לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייכו, הכל לטובה =]


תמיד כשקשה לך תסתכל ימינה שמאלה ותמיד תמצא מישהו שיותר קשה לו

Avatarכינוי:  מעיייין

בת: 36

ICQ: 96744952 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אז הגיע הזמן לעדכן אחרי חצי שנה לא?


אני באמת לא יודעת איך להתחיל את הפוסט הזה...אחרי חצי שנה...וואו

 

 

אעשה מה שבדר"כ עושים בבלוגים...? כותבים על רגשות ושמים תמונות...

 

אז נתחיל עם הרגשות...

 

השיבה הביתה אחרי 21 יום מעורבת ברגשות טובות ורעות

מצד אחד...חח וואלה אחרי 21 יום טוב להיות בבית

מצד שני...לא טוב להיות בבית בלי מי שחיכיתי לראות כל ה21...

אולי שורה של אי הבנות? אני לא יודעת...אבל הכעס שבי פשוט עצום...והפגיעה

יכול להיות שאני מסתכלת רק על עצמי...אבל על מה אני יכולה להסתכל כבר אחרי 21 יום בלי החברות שלי? ולא זה לא מזיז לי לסגור 21 בבסיס...זה מזיז לי המרחק מהאנשים שאני מגדירה החיים שלי...שממש טוב לי להיות בקרבתם, איתם...

לסוף שבוע...רציתי שיקדישו לי את הסוף שבוע...שלא יחליטו פתאום לנסוע לכנרת...וגם אם כן...זה לא נורא...אבל להתגמש קצת לכיווני כדי שאני גם אוכל להצטרף? אלא אם כן הנוכחות שלי מעיקה על מישהו...

אבל דיי...אין לי כוח ממש להיכנס לזה...הרי זה שורות רק בשביל עצמי אף אחד לא באמת יקרא את זה...רק ימשיכו הלאה לתמונות..

 

חלק גדול מהדברים שאני מאמינה בהם פשוט נשרף...

 

 

 

נעבור לחלק האומנותי?

 

מכיוון שלא עידנתי מלא זמן...יש הרבה תמונות להשלים...

ממ מיותר לציין שלחיצה על התמונה מגדילה אותה נכון?

 

אז ככה....עבר עליי חורף קר..רק תראו כמה קר...שקפא לי הטחול


הסולם קפא

אני ברקע תל פארס המושלגת

עכשיו קבלו קטע... התלהבות משלג בחלקים

בהתחלה הצטלמתי...ואז ראיתי את התמרור עצור הקפוא והתלהבתי ממנו...ורציתי תמונה גם איתו


וואו שלג

וואו הנה תמרור עצור קפוא בוא נרוץ אליו!

השתלטנו על היעד

מממממ שלג! כמה שטויות אפשר לעשות בשלג?


שלגגגגגגגגגגגג

אני ועוד חיילציק

וואי חטפתי אמבוש פה...אבל חכו תיכף אני אחזיר

נאסוף שלג...

ונשיב במלחמה!!!

מחשבות עמוקות...


אוהואוהואו איזה קור!

מה לעזאזל חשבתי שם?

יאללה שלג!


כמה שלגגגג

ואחרון חביב בשלג...העיניים של המדינה...הלא זה החרמון...מזווית קצת מוזרה


חרמון מוסתר :(

טוב חאלס שלג...

מה עוד היה? תעסוקה מבצעית...

איזה עייפות...


בסיור...איזה עייפות

בעעעעעעעעעעעעעע

וזה סתם תמונות פוזה ממש טובות חח


ואאאאאאאאוהאוהאו מי זאת הלוחמת הזאת

אללה בלאגן

וזה סתם התחפשנות למוות


התחפשנותתתתתתתת

וחוץ מזה...עוד כמה תמונות על מדים...

זה אני שם על הגג חח


אני שם על הגג

פורים היה כבר...בבסיס...איזה סיבה טובה לתחפושות!


