לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות ארוטיות וסיפורי סקס -


פנטזיות הן החלק היפה ביותר של המציאות.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: .. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תחרות "הפנטזיה שלי" - 150 מילים בלבד.


ראשית כל, הרשו לי לשתף אתכם בחיוך הדבילי שמרוח לי כרגע על הפנים -

אני ברשימת הפעילים!

איזה אושר, יופי של מתנה לכבוד יום ההולדת של הבלוג.


במסגרת פרוייקט מבורך שיזם הנץ,

אותגרתי (אוהבת אתגרים) קשות (אוהבת קשה ;-) לכתוב את הפנטזיה שלי במאה חמישים מילים בלבד ובדיוק.

האמת?

נהנתי, למרות שהיא יותר ארוטית ואישית ממחרמנת ומרטיבה.


אתה מבקש שאציג בפנייך את הנקודה הכי פגיעה שבי.

למדתי לסמוך עלייך עם השנים, ושתפתי עמך פעולה.

הרהרתי על כך כמה שניות ולבסוף מצאתי אותה.

 

הסרתי את בגדיי באיטיות, סופגת ביטחון ממבטייך הצמאים.

פריט אחר פריט, סדרתי לי מקום מרווח על שולחנך.

פתאום החל מירוץ בין פעימות ליבי לדופק שבגופי.

המבחן שלך נתן בי את סמניו, נלחצתי.

 

התיישבתי על השולחן, לא מסירה את מבטי מעינייך.

הן היו גדושות בחם ואהבה ודרבנו אותי להמשיך.

לקחתי נשימה עמוקה. למרות הכנות שבך וברגשות שלך כלפיי,

פתאום הרגשת לי זר. פתאום פחדתי להחשף כך.

 

רגליי נפשקו כבמתוך קסם. כאילו היה זה רצונן שלהן.

זיעה קרה של פחד הופיעה טיפות טיפות על מצחי.

רגליי הגיעו לקצוות השולחן מהר משציפיתי,

ומעתה הרגשתי הכי פתוחה שאוכל להיות בפנייך

או בפני כל אדם אחר.

 

שתקת ונתת לי זמן להרגע.

כאשר הגיע הרגע, רכנת אל בין רגליי ונשקת לי ברכות.

לטפת אותי בלשונך ולחשת לתוכי מילים של אהבה.

גמרתי.

נכתב על ידי , 10/6/2006 15:24   בקטגוריות נעים.  
102 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תאווה. ב-19/6/2006 13:56
 



132,600
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתאווה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תאווה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)