לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

כמה טוב לחזור הביתה!


קוראים יקרים שלי, אוח, כמה שהתגעגעתי!

חשבתי המון על איך אסביר לכם את ההעלמות שלי, אבל עכשיו כשאני יושבת מול הצג ועוברות לי טריליון מילים בראש, אני חושבת שאחליט לוותר על הרעיון. זה פשוט כבר לא כל כך נראה לי רלוונטי, העיקר שאני שוב פה אתכם ושיש כבר פוסט חדש!

אז האמת שזו התחלה דיי רכה יחסית לטקסטים שאני בדר"כ כותבת, אני מקווה שבכל זאת תמצאו פה את העקצוץ הנעים הזה שפושט בכל הגוף כשהדמיון מתפרע. :-)

דעו לכם שבאמת חסרתם לי ובאמת התגעגעתי.

אין כמו לחזור הביתה.


ישבתי על המיטה בחדרך בציפייה. המתנתי בסבלנות לראותך שוב, מגיח מן החושך שאפף את הדירה.

כעבור מספר דקות דלת המקלחת נפתחה בחריקה מצמררת ובגופי עבר רטט חמים. הראש שלי נדד למחוזותיו הכחולים.

נכנסת לחדר כשמגבת לבנה בודדת עוטפת את גופך והקנאה בה חלחלה עמוק בתוכי.

חייכתי אלייך ונתתי לעיניים שלי לטעום מן המציאות החמוצה מתוקה שנצבה בפניי.

קרבת את אגנך אל פניי, אתה עומד מולי ואני עדיין ישובה על מיטתך, מבינה במהרה את הרמז.

המגבת צנחה אל הרצפה הקרה ואיברך הזקור נחשף בפניי במלוא הדרו. לקקתי את שפתיי בתאווה.

קרבתי את פניי אליו בהיסוס, משתהה באיזור למספר שניות. הרמתי את מבטי הישר אל תוך עינייך החמות.

התחלתי בנשיקות עדינות וליקוקים נועזים באיזור הבטן התחתונה שלך. בכל פעם שנשכתי את עורך נרעדת תחת שפתיי.

לאחר ששפתיי ולשוני עברו על כל פיסת עור אפשרית מסביבו, הפנתי את תשומת ליבי לאיברך.

ראשית העברתי את לשוני הרטובה על כיפתו, מלקקת את כולה בתנועות סיבוביות, משנה את המהירות מזריזה לאיטית ומענגת.

עטפתי אותה בשפתיי המלאות וינקתי בעדינות. אתה שלחת את ידך אל בין שערי השחור ולטפת ברכות.

המשכתי ללקק את כולו, מן הבסיס ועד קצהו. לבסוף, כשהיה רטוב דיו, הכנסתי את כולו לגרוני, סנטימטר אחר סנטימטר.

אתה נאנחת בתגובה. הרגשתי אותך פועם בפי, את גודלו רק מתעצם. באצבעותיי הדקות לטפתי את הביצים שלך ע"מ להוסיף לעונג.

ראשי עלה וירד במהירות קבועה, כשהלשון שלי טורפת את הזין שלך שנמצא עמוק בגרוני.

אגנך נע בתנועות קטנות אל מולי, מכניס אותו עמוק יותר משדמיינתי שאוכל.

לפתע עצרת אותי, הסברת שאתה עוד לא רוצה לגמור, ושנכנס למיטה. החלפת לפיג'מה ואחרייך אני.

השלתי מעליי את בגדי היום הארוך באיטיות, יודעת שבקרוב תבחין בכך ולא תוכל לעמוד בישבן המתחנן שלי.

לא עברה דקה, וכבר הרגשתי את אצבעותייך הקרות ננעלות על התחת שלי, חופנות ומעסות אותו בלהט.

אתה יודע שאני כל כך אוהבת את תשומת הלב שאתה מקדיש לו ומתרפקת על כל מגע שלך- על צביטה, על הליטוף ובמיוחד על ההצלפות המפוחדות שאתה נותן לו כשהוא עולה ויורד על הזין הקשה שלך.