ממש דומה לסרט לא?

תהיו בטוחים שזו תחפושת ושזה בחיים לא יקרה!


"כל הקצינים הם בני זונות.."

חח אני בדיסטנס עם עצמי


דיסטנססס

וחוץ מזה...קצת תמונות על אזרחי...

אוף את כזאת מעצבנת :\


אני וחיימים

אחח..


החיימים

אני ויעל

וזהו לתמונות שלי...

עכשיו סתם דברים מגניבים...

כמו השמיים שמשתגעים בהפרש של חצי שעה

ראיתי את השמיים ככה וחשבתי שזה ממש יפה


שמייםפסיכודלים

ואחרי חצי שעה בדיוק מאותה נקודה השמיים נראו ככה:


העננים השתגעו!

מנשרים קלו, מאריות גברו


גדוד 12

יש אנשים קצת מוזרים בנתניה


קקי

גריזלי לנצח (זה ציור על הקיר כן?)


גריזלי מהרעם!!!

ולסוף...אחרון חביב...

אל תשכחו את המשפט הזה:


עד מתי?!

 

 

וכמובן שיר לסוף...

 

 

 

 

 

 

 

Maroon 5 - Won't go home without you

 

 

 

I asked her to stay but she wouldn't listen
She left before I had the chance to say
The words that would mend the things that were broken
But now it's far too late, she's gone away

Every night you cry yourself to sleep
Thinking: "Why does this happen to me?
Why does every moment have to be so hard?"
Hard to believe that

It's not over tonight
Just give me one more chance to make it right
I may not make it through the night
I won't go home without you

The taste of her breath, I'll never get over
The noises that she made kept me awake
The weight of things that remain unspoken
Built up so much it crushed us everyday

Every night you cry yourself to sleep
Thinking: "Why does this happen to me?
Why does every moment have to be so hard?"
Hard to believe that

It's not over tonight
Just give me one more chance to make it right

I may not make it through the night
I won't go home without you

 

It's not over tonight
Just give me one more chance to make it right

I may not make it through the night
I won't go home without you



Of all the things I felt but never really shown
Perhaps the worst is that I ever let you go
I should not ever let you go, oh oh oh

It's not over tonight
Just give me one more chance to make it right

I may not make it through the night
I won't go home without you

It's not over tonight
Just give me one more chance to make it right

I may not make it through the night
I won't go home without you
And I won't go home without you
And I won't go home without you
And I won't go home without you
 
 
 
 
 
 
 
חבל שזה חד צדדי...
שיהיה שבוע טוב
נכתב על ידי מעיייין , 4/4/2008 22:09   בקטגוריות תמונות, שירים, סיפורים מהחיים, צבא  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sempai NE ב-2/5/2009 22:31
 



סוף סוף! סוף קורס מפקדים!


סוף סוף!

 

בעזרת דם יזע ודמעות

המון סבל ומעט מוטיבציה (ככה זה כשמבאסים לך ת'צורה)

ואחרי כל החרא שאכלנו (מיליון פעם לעבור בוחן מסלול)

 

 

סיימנו!!!

קיבלנו את הפאקינג סמל הזה שכל כך חיכינו לו

 

התבגרנו המון...ורובנו הולכים לקבל חיילים

 

 

ו...דיי לזיין ת'שכל תמונות!!!

 

 

 

 

בתחילת הקורס...עוד לפני שקיבלנו את הצ'ונגיות (תגיות) בעעעעעעעע



 

בהכנה לקרב...לילה לבן בעעעעעעעע היה כל כך מייגע!! כמה משקל אני סוחבת עליי שםםםם



 

לפני המסע תגיות...



 

וזה מה שעשו לי אחרי המסע



 

בשבוע סיור...



 

 

ואין לי יותר תמונות מהקורס...אבל יש לי תמונות מהטקס!!

