לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

משחק מלוכלך.


דניאל הייתה בדיוק בת 16 כשזה קרה, כשיצרתי לה את הזיכרון הכי חמוץ-מתוק שהיא זוכרת. זוכרת עד היום.

 

נפגשנו ב... ובכן, אני לא יודע אם אפשר לומר נפגשנו. הכל התרחש בהופעה ישנה של להקה שפעם עשתה מיליונים.

הייתי בן 21, משוחרר טרי עם זעם בעיניים, עם תיאבון לחיים. רציתי לבלוע את העולם. במקום זה, יצאנו 4 חברים טובים ומכונית.

התמקמנו על החוף, רחוק מכל הרעש וההמולה. עידן ותומר החלו להקים את האוהל בזמן שמייק העמיס שישיות של בירה טובה על החול הקריר. אני התיישבתי על הבד הבלוי שדחפתי לתיק והדלקתי סיגריה, את הג'וינטים שמרתי לזמן המתאים.

אחרי פחות מחמש דקות כבר שמעתי את עידן מתמרמר על תומר ובועט באיזה יתד של האוהל לכיוונו. הוא לא התרגש מכך יותר מידי והתיישב לידי, מדליק לו סיגריה משלו. לבסוף הקמתי את האוהל בעצמי כי הייתי היחיד בחבורה שהיה לו קצת שכל.

 

בהופעה כבר היינו דיי שיכורים, מספיק בשביל להתבלבל ולחשוב שהחבר הכי טוב שלך מזכיר את אמא.

אני לא זוכר הרבה מההופעה, אבל אני לעולם לא אשכח את ההרגשה. זה היה ממש כמו לבלוע את העולם.

נדחקתי בין מאות אנשים, כל כך צפוף שגם אם לא הייתי שיכור, לא היה מגיע מספיק חמצן למוח שלי בשביל שאזכור את שמי.

אבל משהו בזה היה כל כך טוב, עוצמתי. יכלתי למות ואף אחד לא היה שם לב. וזה מה שיצר לדניאל חוויה של פעם בחיים.

 

זה היה הרגע הכי פחות טוב להתחכך בי, במיוחד כשאת מצויידת בתחת עגול וחטוב כשלה. הזין שלי עמד דום בשניה. כבר מהמגע הראשון. הייתי מוכן לקרוע את מכנסי הג'ינס הקטנים האלה שלה ולזיין אותה ממש שם, בין מיליון אנשים מזיעים. בלי לחשוב פעמיים.

זה לא מה שעשיתי. איכשהו ידעתי שיש לי משהו הרבה יותר טוב בין הידיים.

לטפתי את העורף שלה בשתי ידיים, מתחיל מהנקודה הרגישה שמאחורי האוזן ועד שיכלתי לעטוף את כל צווארה הדק בין שתי ידיי. הדקתי קלות והרפתי, חלחלתי מטה אל כפתייה החשופות, מרגיש את עורה הצעיר והחלק. ממשיך במורד גבה עם אצבעות קשיחות, שורט קלות את גבה הקעור(?). הרגשתי את הגוף שלה רוטט תחת המגע הקשוח שלי. או אולי היה זה הזין הקשה שלי שהעביר בה צמרמורת של ציפייה.

אחזתי בראש שלה, בכח-לא כח, וכיוונתי את אוזנה אל שפתיי. לפני שהוריתי לה לבוא אחריי, נשכתי את תנוך אוזנה.

 

לא החלפנו יותר מידי מילים בדרך לאוהל, או שלא החלפנו כלל. הכל היה ברור.

כשהגענו לנקודה שכבר הייתה לי מוכרת, משכתי אותה אליי לאחיזה הדוקה ונשקתי אותה דקות ארוכות. היה לה טעם של יותר מידי אלכוהול לא משובח וריח של ילדונת. מישהי כזו בטח חווה הלילה את הניסיון הראשון שלה עם אלכוהול ואני בטוח שהיא לא תשכח אותו.

 

כשכבר היינו קרובים, שמעתי רעשים מהאוהל. השארתי אותה בחוץ והצצתי פנימה, תופס את החברים שלי מעשנים ג'וינט בלעדיי!

הייתי שיכור מידי בשביל לכעוס, אז תפסתי את היד שלה ודחפתי אותה פנימה לאוהל. היא הייתה קצת מתושתשת ולא כל כך מאוזנת, כך שהיא נפלה הישר על תומר, התחת שלה בולט מעל רגליו והחזה שלה צמוד לגופו. הוא חייך חיוך זדוני ותפס את שני הפלחים העסיסיים שלה. היא קפצה מיד, מתיישבת במרכז המעגל. אני כבר הייתי עם ג'וינט טוב ביד, נהנה מהמחזה. ידעתי שהיה שווה לחכות לרגע שהחברה יראו אותה. ידעתי שהיא בשר שטוב להתחלק בו.