הקשת שבגבי התרחבה אל עברך, מביעה את הכמיהה העזה שזרמה בגופי. רק אל תפסיק.

התרוממת מן המיטה בחוסר איפוק ונצמדת אליי מאחור. כל כך חיכיתי שתעשה כן, עד שפלטתי אנחה חלושה של עונג.

ומיד הרגשתי את הרטיבות בחוטיני השחור שעטף את אגני. החום שפשט בי לא אחר להגיע.

אחזתי בידיי את הארונית מולי על מנת לתת לך קונטרה, וחככתי את שני הפלחים הההדוקים שלי בזין המוכן שלך.

גופך נע בקצב איטי, נוגח בישבני פעם אחר פעם, וידייך עלו לכיוון פטמותיי הקשות. אתה יודע בדיוק איך לגעת בי.

לרגע עצרת ומשכת מגופך את הטרנינג השמן, איתו נפלו גם תחתוני הבוקסר שלך.

יכלתי להרגיש בנוכחות של הזין הקשה והארוך שלך מאחוריי וקרבתי את ישבני אליו. אוה, גנחתי, כמה השתוקקתי לחוש את המגע הזה שוב ואיזה אושר עבר בגופי כשהסטת מגופי את החוטיני הדקיק.

הנחת את שתי ידייך על עצמות האגן שלי, ובמכה אחת ננעצת בתוכי בקול גדול. גופי נצמד לארונית שמולי והשדיים שלי נעו וקפצו בקצב הלמותייך בי. עוד אחת, ועוד אחת, נכנסת אליי בעוצמה והכי עמוק שרק יכולת. התפתלתי תחתייך כמו חתלתולה מיוחמת.

ראשך התקרב לשלי ונשימתך הכבדה הורגשה על אוזני, דבר שמי כמוך יודע - מחרמן אותי ומפיק ממני אנחות חלושות.

התחננתי אלייך שלא תפסיק, תמשיך ככה, תכנס אליי, חזק ומהר, בבקשה, עמוק יותר, אני מתחננת, אל תרחם עליי...

וכך היה.

ידייך תפסו אותי בכפתיים על מנת לקבע את גופי במקומו, ובלי להסס, דחפת את הזין שלך לכוס הרטוב שלי ללא רחמים.

צעקתי שזה טוב, ובתגובה ננעצת בי שוב, תוקע אותי בקצב אחיד, מכה אחר מכה, צעקה רודפת צעקה.

חשבתי שעוד רגע אפול מרגליי לרצפה הקרה. כל הגוף שלי רעד והרגשתי את האורגזמה מתקרבת. הנוזלים שלי נטפו על ירכיי והרטיבו גם את הביצים שלך.

צעקתי שאני גומרת, שאתה מטריף אותי, ש... ש... אנ... ככככן... שתמ... שתמשיך...

כמו הר געש התפרצה בי האורגזמה, שולחת זרמים עזים בכל חלקי גופי, מתחזקת וגוברת רק לנוכח התחושה של איברך מתפרץ בתוכי, יורה בי כמות נדיבה של זרע.

גופך נפל עליי באפיסת כוחות, נדבקנו זה בזיעה של זו. בקושי הצלחתי להחזיק את שנינו וכשהרגשתי שאני עומדת לקרוס, בדיוק אז, התרוממת ממני והובלת אותי אל המיטה. נצמדת אליי ואספת אותי בזרועות הגדולות שלך לחיבוק חם ונעים.

לחשת לי שאתה אוהב אותי וכעבור שניות ספורות צללנו לשינה עמוקה.

גם אני אוהבת אותך.

 

 

***נ.ב - אם מישהו באמת נורא חייב לדעת איפה הייתי ומה עשיתי, אתם יודעים מהי כתובת המייל שלי והיא גם כתובת המסנג'ר.

שלכם לעד לנצח לכל החיים בלי חרטות,

תאוונת שובבונת.

נכתב על ידי , 25/2/2008 15:27  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-11/2/2009 11:53



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)