 

 

לפני תחילת הטקס...לפני החשיפת דרגה...לא יודעת למה אבל התמונה הזאת מצחיקה אותי



 

טקססססססססססססס



 

החשיפת דרגהההההההההה סוף סוף





 

זהווווווווווווווווווווווווווו עם אמא אחרי הטקס!!



 

וזהו בערך... אלה התמונות!

רגילה עד יום חמישי...ואז אני חוזרת לגדוד...ואז אולי חוזרת לעוד סופ"ש בבית נראה :O

 

 

 


 

 

 

Maroon 5 - Wake up call

 

 

I didn't hear what you were saying
I live on raw emotion baby
I answer questions never maybe
And I'm not kind if you betray me
So who the hell are you to say we
Never would have made it babe

If you needed love
Well then ask for love
Could have given love
Now I'm taking love

And it's not my fault
Cause you both deserve
What is coming now
So don't say a word


Wake up call
Caught you in the morning with another one in my bed
Don't you care about me anymore?
Care about me?
I don't think so
Six foot tall
Came without a warning so I had to shoot him dead
He won't come around here anymore
Come around here? I don't think so



Would have bled to make you happy
You didn't need to treat me that way
And now you beat me at my own game
And now I find you sleeping soundly
And your lovers screaming loudly
Hear a sound and hit the ground

If you needed love
Well then ask for love
Could have given love
Now I’m taking love

And it’s not my fault
Cause you both deserve
What’s coming now
So don’t say a word



Wake up call
Caught you in the morning with another one in my bed
Don't you care about me anymore?
Don’t you care about me? I don't think so

Six foot tall
Came without a warning so I had to shoot him dead
He won't come around here anymore
Come around here?
I don’t feel so bad, I don’t feel so bad, I don’t feel so bad



I'm so sorry darling
Did I do the wrong thing?
Oh, what was I thinking?
Is his heart still beating?

Woah oh ohh


Wake up call
Caught you in the morning with another one in my bed
Don't you care about me anymore?
Don’t you care about me? I don't think so

Six foot tall
Came without a warning so I had to shoot him dead
He won't come around here anymore
Come around here? I don’t feel so bad

 

 

 

 

שיר טוב...באמת...למרות שאני לא מתה עליהם

 

ועוד שיר...ששמעתי מידיד בצבא...תיזהרו לא לחטוף דיכאון

 

 

 

אביתר בנאי - אקדח

 

 

תשכבי על הרצפה בארבעים מעלות מאה אחוז לחות
למה פוחדת אני לא אעשה לך שום דבר רע
רק דלת נועל ושקט לא לדבר
חולצה שלך תני לי ביד אסחט הזיעה ואקרר פני
שמלה נגזור במספריים נזהר שלא לשרוט לך את העור
חם לי מר לי תיכף נתחיל לשחק
תני לי את היד שלך
נקשור אל הפסנתר
ומשחקים משחקים
ביני ובין הרצפה את מוחה דמעה
הגוף צחק הגוף צעק שוב שקט והשעון נשמע כמו אנחה
נגבי את האף פתחי את הפה אני בא עוד פעם
משחק אחרון ודי
אקדח קטן מהכיס נוציא ונדרוך
כדור אחד קצר בשקט
גוף הופך גופה
כולם בוכים, כולם בוכים
אמא שלך בוכה אני רוצה את אמא שלי

 

 

 

 

 

זה על מישהו שאונס מישהי ואז רוצח אותה...

כששומעים את השיר מקבלים צמרמורת...

 

 

 

קיצר שיהיה לכם שבוע טוב...אולי קצת יותר טוב משלי

כי לא כיף לנחות כאן ממאדים ולגלות שדברים לא מתנהלים כמו שציפיתי...

נכתב על ידי מעיייין , 3/11/2007 11:55   בקטגוריות שירים, תמונות, צבא  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-24/2/2008 14:52
 



יום חמישי מטורף...וכל הכבוד לצה"ל


איזה יום מטורף...