 

הושבתי אותה לצידי והעברתי אליה את הג'וינט. לרגע היה נדמה שהיא קלטה את הסיטואציה בה היא נמצאת ונכנס לה קצת שכל לראש. "מ... מה.. מה זה?" היא שאלה, הקול התמים שלה מקפיץ את הזין של כולנו עד לתקרת האוהל.

"זה רק סיגריה. את מעשנת, נכון?"

"אני?" היא מצחקקת, "כבר 3 שנים", היא שוב צחקקה.

"בת כמה את מתוקה?"

"בדיוק מחר בת 16!"

"יא-אללה! ילדת יום הולדת! קחי שחטה, ועוד אחת לשנה הבאה!"

כולנו התגלגלנו מצחוק. זו הייתה הרגשה כל כך טובה. לחלוק את היפיפיה הזו עם שלושת חבריי, בדיוק כמו לבלוע את העולם.

אחרי שנרגענו השתררה דממה באוהל. חיכינו לראות את השפתיים היפות שלה עוטפות את הג'וינט ויונקות ממנו כמה שחטות טובות.

היא תפסה אותו בין שתי אצבעות דקות וארוכות וכשהיא שאפה חומר טוב לריאות, היא עצמה את העיניים והתמכרה לרגע. וידעתי שכל אחד מאיתנו דמיין שזה המוט שלו שהיא מוצצת בפיה.

 

עברו כמה סבבים טובים של שחטות עד שדניאל מצאה את עצמה במרכז המעגל, כששמונה ידיים מלטפות אותה מכף רגל ועד ראש.

היא שכבה בין ארבעתנו, מפסקת את רגליה וידיה פתוחות בכניעה. העיניים שלה היו עצומות והיא התנשמה בכבדות. יכלתי לנחש שמתחת למכנסון הקצרצר הזה ישנם זוג תחתונים רטובים כיאות. במקום לנחש, החדרתי יד בוטה למכנסיים ונדחקתי תחת לבניה הדקים. הופתעתי לגלות שהיא חלקה למשעי, אך מה שלא הפתיע אותי כלל היה שהילדונת נוטפת ומניעה את האגן שלה כנגד האצבעות שלי. לטפתי אותה בגסות, נדחק בקושי בין מכנסיה ההדוקות לכוס המתוק שלה. לפתע היא פתחה את העיניים, התרוממה מתנוחתה ומשכה את אוזני אל שפתיה. היא לחשה לי שתי מילים.

תאנוס אותי.

 

בתוך שניה הכל השתנה.

כמו חתלתולה מפוחדת היא קפצה ממני וברחה מהאוהל. זנקתי ממקומי וקפצתי עליה, מפיל אותה על האדמה. היא נאבקה תחת משקל גופי, מזיזה אותי בקשי. תומר, עידן ומייק הגיעו במהרה ועזרו לי להשתלט עליה. תומר תפס את שתי הידיים שלה, אני תפסתי את הרגליים ועידן ומייק עודדו אותנו בצעקות.

"תכניסו אותה לאוהל, מהר!"

 

מכאן זה כבר היה סרט אחר לגמרי.

 

תומר ואני עדיין החזקנו אותה כשעידן ומייק קרעו ממנה את הבגדים. היא המשיכה להלחם בנו, לבעוט, לנשוך, להתפתל במקום.

"תעזבו אותי, משוגעים! תנו לי ללכת!"

"חבל על הקול שלך מתוקה", ייעץ לה עידן, "הרעש של המוזיקה כל כך חזק שאף אחד לא יוכל לשמוע אותך משם"

"בבקשה, תרחמו עליי", היא התחננה ושתי דמעות שמנמנות זלגו מעיניה, "אני מבטיחה לא לספר לאף אחד על מה שקרה!"

כולנו התעלמנו ממנה. אני הייתי הראשון שפתח את הרוכסן וחשף מול עיניה זין גדול וקשה במיוחד. היא הסתכלה עליו בעיניים ענקיות ובורקות מדמעות ומיד עצמה אותן בכח וטלטלה את ראשה מצד לצד. אולי אם לא הייתי כל כך מסטול הייתי חושב שוב אם זו הצגה או שהיא באמת מתחרטת. כך או כך, היא הייתה יפיפיה כשהיא בכתה ונראתה כל כך חסרת אונים.

עידן ומייק פישקו את רגליה ל-V רחב ומזמין כשתומר החזיק את ידיה מוצלבות מעל ראשה ומזמז את השדיים הלבנים שלה ללא הפסקה. הושטתי יד גם אני ותפסתי את אחת הפטמות הורודות שקישטו שתי גבעות צחורות.

"מוכנה לקבל את זה?"

דניאל המשיכה להתפתל בזרועות של חבריי כשננעצתי בתוכה לראשונה בכל הכח. היא הייתה כל כך צרה, חמה ו... ידעתי, עדיין רטובה.

