לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: .. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לוֹלִיפוֹפ. - פנטזיה אירוטית.


אהלן וסאהלן!

אני מקווה שהכל אתכם בסדר, ושהחורף לא מקשה עליכם יותר מידי ושבכלל יש לכם עם מי לעבור אותו, כי זה חתיכת חורף קר ורטוב! ובכל מקרה, למי שאין, תמיד אפשר להתרכבל לבד מתחת לשמיכות לקצת זמן איכות עם עצמך....... ;-)

על כל פנים, לבד או ביחד, אתם מוזמנים לקרוא את הפנטזיה הבאה, שלדעתי היא באמת טובה יותר מהאחרות, כי אני בעצמי התחרמנתי תוך כדי הכתיבה שלה... וזה נדיר. :-)

 

תשתו הרבה שוקו חם ותשמרו על עצמכם!

איקס הרטובה (אולי מהגשם... אולי מחרמנות... :-)


אוה, כמה שהיא הייתה יפה.

 

רגליים ארוכות וחלקות עטופות מגף שחור בוהק, חצאית מיני עם דוגמא סקוטית. בדמיוני ראיתי את החוטיני השחור והלח שהיא מחביאה שם. ואולי אפילו לא לבשה את תחתוניה היום...

כפתורי החולצה הלבנה שלה איימו להתפקע ולהתפזר בחלל החדר. החזה שלה, נפוח ועגלגל, לכוד בחזיית תחרה שחורה. אם מאמצים קצת את העיניים, אפשר לראות את הפטמות הקטנות שלה מזדקרות תחת הבד הרך.

 

אהבתי את היופי הטבעי שבפנים שלה... בלי אודם, סומק או איפור צועני מיותר. היה הייתה סקסית להחריד גם (ובמיוחד) במראה הטבעי, הטהור שלה.

 

אולי הדבר הכי מושך שמצאתי בה היו העיניים הגדולות שלה, והמבט התמים, ירוק צלול. תאמינו לי, כשהעיניים האלה מסתכלות עליך מלמטה עם הזין בתוך הפה... זה מראה 'כלבבי'.

השפתיים שלה מצצו בתאווה סוכריה גדולה על מקל בצבע אדום.

 

דבר נוסף שמצאתי מושך מאד, היה השיער הבלונדיני הארוך, מגיע כמעט לישבן השובב שלה. כאילו מלטף אותו מלמעלה, רגע לפני שהוא נוגע בגבעות ישבנה. כמו כמהה להרגיש אותו. בדמיוני ראיתי את עצמי תוקע אותה, נכנס אליה בחוזקה והשיער היפיפה הזה מתנפנף כשראשה זרוק אחורה באורגזמה, נחבט בקיר מההלמות החזקות של האגן שלי.

 

"אפשר להציע לך משקה?", שכחתי לציין שאני טחון בכסף, ורואים את זה עליי- גבר מחוייט ונאה, עם מראה רשמי (אפילו קצת מבוגר, אבל מבוגר סקסי) ועסקי, אחד שיודע בדיוק מה הוא רוצה ובדר"כ משיג זאת בקלות. עם הנשים זה תמיד היה יתרון.

היא הסתכלה עליי במבט משתהה לכמה דקות ואז לפתע פרצה בצחוק מתגלגל.

באיטיות הוציאה את הסוכריה מהפה, סוחטת את המתיקות עם שפתיה ומותחת חוט של רוק בין הסוכריה לשפתיים. תהיתי אם היא באמת תמימה וילדותית כמו שהיא מתלבשת, או שבעצם היא חתולת מין שובבה כמו שהיא מתנהגת.

חיכיתי לתגובה לשאלתי, כשפתאום היא הפנתה את גבה אליי והלכה. פשוט לקחה את רגליה, ועזבה. ניסיתי לעקוב בעיני לאן היא צועדת, אבל דמותה נבלעה בין ההמון. היא סקרנה אותי, והרגשתי שאני חייב להשיג אותה.. הייתי עקשן ללכת איתה הביתה באותו הלילה, או אולי אפילו להתחבא איתה באיזו סמטה חשוכה. מהרתי למצוא אותה וחפשתי בכל המועדון, אבל היא לא הייתה בשום מקום.