ואיזה...איזה התגלות, משהו שלא רציתי לדעת בכלל

נשבר הזין

 

 

 

 

טוב אתמול יום חמישי קמים ב6 בבוקר מתארגנים לקראת מד"ס בוקר בתחושה עייפה כרגיל קשה לקום אך המחשבה היתה "הי היום חוזרים הביתה אפשר לישון כמה שרוצים בבית!"

ככה עובר לו היום וההנפצה אומרת שב12 בצהריים בא האוטובוס...ב12 הוא באמת בא, אבל אז אמרו לנו שבגלל שאנחנו נמצאים בכוננות מטורפת ברמת הגולן (בגלל מלחמה מתוכננת עם סוריה) צריכים לרדת אישורים מהמטכ"ל שנצא הביתה

הערכות הן שב6 בערב יוצאים...

טוב סבבה מתבאסים קצת אבל משלימים עם זה...אין ברירה

יושבים בזולה....משעה 4 בערך, מחכים שיגידו לנו לעלות על א...השעה 5 מגיעה...כלום...השעה 6 מגיעה!!! ואף אחד לא אומר לנו כלום...מגיעה השעה 7 ומתחילים לחשוב שכבר לא הורידו לנו אישור לצאת הביתה...7 וחצי הולכת לתורנות פינוי במטבח כי אמרו לנו כבר שאנחנו לא יוצאים...בשעה 19:50 מתקשר אליי מישהו מהצוות שלי ואומר לי בטלפון "איפה אתם?! בואו מהר כולם עולים על א!" תוך שניה עפנו לקחת ת'דברים שלנו וטסנו למגורים שלנו

מעיפים את עצמנו על א וטסים לש.ג. בשעה 20:05 בערך...טוב יושבים מחכים בלאגן וזה

בערך ב8 וחצי יצאנו...אמרו שהאוטובוס מגיע לחיפה...

משום מה קצת אחרי חצור נגמרה לו הויזה לנהג...הורידו את כולנו והעלו אותנו על טיולית מסריחה כזאת

בשעה 22:35 יוצאת רכבת מלב המפרץ לת"א...אז 22:25 מגיעה הטיולית המסריחה סוף סוף ליעד...וכולנו רצים עם התיקים כדי להספיק את הרכבת...טוב מספיקים...

בינתיים בכלל אין לי סוללה בפלאפון ולא מפסיקים להתקשר אליי

נשכבתי על 2 כיסאות ונרדמתי...פתאום ב23:55 אמא שלי מתקשרת אליי וכמובן שאני מתעוררת מהטלפון במזל עוד הייתי מגיעה לבאר שבע

בינתיים בכל הזמן הזה אני מדברת עם חברה שלי שתבוא לקחת אותי...והיא אומרת כן אני אקח אותך אני יאסוף אותך איפה את וזה

כמובן שלאוטובוס האחרון לא הספקתי, אז בערך מ12:10 בלילה אני יושבת בתחנת אוטובוס מול עזריאלי ומחכה שהיא תודיע שהיא יוצאת כבר ושהיא לוקחת אותי

איכשהו, בין כל היום הזה, כמובן שהיתה צריכה להיגמר לי הסוללה בפלאפון!! זה היה ברור!!!

אני ישר רצה לעזריאלי, איפשהו לראות אם אולי בתוך הקניון יש איזה שקע חשמל...באה לאחד המאבטחים, הוא אומר לי לבדוק עם המאבטחים בכניסה, באה אליהם...הם אומרים לי ללכת לתחנה מוניות שליד, הלכתי אליו...והוא הטעין לי את הפלאפון

מתקשרת לחברות שלי שאמורות לאסוף אותי, ואז הן אומרות לי נדבר איתך עוד מעט

אני כמו ילדה מסכנה עומדת בתחנת מוניות כשהפלאפון שלי מוטען שם ומחכה שהן יתקשרו

אחרי רבע שעה נשבר לי הזין והתקשרתי

ואז פתאום הן נזכרות להגיד שהן קבעו עם מישהי ושהן לא יכולות בעצם לאסוף אותי !@#!$#$@!$!@##@!$12