התלחלתי להלום בה בחוזק, מטלטל את הציצים שלה קדימה ואחורה ומוציא ממנה צעקות שנשמעו ממש כמו גניחות. תפסתי את האגן שלה בשתי ידיי והגברתי את הקצב, זיינתי אותה אחוז טירוף, נכנסתי לתוכה הכי עמוק שאפשר כשהמיץ שנוטף ממנה מרטיב לי את הביצים. לא לקח זמן רב עד שהצפתי את החור הלוהט שלה בשפיך שלי. כל הסיטואציה הייתה מחשמלת - לראות את הילדונת התמימה-לא תמימה הזו, עם עיני העגל הירוקות שלא מפסיקות לדמוע, לכודה בין שלושת חבריי, מתחננת לרחמים כשכל מה שהיא מקבלת זה זין 18 סנטימטר שבקושי נדחק בכוס הקטן שלה. והידיעה שהיא בעצם נהנת מכל ההצגה הזו, לראות את זה בעיניים העצומות שלה, בשפתיים הפתוחות מעט, בסומק שפשט על שדייה ולבסוף בהתכווצויות הקטנות שלה, שכמעט תלשו לי את הזין.

נפלתי עליה באפיסת כוחות, מתנשף בכבדות. דניאל שכבה תחתיי, כנועה לחלוטין. היא לא נאבקה יותר ולא זזה, פרט לעליות ולירידות המהירות של החזה שלה.

"טוב, זוז כבר!", שמעתי את עידן נובח עליי, "תכבד גם ת'חברה!"

התגלגלתי ממנה הצידה, תשוש. הבטתי בעידן שולף את הכלי שלו ומתמקם בין רגליה בחיוך.

"את הולכת לקבל עכשיו כזה אחד שאת לא תשכחי!"

דניאל ניסתה לשווא לזוז ממקומה, בעטה ברגליים, טילטלה את הידיים ולא הפסיקה לצרוח. עזרתי למייק להשתלט עליה כשתומר עדיין החזיק את שתי ידיה מולצבות מעל ראשה. כשעידן ננעץ בה בבת אחת היא פתאום הפסיקה לזוז ועיניה נעצמו כשכל גופה החל להתפתל מעונג. לא היה קשה להבחין בכך שהיא נהנת מכל העניין, ותומר הרגיש צורך עז לציין זאת בגיחוך.

"אחי! היא מתה על זה! 'סתכל עליה, היא רק רוצה עוד מהזין הזה!"

"כן", הצטרף אליו מייק, "תכף היא תקבל גם אחד לפה!"

עידן הבין מיד את הרמז ותוך כדי שהוא נדחף אליה בכח תפס את רגלה השניה ושחרר את מייק מעמדתו. דניאל נראתה כאילו הרעיון הזה לא מוצא חן בעיניה אבל אני ידעתי בפנים שזו החוויה המינית הכי ממריצה ומטורפת שהיא תחווה בחייה. ידעתי שהשליטה הזו מדליקה אותה, החוסר אונים, להיות כלואה בין ארבעה גברים שרק מתים לדחוף את הזין שלהם לכל חור אפשרי בגופה. היא הרגישה הכי סקסית שהרגישה מימייה.

מייק כבר עמד מעל דניאל כשהקצתי ממחשבותיי חזרה לסיטואציה. הזין שלו עמד ופעם כמו משוגע. דניאל הביטה בו מפוחדת וכיווצה את שפתיה בהפגנתיות, אך כשמייק החל להעביר אותו על שפתייה, סנטרה, לחייה, עינייה שוב נעצמו בעונג ושפתיה פלטו אנחה קטנה וחלשה. מייק צחקק ודחף לה אותו פנימה הישר לגרון. בהתחלה היא השתנקה קצת ודמעות שוב עלו בעיניה, אבל אחרי כמה שניות היא בלעה ולקקה אותו וביקשה עוד. מייק נהנה להתגרות בה, להראות לה שהיא נהנת מזה, אז כל כמה רגעים היה מוציא אותו מהפה שלה ומזיז אותו על פניה, מלטף אותן שוב. הוא התחרפן מלראות אותה מרימה את הראש ומנסה לתפוס אותו שוב בין שפתיה, מתחננת אליו שיכניס לה אותו. כשמייק כבר היה קרוב לגמור הוא לא הפסיק לזוז מעליה, מכניס ומוציא אותו במהירות ודוחף אותו עמוק פנימה. גם עידן התקרב לשיא שלו והוא באמת טחן אותה, מטלטל את שני השדיים הזקורים שלה מצד לצד, מוציא ממנה (גם כשהזין בגרונה) אנקות של טירוף חושים.

ברגע אחד שניהם גמרו, מציפים את דניאל בזרמים חזקים של שפיך, בכוס ובגרון. הסתכלתי עליה, על הנשימות המהירות שלה, על הגב הקמור, העיניים העצומות וההתפתלות הבלתי פוסקת של אגנה. כל מי שהסתכל עליה באותם רגעים הבין שהילדונת הסקסית הזו גמרה יחד איתם.

