לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



הנסיכה האבודה

אני נסיכה, מרגישה קצת אבודה... יש לי את כל מה שאני צריכה, אבל כל הזמן רוצה יותר... משהו נראה לי חסר בחיי ואני לא יודעת מה... אז מה?! אילו החיים האמיתיים?! זה מה יש?! כאן אני אכתוב כל מה שעל ליבי, אתם מוזמנים לקרוא ולהביע את דעתכם

כינוי: 

בת: 47





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

ימים של שקט


הבלוג שלי נראה לי זר, מרוחק ולא רלוונטי. אני מרגישה מוזר לכתוב את מילים אלו, אבל ממשיכה לכתוב בכל זאת. חושבת לעצמי כיצד תמיד כתבתי כשהיה לי רע, כשדברים לא הסתדרו כפי שרציתי. אף פעם לא הרגשתי צורך לכתוב כשהיה לי טוב.
עכשיו טוב לי.
אני אוהבת את חיי. רוצה להקפיא את הרגע כי כל כך טוב.
יש כל כך הרבה אהבה סביבי, מקיפה אותי, עוטפת אותי, חודרת אלי.
האיש לצידי ממלא אותי כל כך. מדהים אותי איך, גם אחרי כל כך הרבה שנים, אני עדיין יכולה להתעורר בלילה רק כדי להסתכל עליו ישן ולברך על כך שהוא כאן לצידי.
יש כל כך הרבה אהבה בנינו.
יש לי בכלל הרבה אהבה סביבי. חברות טובות, אמיתיות וכנות. עבודה לא רעה. לימודים מעניינים... אני מרגישה שאני מתפתחת ונפתחת. לאט לאט משילה מעלי את מעטה הציניות האופיני לי...
שלא יגמר לעולם..

רק רציתי שתדעו שיש לי גם זמנים כאלו.
מאחלת גם לאחרים מנה גדושה של אהבה...

Sophia
נכתב על ידי , 19/11/2005 19:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,851
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsophia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sophia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)