השעה היתה אז 1:30....חיכיתי פאקינג שעה וחצי בשבילהן ברחוב והן פתאום נזכרות שהן קבעו עם מישהי?!?!?!? היה כל כך כל כך קשה להגיד את זה קודם ופשוט הייתי אומרת לאבא שלי שיבוא לקחת אותי ושאני לא אחכה שעה וחצי ברחוב ושאני אגיע סוף סוף הביתה אחרי היום המטורף הזה?!

אחרי שהייתן אצלי כל כך הרבה פעמים באוטו והסעתי אתכן לכל חור שקיים בארץ בערך אתן לא יכולות לאסוף אותי כשאתן 10 דקות ממני כשאני עם נשק ותיקים באמצע הרחוב באמצע הלילה כמו מסכנה?!

למה להבטיח?! למה להגיד לי כן אני באה לקחת אותך ואז פתאום להתחרט כי הבנת שתצטרכי גם להחזיר אותי הביתה מה חשבת לעצמך?!

 

חברות זונות, זונות!

 

כל היום הזה יכל להיות חוויה די מצחיקה ומשעשעת אם לא הייתי מגלה מה הפרצוף האמיתי כשאני כן צריכה אותם פתאום...פעם אחת...זה לא יותר מדי...פעם אחת הייתי צריכה

 

בסוף הגעתי הביתה בשעה 2...2 בלילה חזרתי מהצבא!

במקום שיכולתי להתקשר להורים שלי שיבואו לקחת אותי ישר איך שאני יורדת מהרכבת

 


 

אריק ברמן - בינונימי

 

 

הכל מסביב בינונימי אני אנונימי אני מה אני בינונימי.


מגיע לך מזל טוב יש כבר תאריך?
מי זה? אולי במקרה מישהו ששנינו מכירים

לא, למדנו יחד באוניברסיטה
הוא ממש מקסים וגם עשר במיטה

אז מה אהבה פורחת וכל ה-חרא הזה?!

נו בחייך אהבה זה לילדות בנות 17,
הוא מכין ספגטי מצוין וההורים שלו טחונים
וחוץ מזה אני עכשיו בחודש השני .


הכל מסביב בינונימי אני אנונימי
אני מה אני בינוני מי אני?
הכל מסביב בינונימי אני אנונימי אני מה אני בינונימי.


אח שלי מה קורה וואו שנים.
כן מצאתי משהו טוב אתה יודע מחשבים
לא עושה כלום כל היום משחק בסוליטר
כמה זמן טס עובר ממש מהר
מה איתך תגיד חשבת על זה כבר?
כין ניראלי שאני רוצה להיות זמר
זמר אחי עזוב אותך מחלומות מטורפים
כמוך יש בשקל כמה אלפים

הכל מסביב בינונימי אני אנונימי
אני מה אני בינוני מי אני?
הכל מסביב בינונימי אני אנונימי אני מה אני בינונימי.


לאן אתה בדיוק חושב שאתה הולך?
חשבתי אתה יודע לצאת קצת לחפש
בחוץ זה בית משוגעים דפוק אחד גדול
דוחפים לך שתן בסירופ אקמול
שתן בסירופ אק-מה אתה אומר ו..
איך תגיד לי זה באמת עוזר?
תצחק תלך לחברים ההומואים שלך עוד תחזור עם הזנב מגולח אל הצבא.

 

הכל מסביב בינונימי אני אנונימי
אני מה אני בינוני מי אני?
הכל מסביב בינונימי אני אנונימי אני מה אני בינונימי.

 

 

 

הכל בינוני ומתחת...

נכתב על ידי מעיייין , 29/6/2007 13:33   בקטגוריות צבא, שירים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
11,539

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעיייין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעיייין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)