תומר כבר היה חסר סבלנות וסימן לעידן שיחליף אותו. הוא התרומם ממקומו ואחד בידיה בחוזקה.

תומר שתק כמה שניות והסתכל על דניאל.

"תהפכו אותה."

"לאאא!" היא זעקה, "רק לא זה, אני מתחננת! בבקשה, תרחמו עליי!"

"שקט", פקד עליה תומר בקול חלש אך מאיים, "תהיי בשקט. כלבה מיוחמת כמוך עוד תהנה מזה."

עידן תומר ומייק סובבו את דניאל על בטנה, וניסו כמעט בקושי להשתלט עליה. היא צרחה וצעקה שיתנו לה ללכת אך לשווא. עכשיו הייתה קשורה בידיים בעזרת חולצתה ורגליה פשוקות שוב כשישבנה העגול פונה מעלה, מפתה ומזמין.

כל אותו הזמן כשדניאל נאבקה בחבריי תהיתי האם היא באמת מתכוונת הפעם או שזה רק חלק מהמשחק המלוכלך שלה. כמובן שיכלתי באותו רגע לעצור את הכל ולשאול אותה, או לפחות לדבר עם החבר'ה, ואולי אני אשמע לכם עכשיו אדם נורא, אבל הזין שלי עמד כל כך חזק לנוכח שני הפלחים העסיסיים שלה שהמח שלי קמל. כל מה שרציתי באותו רגע היה להחדיר את הזין שלי לתוך התחת שלה, ורק לחזור על זה שוב ושוב בראשי העביר לי צמרמורות של עונג בכל הגוף.

לבסוף, כשהיא נרגעה ורק שכבה שם חסרת אונים עם הידיים קשורות והרגליים פתוחות לרווחה, התכופף לכיוונה תומר והחל לדחוק את הזין העבה שלו לחור הקטן והבתולי שלה. דניאל נבהלה וזזה שוב במקומה.

"אהההההההה! תעצור, תעצור, זה... זה כואב!"

תומר עצר והמתין כמה שניות. אחר כך הוא ירק בכף ידו והרטיב כיאה את האיזור בשביל לסייע לחדירה. דניאל השתתקה.

סנטימטר אחר סנטימטר בלע הישבן שלה את הכלי הענק שלו, ולאחר שנכנס עד סופו הוציא אותו תומר באיטיות בשביל להרחיב את החור. אחרי כמה פעמים כאלו הוא התחיל לזוז בתוכה במהרה, מפיק ממנה אנקות וילולים של כאב מהול עם עונג, כך לפחות חשבתי. המראה הזה, בכל אופן, היה בהחלט וללא ספק מענג. שלושתינו, עידן מייק ואני, התחלנו ללטף את איברנו מעל גבה. מתחרפנים מהסיטואציה, מהצעקות שלה, מהתנועות המהירות של תומר, ההלמות החזקות בישבנה, גמרנו כמעט אחרי דקה, ממלאים את הגב של דניאל בשפיך חם ודביק. תומר עדיין טחן את החתלתולה המיוחמת הזו כששלושתינו נשכבנו באוהל באפיסת כוחות.

האוהל לא הפסיק לזוז עם כל דחיפה של תומר.

בום. בום. בום.

עוד צעקה, ועוד אחת, ואחת שנשמעת כמו אנחה.

לאחר מספר דקות של נעיצות מהירות הוא גמר בתוכה, בתוך התחת העסיסי הזה שלה. הוא היה מזיע כולו ונשכב גם הוא באוהל.

דניאל שכבה שם נואשת, גופה רפוי ושערה פרוע לגמרי. היא התגלגלה על גבה והסתכלה עליי. לרגע היה לי קשה להביט בה כך, מושפלת וכנועה. ניסיתי שוב ושוב להזכר אם היא באמת אמרה את זה, אם היא באמת בקשה ממני לאנוס איתה. פתאום נכנס בי קצת שכל ונבהלתי ממה שהיה סביבי - ארבעתנו היינו ערומים, סחוטים לחלוטין ונערה עוד לא בת 16 קשורה שכבה לצידנו, ספוגה בשפיך וזיעה. הזדעזתי מהמחשבה שאולי דמיינתי, אולי טעיתי והיא לא אמרה את זה. עברה בי צמרמורת נוראית אך לפתע, כשאזרתי אומץ והסתכלתי לה בתוך העיניים היא חייכה וקרצה אליי.

"בוא לשחרר אותי"

היא לחשה לי.

 


 

שלום לכם!!!

אני כותבת את מילים אלו עם חיוך על השפתיים כי כל כך נעים לי להיות איתכם שוב!

נכון, נעלמתי להמון זמן ואפילו לא השמעתי ציוץ, אבל האמת היא שאני אשמח אם לא נדון בכך.