 

כשהתייאשתי מחיפושי גם נמאס לי מהמוזיקה והייתי עצבני ומתוסכל. יצאתי מהמועדון והתחלתי ללכת למכונית, כששמתי לב שמישהי ישובה לי על מכסה המנוע, כאילו ממתינה שאגיע. ככל שהתקרבתי למכונית אותה בחורה נראתה יותר יותר כמו הנערה מהמועדון. וזו הייתה היא! התרגשתי לראות אותה ישובה כך על מכסה המנוע שלי והזין עמד לי רק מהתמונה הזו! הנערה שלי הבחינה באוהל המתוח של מכנסי וצחקקה. הרחוב היה שקט ולא עבר שם כלב.

 

"אז... לאן נוסעים?" שאלתי אותה, קצת חושש שגם הפעם תפנה גבה אליי ותברח לי. היא התרוממה ממכסה המנוע, ולרגע הייתי בטוח שהיא באמת תעזוב שוב. בצעדים קלילים היא התקרבה אליי ונצמדה לגופי. הרגשתי את הנשימות שלה, קטנות ומהירות. פניה התקרבו לפניי וכבר הייתי מוכן להרגיש את הלשון המתוקה שלה רוקדת עם הלשון שלי.... כשבמקום היא נתנה לי נשיקה מהירה על הלכי וברחה. הייתי מבולבל מידי -אולי מהמשקאות ואולי ממה שקרה- בשביל לרוץ אחריה. שוב היא נעלמה לי בחושך הקריר של לילה חורפי.

 

כשהתעוררתי מההלם, נכנסתי מהר לאוטו והחלטתי שאני מחפש אחריה במכונית. היא לא יכלה להתרחק יותר מידי מהאזור.

 

נסעתי לאט בין הסמטאות ומאחורי הבניינים, עשיתי סיבובים הלוך ושוב, מהמועדון למקום החנייה שלי ובחזרה למועדון... ולא מצאתי אותה באף מקום. הפעם הייתי ממש עצבני, הייתי רותח. רדפתי אחריה כאילו הייתה פרפר וכשהייתה לי בין האצבעות נתתי לה לחמוק! איך יכולתי לעשות זאת?!

 

חניתי לצידי הכביש ויצאתי מהמכונית לשאוף קצת אוויר צח. נשענתי על האוטו והוצאתי סגרייה מהחפיסה. הדלקתי אותה במצית הכסופה והיקרה שקבלתי מהבוס בעבודה. ידעתי שרק כך אוכל להרגיע את עצמי, לפחות קצת להתעודד. הורדתי את הראש אחורה על החלק העליון של המכונית, עצמתי עיניים ונשמתי עמוק את הסגריה. הוצאתי את העשן באיטיות וראיתי איך הוא מתפזר על רקע השמיים השחורים. חשבתי על הנערה שלי ודמיינתי מה הייתי עושה אילולא הייתה בורחת ממני כל פעם מחדש. נזכרתי בצחוק התמים שלה כשלפתע הייתי בטוח ששמעתי אותו! קפצתי במקום והסתכלתי לצדדים, אבל לא היה שם אף אחד!

"כנראה שדמיינתי", מלמלתי כשהצחוק שלה הפר את השקט בפעם השניה. הפעם הייתי בטוח ששמעתי אותו!!! חפשתי מאחורי המכונית, על הכביש ומבעד לשיחים ולא מצאתי אותה. ואז היא הופיעה, מציצה מאחורי קיר הסמטה שממולי. מתפקעת מצחוק עם ניצוץ בעיניים. שוב עמד לי הזין.

