הייתה יותר מזה בשבילי, התחושה של החזה שלה כנגד החזה שלי הייתה אלוהית. התעוררתי במכנסיי ברגע.

 

נשכבנו על הספה, הייתי מעליה. היא נראתה כמו נסיכה תחתיי, עם עיניה מלאות המשמעות וגופה המצומק. היא לבשה שמלה קיצית ומרופטת, והיא הייתה בלי חזיה. השדיים הקטנים שלה הטריפו אותי. ולמרות שיכלתי להיות הכי פראי ואחוז טרוף שאפשר איתה, בכל זאת שמרתי על איפוק ורוך. אולי מכיוון שהיא הרגישה כמו קריסטל דקיק ושברירי בין ידיי. כל כך רציתי לשמור עליה.

 

כשהיא הסירה את שמלתה מעליה ראיתי לראשונה את גופה העירום. היא הייתה לבנה כשלגייה, עם נקודות חן מתקתקות פרושות באיזורים שונים בגופה. לטפתי אותה מכף רגל ועד ראש, במשך כחצי שעה. עברתי על כל פינה אלוהית בגופה לפחות פעמיים. וזה לא היה משעמם או מרדים, וזה לא פגע לי בחשק, נהפוכו- זה היה רגע מלא קסם וערגה שרק גרם לי לחשוק בה עוד ועוד.

 

היא שכבה שם בשקט וברוגע, מתקמצנת על תנועות גופה. יכלתי להרגיש את זרם הצמרמורת שעברה בכל גופה תחת אצבעותיי. את הלהט, החום, התאווה נוטפת ממנה. יכלתי לראות שהיא באמת רוצה אותי, רוצה להרגיש אותי, רוצה שאחדור אליה, רוצה שאגמור בתוכה. זה לא היה מכני וזה לא היה מזוייף. זה הגיע מבפנים, זה היה אמיתי.

 

לבסוף, כשפניתי לחדור אליה...

המשך יבוא!

*תאווה מוציאה לשון שובבה!*


הודעה לקוראי הכתבה שהגיעו זה עתה לבלוג-

אני יודעת שכנראה הגעתם לבלוג לקרוא משהו קצת יותר... "זיוני", אבל מתוך כוונה טובה לענות על צורכי קוראיי הקבועים אני מגוונת ויוצאת לכמה רגעים מן המסגרת הרגילה. אל דאגה, תקבלו אותה בחזרה לפני שתספיקו להגיד אורגז... :-)

ואגב, אם זה ממש דחוף לכם, יש המוווון קטעים מאד מיניים ברשימות שמשמאל, וגם כמה בלוגים נוספים מהז'אנר הנ"ל שהם מאד מומלצים.

 

נשיקות וחיבוקות,

תאוונת.

נכתב על ידי , 2/2/2007 13:18  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מנדל ב-31/7/2007 16:27



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)