פשוט כי אין לי יותר מידי הסברים מספקים לתת לכם, אבל פוסט מספק בהחלט יש! (-:

אני באמת מקווה שתהנו ממנו, לקח לי המון זמן לכתוב אותו. התחלתי לפני כמה חודשים והיא לי קצת קשה לחזור לסוג כתיבה שכזה, אז עזבתי והמשכתי ועזבתי והמשכתי עד שבסוף יצא פוסט!

אני דיי מרוצה ממנו. הפנטזיה הזו משגעת אותי כל פעם מחדש ומיותר לציין מה היה מצב התחתונים שלי כשקראתי אותו פעם אחרונה לפני פרסום.

אי לכך ובהתאם לזו אני אלך לי עכשיו, אתם יכולים לנחש לאן...

רק חשוב לי לציין דבר אחד אחרון.

אני לא רוצה לפתח כאן ציפיות לאף אחד או לצאת בהצהרות. אני לא יודעת אם אני עדיין מוכנה/רוצה לחזור למקום המקסים הזה, אפילו שיש בי ים של געגועים אליכם, אל הכתיבה ואל ישראבלוג. אני לא יודעת כמה פוסטים יגיעו אחרי זה, אם בכלל.

אבל לעת עתה קבלו כולכם נשיקה ענקית ורטובה ממני, ושיהיה מינגול שמח ביום העצמאות!

תאווה רטובה ועדיין שובבה. (-:

נכתב על ידי , 27/4/2009 14:45   בקטגוריות הרפתקאות במיטה  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ההיא מהבמה. ב-28/7/2010 21:45
 



סייבר סקס.


הפעם משהו קצת שונה. לפני כמה ימים נתקלתי ביזיז ישן שלי, שהמשיכה שלי כלפיו לעולם לא תשתנה. הוא תמיד יישאר ה-משיכה מבחנתי וזה משהו שלא מתכוון להשתנות בעתיד. דיברנו קצת, פלירטטנו קצת והתגעגענו המון. המגע ביננו והכימה שהייתה לנו חסרה לשנינו כל כך. כיום הוא תפוס, כבר כמעט שנה, וזה רק הופך את הסיפור ליותר מושך והרבה יותר קשה.

בכל אופן, בשעות הלילה הקטנות קבלתי הודעה במסנג'ר מאותו יזיז. התחלנו לדבר ומפה לשם, כמו בכל השיחות שלנו, גלשנו לסייבר לוהט. הזמן שעבר מאז הפעם האחרונה שדיברנו, וגם המצב הסטטי של שנינו כיום, הדליק ניצוצות אותו לילה והייתי חייבת לפרוק אותם איפשהו. לא ככה?

אז בקיצור- הנה חלקים מהשיחה שלנו, וגם קצת תוספות אישיות ממני של מה שקרה מאחורי המסך.

 

נשיקות וליקוקים,

תאווה שובבה.


"לא יכלתי להוריד את המבט ממך. את רק נהיית יותר ויותר סקסית מיום ליום".

 

היא קוראת את המילים שמרצדות על המסך ועוצמת את העיניים. היא מדמיינת את שפתיו, את האצבעות שלו ואת הגוף הבנוי שלו. היא מחליטה להחליף למשהו נוח יותר, ומציעה לו לחכות לה כמה שניות.

 

"רק המחשבה עלייך יושבת מול המסך כעת, לובשת חוטיני לבן ודקיק וכותבת לי הודעות שכאלו..."

 

הדחף הבלתי מוסבר בתוכה, שקיים שם כבר מעל לשנתיים, להיות הסיבה לפורקן שלו ממריץ אותה לשלוח לו תמונות ומסרים שלא מתאימים לה. היא רק רוצה לשמוע אותו אומר לה כמה שהוא חושק בה, איך שהוא לא מצליח להתאפק מולה ומה היה עושה לה אילו הייתה לידו ברגעים אלו.

 

"את לא תצליחי להבין מעולם מה שאת עושה לי. עומד את שואלת?? אני עוד רגע מתפוצץ!"

 

היא שוב עוצמת את העיניים, נושכת את השפה ונאנחת קלות. היא מגלגלת במוחה את המחשבה שזה אסור, שהוא תפוס ושהיא עושה משהו לא בסדר. הרטט הנעים הזה, שכ"כ מוכר לה, מרעיד את הבטן ומעביר בה צמרמורת.

 

"את משגעת אותי, את מטריפה אותי, אני לא מסוגל יותר. אני רוצה לגעת בך, לחרפן אותך, לשמוע אותך נאנחת ומתחננת לעוד".

 

היא קוראת שוב ושוב את המילים שעושות בה קסמים. מבלי משים, ידיה מלטפות את השדיים הרכים, ממוללות פטמה זקורה. היא מפשקת את רגליה מעט ומעבירה אצבע הססנית על תחתוניה.