 

"אני לא נותן לך לחמוק גם הפעם", משכתי את המילים באיטיות והתקרבתי בשני צעדים כבדים. היא לא הפסיקה לצחוק וידעתי שזה הזמן..... זנקתי כמו חיה רעבה שמתנפלת על הטרף שלה! היא רצה אל תוך הסמטה ואני אחריה, לא מוותר ונחוש בדעתי לשים ידיי עליה. הגברתי את הקצב עד שהייתי קרוב כל כך והושטתי את היד לתפוס בבגדיה. לכדתי אותה בחולצתה שנקרעה מאחיזתי. פתאום הסצנה הזו נראתה לי כמו אונס. היא נפלה על הריצפה, שדיה קופצים מהחבטה והכוס שלה נחשף לשבריר שנייה... היא לא לובשת תחתונים!

המראה הזה העמיד לי את הזין חזק יותר ממוקדם, וחשבתי שעוד שניה אזיל ריר מהתאווה לנגוס בבשרה. הנערה הייתה שרויה על הרצפה עדיין, שיערה פרוע ומסתיר את פניה, ונבהלתי שאולי זה באמת אונס והיא באמת לא רוצה את זה. נשארתי במקומי ולא זזתי, מחכה לתגובה ממנה... ושוב נשמע הצחוק המתוק שלה! נשמתי לרווחה! היא הסיטה את השיער מהפנים והסתכלה עליי מלמטה, מהרצפה, בעיניים גדולות וחיוך רחב.

 

הושטתי לה יד ועזרתי לה לקום, כשהיא התרוממה בבת אחת ומעדה. תפסתי אותה חזק והצמדתי אליי, לוחש לה בתוך האוזן "אמרתי לך שהפעם לא אתן לך לחמוק..", נשכתי את אוזנה והעברתי לשון חלקלקה ורטובה באיטיות לארוך החלק האחורי של האוזן. הרגשתי את הנערה שלי רועדת בין זרועותיי מתשוקה והנשימות שלה התגברו. הרחתי את שיערה... ממ... ריח שמפו עדין, כמו של ילדים. הנערה שלי עדיין לא הוציאה מילה מפיה. היא פשוט נחה לה בין זרועותיי, מחכה לפעולות הבאות שאעשה. כמו צעצוע זכוכית שברירי שמופקד בידיי.

 

נצמדתי אליה עוד ועוד, האגנים שלנו נפגשים והיא בטוח מרגישה את הזקפה העצומה שלי. החזקתי אותי ביד אחת, מצליח לעטוף את כל גופה הצר דבוק לגופי, וביד השניה טיילתי על גופה, גורם לה לרטוט. העברתי אצבע על שפתייה האדומות, יורד לאט במורד גרונה עד עצמות הבריח. מלטף רק בכפות אצבעותיי, בעדינות, נוגע לא נוגע בגוף העדין שבחסותי. יורד עוד קצת ומגיע לחזה שלה, עדיין לכוד בחזיית התחרה. ממשיך לרדת על הבטן השטוחה שלה, עד הטבור הקטן והחמוד שלה. יורד כמה סנטימטרים למטה, באיטיות חושנית שממש מרעידה ומצמררת את הילדונת הסקסית הזו. מרגיש בין אצבעותיי על בטנה את הנשימות והנשיפות המתגברות שלה. חודר עם אצבע סוררת לחצאית המיני הסקוטית ועולה שוב בחזרה. מניח את היד על הירך החשופה שלה ועולה לאט לאט לאיבר מינה. נכנס מתחת לחצאית ומרגיש את הפלומה הצעירה שעל הכוס שלה. לוקח אצבע אחת ומעביר אותה על הדגדגן לאט אך לא כל כך בעדינות. אנחה קלה נפלטת בין שפתיה. אני מחייך אליה ונצמד לשפתיה בנשיקה. מממ... כמה שהיא מתוקה, ואיזה עדינה ושברירית היא...