 

"אוה כן... אני מת להרגיש את הרטיבות שלך, את החמימות בתוכך".

 

היא מגבירה את הקצב, מריצה תמונות בראשה כשידיו אוחזות את ידיה בחוזקה מעל ראשה ואגנו נצמד לשלה. היא כמעט ומצליחה לשמוע את האנחות שלו מחממות את אוזנה כשהוא הולם בה בעוצמה, שדייה נעים לפי קצבו. כעת היא רק מגרה את הדגדגן, מציתה את הלבה וממתינה להודעה הבאה שלו.

 

"אני רוצה שתכניסי אצבע אחת לתוכך, וכל אותו הזמן תדמייני את הלשון שלי על הדגדגן שלך...."

 

וכך היא עושה.

 

"... נעה באיטיות מלמעלה עד מטה, מנשקת ומלקקת אותו כשאני מכניס אצבע ראשונה לתוכך".

 

כף ידה נוגעת לא נוגעת בדגדגן, כשהאצבע מתעטפת ברטיבות החמימה שבתוכה. היא לא מפסיקה לקרוא את המילים שלו, שכבר מהדהדות בראשה, ולהאנח בכבדות. היא מלקקת את שפתייה ברעב ומעיזה, בניגוד לבקשותיו, לדמיין את הזין שלו נצמד ללשונה, מתעטף בין שפתייה ולבסוף יורה לתוכה זרם חזק של שפיך.

 

"אוי חתלתולה מיוחמת שלי, הכניסי גם את האצבע השנייה וספרי לי כמה שזה נעים לך".

 

היא מכניסה, עפ"י הוראותיו, גם את השנייה. המשימה כלל לא קשה מידי, מאחר והרטיבות שבה מקלה על התהליך. בעזרת ידה השנייה היא מקלידה באיטיות את התחושות שעוברות עלייה. את הקולות שהיא משמיעה, את הנשימות הכבדות, את נשיכת שפתה התחתונה, את האגן המתפתל תחת אצבעותיה ואת הדמיון הפרוע בראשה.

 

"את רוצה שאדליק אותך? שאשלח לך משפטים שיחרמנו אותך, שובבה קטנה?"

 

והיא לא מצליחה להתאפק.

 

"איך אני משתגע רק מלדמיין אותך מפשקת רגליים ומקבלת אותי לתוכך".

 

אנחה.

 

"ממלא את כולך, הולם בך בחוזקה, נכנס ויוצא בקצב מטורף. נצמד אלייך, מרגיש את החזה היפיפה הזה שלך כמעט נדבק לשלי."

 

היא שוב נאנחת, מגבירה קצת את הקצב ומזיזה את האגן מעלה ומטה בכיוון אצבעותייה.

 

"לוחש לך באוזן שאת הורסת אותי, שאני מת לגמור בתוכך. מלקק לך את תנוך האוזן, נאנח ומתנשף".

 

היא קרובה, עוד מעט תגיע לשיא שלה.

 

"קושר את ידיך ומחזיק את שתי רגלייך מפושקות באוויר ונכנס אלייך בכח. מזיין אותך בברוטליות משגעת".

 

כ... כןןן... היא ממלמלת לעצמה, רק אל תפסיק.

 

"את זועקת, צורחת בכל הכח, ואני מתעלם מתחנונייך ולא מפסיק לרגע. ננעץ בתוכך שוב ושוב ושוב..."   

 

והנה היא מתחילה בשיא שלה, גונחת בקול רם ומרגישה את הרטט מתחיל במעמקי בטנה ומפלס את דרכו אל שאר גופה.

 

"עד שזה מגיע. אני גומר בהלמה אחרונה בתוכך, מתנשף ומתנשם עד שגופי קורס מעלייך באפיסת כוחות".

 

באיטיות היא זוחלת אל מיטתה, מתכסה בשמיכה ועוצמת את עיניה בחיוך.

לילה טוב.

נכתב על ידי , 2/11/2006 14:25   בקטגוריות הרפתקאות במיטה  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתם מחורמן ב-24/12/2006 15:09
 



המקלחת של מריה.


שלום שלום לכם!

ובכן, אין לי יותר מידי מה לספר לכם הפעם.

כמובן, עוד פנטזייה חמה מהתנור, מאד מאד חמה.

לוהטת! :-)

 

אגב, לא יודעת אם יצא לכם לשים לב, אך לכמה רגעים אתמול, הבלוג הסוטה הזה אפילו זכה להיות ברשימת הפעילים! כן כן, אני נורא נורא מתרגשת. זה בכלל לא חשוב שהוא ירד בחזרה למקום ה21, אני מבחנתי קבלתי את 5 דקות התהילה שלי, וכמעט גמרתי מהן. :-)

 

יאללה יקיריי, שיהיה לכם שבוע פשוט מקסים בלי הרבה רקטות,

אוהבת אוהבת,

תאווה השובבת.


את הדירה המרופטת הזו רכשתי לכבודי לפני שנה וחצי. בדיוק השתחררתי מהצבא ובית משפחתי לא היה מקום מספיק טוב להעביר בו את זמני. היא הייתה הדירה הראשונה שראיתי ומדריכת הרגל הראשונה שלי על סף דלתה ידעתי שהיא תהיה מושלמת בעבורי.

חודש לאחר מכן כל ארגזיי פורקו בחללה הדחוס ואורגנו היטב.

 

בהחלט לא קל לגור בבית כה רעוע כשלי. החורפים קשים נורא והקיץ מתיש ומעייף.

עם יד על הלב אני מצהיר כי סבל רב ספגתי משהותי במחיצת ארבעת קירות אלו.

אבל... אתם מבינים, יש משהו שיש רק בביתי שלי, ואין באף דירה אחרת בת"א...

החלון לבית האמבטייה של מריה, השכנה הקטנה והסקסית שלי. אוה, כמה לילות שבליתי צופה בה מקרצפת ומשפשפת (בשני המובנים) את גופה שוב ושוב עד שעורה החיוור בהק כיהלום יקר. הייתי מעביר שעות על גבי שעות בשיפשוף איברי שלי, רואה אותה ברוחי מסירה לאיטה את בגדיה, פותחת את הזרם במקלחת ונכנסת פנימה. יכולתי כמעט לחוש את טיפות המים הצוננות גולשות במורד גופה הדקיק.

 

מריה הייתה עולה חדשה מרוסיה, שלאחר כשמונה חודשים בדירתה מול חלוני כבר לא כל כך נקראה 'חדשה'. היא הייתה היצור הכי יפה שעיניי פגשו מעולם. היא לא הייתה סתם יפה, היא הייתה מיוחדת.

בניצוץ עינייה הכחולות היה קל להבחין אפילו במרחק אותם המטרים מחלוני לשלה. שיערה כהה וחלק, ואורכו היה מה שהקסים אותי במיוחד. תמיד כשהייתה מופיעה בחדר הקטן והצפוף של האמבטייה אחרי העבודה, הייתה מסירה את הקליפס שאחז את שיערה צמוד לראשה באדיקות, וחושפת בפניי פעם אחר פעם את המעיין הגולש של שיערה, הישר מן השורש בקודקוד ראשה ועד תחילת ברכייה.

עורה הלבן היה הדבר המיוחד השני שמצאתי בה. על פי ציבעו החיוור היה סביר להניח כי כף רגלה הקטנה לא חשה מעולם גרגירי חול זעירים בין אצבעותייה. אך יחד עם שיערה השחור הארוך היא נראתה כשלגייה מהאגדות. אפילו גובהה המצומצם החמיא למראה התמים שלה. היא הייתה בובה אמיתית.

 

יום אחד קרה משהו מדהים. התיישבתי על השרפרף המתנדנד מול חלוני המשקיף לשלה, בשעה המדוייקת בה הייתה חוזרת הביתה מעבודה ונכנסת במהירות למקלחת אחרי יום ארוך וקשה. למראית עין היה זה ערב כשאר הערבים בהם חזו עיניי בגופה העירום. עוד מקלחת שגרתית בבית הרווקוּת של מריה הבודדה. והנה, עברו כבר מספר דקות ממושכות, ודמותה התשושה של הכוסית הקטנה שלי לא הופיעה באופק. המתנתי בסבלנות לרגע שבו תכנס מבעד לדלת ותפשוט את בגדייה הדקיקים, אך גם רגע זה אחר להגיע. סרבתי לקום ולהתייאש ממנה גם לאחר עשרים דקות.

ובדקה העשרים ואחת, היא הופיעה...

 

ואיתה גבר רחב ונאה שנראה כאביה לידה. הוא היה גבוה בהרבה ממריה שלי.

הם נכנסו יחד לחדר האמבטייה והוא ליטף את שיערה, שהיה עדיין אסוף. היא חייכה אליו את החיוך המתוק והביישני שלה, ונדמה היה שהיא מתרפקת על מגע אצבעותיו המחוספסות. מריה סובבה את גבה למולו וחיכתה. הגבר בר המזל הרים את ידיו לבסוף והסיר באיטיות את הסיכות שהצמידו שיערה לראשה. בבת אחת ניתק השובל ממקומו וזרם מטה אל ברכייה. בהיתי באצבעותיו הגדולות חופנות את שיערה הרך בקנאה. כל כך רציתי להיות שם במקומו, להריח את הקשיים שעברה היום בעבודה, את ההעלאה במשכורת שקבלה אחרי שנתנה לבוס שלה לזיין אותה על השולחן, את הנשיקה מאחותה הקטנה או את האושר הגדול שחוותה כשקבלה טלפון מאהובה המרוחק.