 

בנתיים האצבע שלי חודרת לתוכה ונעטפת ברטיבות הטהורה שלה. רגליה נפסקות מעט והיא "מכניסה אותי פנימה". אני מכניס עוד אצבע אחת והיא נאנקת.

"את אוהבת שאני משחק לך בכוס, הא, ילדה שלי?" אני לוחש לה באוזן ומזיז את האצבעות לאט באירוטיות בתוך הכוס שלה, כף היד שלי מתחככת עם הדגדגן הקטן והנפוח שלה. היא מהנהנת בשמחה כמו ילדה קטנה ומחייכת אליי. אני נמצד אליה לנשיקה נוספת.

קצב אצבעותיי מתגבר בין רגלייה וההתכווצויות העדינות שלה מתגברות אחת על השניה. הנשימות שלה כבדות ומהירות... היא נושפת לי בתוך האוזן ונאנחת... הידיים שלה תופסות בחולצתי חזק, כמעט קורעות את הבד היקר וחודרות לבשרי... היא נאנקת ורועדת ואני יודע שהילדה שלי חווה אורגזמה כי היא מתכווצת על האצבעות שלי וגונחת לי באוזן. היא צועקת צעקה קטנה, כמו יללה של גור חתולים, ומתפרקת בין זרועותיי. לוקח לה קצת זמן עד שהיא מסדרת את נשימתה ועומדת על רגליה בחזרה. זו הייתה האורגזמה הכי סקסית שראיתי בחיי, להסתכל על השפתיים היפות שלה נפערות, לשמוע את הנשיפות העדינות שלה ולהרגיש את השיא שלה על אצבעותיי. האוהל במכנסיי גדל והזין שלי מאיים לפרוץ החוצה.

 

היא יורדת על ברכיה, ופתוחת את הרוכסן. המכנסיים שלי נופלות בקלות אל ברכיי ועל הבוקסר האפור מתגלה כתם של טרום-שפיף. היא מורידה גם את הבוקסר, ותוקעת מבט ארוך על הזין העומד שלי. כאילו זו הפעם הראשונה שראתה את המוט הארוך והמשונה הזה. היא מרימה את המבט שלה אליי ואני מהנהן אלייה בתנועה אבהית כזו ומחייך. היא מחייכת אליי בחזרה, כאילו שמחה לקבל את האישור שלי, ומוציאה את הלשון הרטובה שלה החוצה. היא מעבירה לקוק ארוך ארוך מבסיס הזין ועד קודקודו, הכיפה. ואז משרטטת עיגול בלשונה על הכיפה ומכניסה את כולה בין שפתיה. אני נאנח רק מלראות אותה ככה, על הברכיים עם כיפת הזין שלי בין השפתיים, כמו הסוכרייה האדומה שמצצה במועדון כשראיתי אותה לראשונה. היא מסתכלת עליי, מוציאה את הכיפה מפיה וחוט של טרום-שפיך נמתח מהזין עד שפתיה, גולש על הסנטר שלה. היא מלקקת אותו בתיאבון ומכניסה את הזין עמוק לפיה. לאט היא עולה ויורדת עליו, לא מורידה את העיניים שלה ממני. מוציאה את הלשון ומרטיבה אותו עוד קצת לפני שהיא מחזירה אותו לפה. ושוב מכניסה אותו, עולה ויורדת כשיד אחת שלה אוחזת בבסיס הזין שלי ומלטפת, והיד השניה משחקת לי בביצים. הזין נכנס לה עמוק לפה ואני מופתע מכישורי המציצה שלה. הראש שלי נזרק אחורה באנחה כבדה. הנערה הקטנה שלי מגבירה את הקצב ואני לא יכול להפסיק להסתכל עליה יורדת ועולה על המוט הקשה והעבה שלי. היא ממשיכה להגביר את הקצב והאורגזמה שלי נבנת בתוכי... הנשימות שלי מתגברות... היד שלה מלטפת את הבסיס כשהפה טורף ברעב את שארית הזין שלי... כשאני שומע את קולות היניקה מהפה שלה, מן 'ממממ..' מתוק שכזה, ונותן מבט אחרון בילדה התמימה הזו מוצצת לי את הזין, אני משפריץ מטחים של שפיך לתוך שפתיה וגומר כמו שלא גמרתי מעולם. סילונים של שפיך נתזים עליה והיא משתדלת לבלוע כמה שיותר, כשחלקם נוזלים לה על הסנטר ופוגעים בחזה שלה. אני לאט לאט נרגע.. מוציא את הפלאפון מהכיס ומצלם אותם ככה, עם שפיך בין השפתיים שנוזל לה עד השדיים. היא מחייכת למצלמה ומצחקקת.

אני מנסה לתפוס בזכרוני כמה שיותר מהצחוק היפה הזה, סוגר את הרוכסן ויוצא מהסמטה, בחזרה הביתה.

נכתב על ידי , 12/1/2006 00:18   בקטגוריות בלונדיניות.  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תאווה. ב-28/1/2006 21:17
 



נטלי, הזונה הבלונדינית שלי.


היה לה שיער בלונדיני וחלק, זוג עיניים ירוקות ושפתיים אדומות, דיי גדולות, הייתי אומר. כאלו שאתה פשוט מת להרגיש ננעלות על הזין שלך. היה לה מראה בובתי, מתוק וטהור. נמשכתי אליה בטירוף, בקשי הצלחתי לשלוט בעצמי לידה.

בנות לא מבינות לפעמים את יצר הכיבוש שלנו. הן חושבות שככל שהן ישחקו אותה יותר בתוליות, כך נקח אותן ברצינות יתרה. מישהו צריך להגיד להן שהן טועות.

בכל אופן, השתוקקתי לגזול ממנה את התמימות שלה אז הזמנתי אותה לסרט.

בחורות מתות על גברים שמציעים לצאת לסרט. הן חושבות שזה רומנטי, או משהו, כשלנו יש רק דבר אחד בראש - סקס. מישהו צריך להגיד להן שהן טועות.

נחזור לעניין. נכנסנו לסרט, נתתי לה לבחור, שתהיה מרוצה מעצמה. כמובן שהיא בחרה דרמה רומנטית, אלא מה? התאפקתי וסבלתי בשקט, כמו גדול, רק בשביל לתקוע את הזונה הקטנה. רואים עליה שהיא נותנת מלידה, גם אם לא הצליחו לשפד אותה עדיין. היא עוד לא פגשה אותי.

כל הסרט התקדמתי לאט ובזהירות. אתם יודעים, שלא תחשוד באינטרסיים המיניים שלי. הגנבתי בערמומיות את ידי לכתף החשופה שלה. העברתי יד בשערה, רך ועדין כמשי. גששתי בחשכה לעבר פניה ולטפתי אותן קלות. אחרי כמה דקות של "רומנטיקה" הפנתי את ראשה ולכדתי אותה במבט מלא משמעות. טוב, הכי הרבה משמעות שהצלחתי לשדר. אט אט קרבתי את שפתיי לשפתייה תוך כדי ליטוף מתמיד של שערה. כבר כשהתנשקנו הרגשתי את הזין שלי מתעורר. אלוהים, איזה שפתיים. והלשון.. עדינה ונעימה. היה לה טעם של שוקולד, יכולתי להמשיך לנשק אותה לנצח. כל כך רציתי להכניס לה יד לחולצה, לקרוע ממנה את החזיה ולחשוף שני שדיים מפותחים, אבל שמרתי על איפוק. אני צריך להיות רומנטי ומקסים.

אחרי הסרט הצעתי שנקפוץ אליי לשתות משהו. "את יודעת", אמרתי, "סתם כי אני נהנה איתך". כשאתה מורח בחורה ככה, היא לא יכולה לסרב.