 

כשחזרתי להציץ לשניהם, ידיו היו כבר עסוקות בשדייה העירומים, מתענגות על מרקמם החלק. הוא הכניס פטמה אחת אל בין שפתיו ומצץ אותה. ראשה של מריה נשמט לאחור, חושף אותה לאור השמש העדין של שש בערב. השפתיים האדומות שלה בלטו באור השליו. צפיתי בבית החזה שלה עולה ויורד בקצב אותו הכתיב הבחור שהיה עמה. הוא לקק את שני שדייה בתיאבון, לא מעיז לקפח אף אחד מהם. ידייו פתחו במהרה את רוכסן מכנסה והפשילו אותו יחד עם תחתונייה, שלבטחה היו ספוגות ברטיבותה שלה. הסתכלתי על השובל הנוצץ שהשאיר אחריו כשעלה מתחילת כפות רגלייה ועד לאיברה המגולח. הוא הרים אותה בקלות משעשעת והניח את גופה הצנום על הכיור. זו פישקה רגלייה ועצמה את העיניים התכולות הגדולות שלה. הוא לא הפסיק ללטף את גופה כמעט בכל מקום כששפתיו נשקו למשולש המתוק שלה. לפתע אגנה של מריה התרומם מקומו והיא הצמידה בשתי ידייה העדינות את ראשה לאיברה. הגבר החסון לא נרתע ממקומו ורק הוסיף לקונטרה שנתנה לו בת זוגתו. ראשו החל לנוע ממקום למקום במהירות מסחררת ובית החזה של מריה בקצב זהה. זה היה כה אמיתי וכל כך מוחשי, שיכלתי להשבע שהרגשתי את טעם הרטיבות הנוצצת שלה על לשוני הרעבה.

 

שניות לפני שגמרה הוא עצר. היא קפאה במקומה ונעצה בו את עיניי החתול שלה. בשיתוף פעולה הם כמעט קרעו את בגדיו מעליו. הזרם במקלחת השמיע את קולו עד חלוני. הוא שוב הרים אותה ממקומה, אך הפעם הוא השעין אותה על הקיר שממולי, כשפנייה היפות מביטות הישר אליי. הספיקו לה כשלוש דפיקות של אגנו באגנה להבחין שיש להם אורחים - אני. הסתכלתי עלייה באדישות, כעיוור שלא רואה את מעשייה השובבים, כשהיא מחזירה לי בזעקת בהלה. הגבר שדחק אותה חזק לקיר נראה כנדלק מצעקתה והחל לדפוק את אגנה ממש בחוזקה. וזו, שצעקה למראה המציצן שלה בהתעלמות מוחלטת ממה שעושים לה, המשיכה לסדרת צעקות גבוהות, ספק מנגיחת איברו בה ספק מעיניי הנעוצות ברגלייה הפתוחות שהיו משולבות סביב ישבנו.

 

מספר שניות לאחר שגלתה אותי, מריה החלה להתפרע על חיקו של הגבר שאיתה. עד אליי ראיתי את הסמנים האדומים שעשו ציפורנייה כשאגנה החל להתפתל סביבו. היא הרחיקה את חזהו משלה כמה סנטימטרים כמחווה למעני. חייכתי אליה והיא אליי. הסתכלתי על שדייה הלבנים קופצים עם כל הלימה שלו בה. היא הייתה כה קטנה, גופו כמעט מסתיר לחלוטין את שלה, שנראה קל כנוצה.

הוא המשיך להקפיץ אותה כמה פעמים נוספות (כל אותו הזמן היא לא הפסיקה לצעוק). חיכיתי לראות איך הוא מחדיר בפעם האחרונה את איברו לשלה, מתיז בתוכה זרע לוהט, אך זה לא קרה. במקום הוא הוריד אותה על ברכייה כשהיא והוא נמצאים בפרופיל אליי. אצבעותייה הדקיקות עטפו כמעט את איברו העבה וסחטו ממנו כמויות אדירות של זרע אשר מלאו את פנייה בנוזל הסמין והלבן. כל אותו הזמן, כשעיניו היו עצומות וחזהו מתנשם ומתנשף, הביטו עינייה בשלי. היא ליקקה את השפיך שזלג מבין שפתייה ואספה עוד מלחייה וסנטרה. היא חייכה אליי בפה מלא וכשבלעה את הכל כמו ילדה טובה, גמרתי.     

 

 

נ.ב - אני יודעת שהפוסטים מתפרסמים בהפרשים ענקיים, וצר לי על כך. אבל לא תמיד יש לי זמן לשבת ולכתוב, מה גם שלרוב יש קיצוצים בהשראה ומוזה. על כל פנים, קבלו את התנצלותי הכנה (בפעם החמישים), אני מאד מאד מקווה שתאהבו אותי בכל זאת. :-) 

נכתב על ידי , 29/7/2006 16:20   בקטגוריות הרפתקאות במיטה  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טנגו אחר ב-13/8/2006 09:25
 




דפים:  
132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)