עלינו אליי ואמרתי לה שתמתין כמה דקות ואני אחזור עם המשקאות שלנו. בחיי שאני לא יודע מה ערבבתי לה שם. אני אפילו לא זוכר, היו כל כך הרבה. על כל מקרה, שכרתי לה את הצורה.

כוסיות נהיות חרמניות אש בהשפעת אלכוהול. חתולות מין מלוכלכות.

עליתי עליה בנשיקה סוחפת שהעמידה לי את הזין כמו מוט ברזל. השכבתי אותה על מיטת הזיונים שלי והתחלתי להפשיט אותה ללא מעצורים. סוף סוף, אפשר לחזור להיות מי שאני - כלב שוביניסט וחרמן.

תחילה הפרדתי אותה מהחולצה וגיליתי חזיית תחרה אדומה, סקסית בטירוף. היו לה ציצים ענקיים, והם נחנקו ונלחצו זה לזה. אלוהים, הייתי מזיין אותה עד מחרתיים. העפתי ממנה את החזיה וכבר הייתי חרמן אש, ועוד לא התחלנו לחקור תנוחות. עוד לפני שהספקתי להתפעל משדיים העגולים והלבנים עם זוג הפטמות הורודות, מהרתי להוריד ממנה את הג'ינס שחשף ערווה מגולחת. שרמוטה מטונפת, אפילו תחתונים היא לא לבשה. נשקתי אותה בלהט וישר עברתי מהשפתיים לצוואר וממנו, כמובן, לשדיים האלוהיים האלו. נשכתי פטמה אחת ואת השניה לקקתי. הוצאתי ממנה גניחות עוד לפני שהספיקה לטעום את הכלי שלי בתוכה. הותרתי ידיי על החזה המטריף הזה וירדתי עם לשון חמה למרכז קיומה.

כלבה מיוחמת, היא נטפה! התחלתי ללגום את מיצי האהבה שלה, סופג כל טיפה שלה. דחפתי באגרסיביות את הלשון שלי פנימה, מניע אותה בעיגולים, נכנס ויוצא, מוצץ אותה. שגעתי לה את הדגדגן ואחרי כמה דקות ספורות כבר הרגשתי את השרירים שלה מתכווצים. היא התנשמה והתנשפה כמו זונה מטומטמת.

לא יכלתי להתאפק יותר. פסקתי את רגליה רחב כל כך עד שכמעט צעקה מכאב. עליתי עליה כמו נחש רעב והתחלתי לנגוח בה. נעצתי את האגן שלי באגן שלה, טוחן אותה, פנימה והחוצה, מהר יותר ומהר יותר. זיינתי אותה כאילו אין מחר. המיטה יללה וחרקה כמו משוגעת, והטהורה הקטנה שלי התחילה להזיז את האגן שלה תחתיי. אלוהים, איזו נימפומנית! נעצתי אצבעותיי בשד הימיני שלה ולשמאלי הקדשתי טיפול מיוחד. לקקתי, נשכתי, מצצתי את הפטמה הקטנה והקשה הזו.

קצת לפני הסוף הגברתי את הקצב והתחלתי לתקוע אותה ברצינות. היא צרחה כמו מטורפת, שרטה לי את הגב. שניה לפני שגמרתי הסתכלתי על פניי הבובה שלה וזה שבר אותי. פרקתי את מטעני עמוק בתוכה, תוך כדי התכווצות השרירים שלה על הזין שלי. הייתי בטוח שהיא עוד תתקע אותי בתוכה.

נפלתי עליה באפיסת כוחות, נדבקנו מזיעה.

הרוג נרדמתי בתוכה, חולם על האנאלי הרצחני שאדפוק לה.


הרבה יותר קל לי לספר את הפנטזיה מנקודת מבט של גבר.

מקווה שנהנתם כמוני,

איקס. ;)

נכתב על ידי , 18/5/2005 00:08   בקטגוריות בלונדיניות.  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקסית בטירוף ב-11/10/2008 17:36
 



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)