לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייכו, הכל לטובה =]


תמיד כשקשה לך תסתכל ימינה שמאלה ותמיד תמצא מישהו שיותר קשה לו

Avatarכינוי:  מעיייין

בת: 36

ICQ: 96744952 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אז הגיע הזמן לעדכן אחרי חצי שנה לא?


אני באמת לא יודעת איך להתחיל את הפוסט הזה...אחרי חצי שנה...וואו

 

 

אעשה מה שבדר"כ עושים בבלוגים...? כותבים על רגשות ושמים תמונות...

 

אז נתחיל עם הרגשות...

 

השיבה הביתה אחרי 21 יום מעורבת ברגשות טובות ורעות

מצד אחד...חח וואלה אחרי 21 יום טוב להיות בבית

מצד שני...לא טוב להיות בבית בלי מי שחיכיתי לראות כל ה21...

אולי שורה של אי הבנות? אני לא יודעת...אבל הכעס שבי פשוט עצום...והפגיעה

יכול להיות שאני מסתכלת רק על עצמי...אבל על מה אני יכולה להסתכל כבר אחרי 21 יום בלי החברות שלי? ולא זה לא מזיז לי לסגור 21 בבסיס...זה מזיז לי המרחק מהאנשים שאני מגדירה החיים שלי...שממש טוב לי להיות בקרבתם, איתם...

לסוף שבוע...רציתי שיקדישו לי את הסוף שבוע...שלא יחליטו פתאום לנסוע לכנרת...וגם אם כן...זה לא נורא...אבל להתגמש קצת לכיווני כדי שאני גם אוכל להצטרף? אלא אם כן הנוכחות שלי מעיקה על מישהו...

אבל דיי...אין לי כוח ממש להיכנס לזה...הרי זה שורות רק בשביל עצמי אף אחד לא באמת יקרא את זה...רק ימשיכו הלאה לתמונות..

 

חלק גדול מהדברים שאני מאמינה בהם פשוט נשרף...

 

 

 

נעבור לחלק האומנותי?

 

מכיוון שלא עידנתי מלא זמן...יש הרבה תמונות להשלים...

ממ מיותר לציין שלחיצה על התמונה מגדילה אותה נכון?

 

אז ככה....עבר עליי חורף קר..רק תראו כמה קר...שקפא לי הטחול


הסולם קפא

אני ברקע תל פארס המושלגת

עכשיו קבלו קטע... התלהבות משלג בחלקים

בהתחלה הצטלמתי...ואז ראיתי את התמרור עצור הקפוא והתלהבתי ממנו...ורציתי תמונה גם איתו


וואו שלג

וואו הנה תמרור עצור קפוא בוא נרוץ אליו!

השתלטנו על היעד

מממממ שלג! כמה שטויות אפשר לעשות בשלג?


שלגגגגגגגגגגגג

אני ועוד חיילציק

וואי חטפתי אמבוש פה...אבל חכו תיכף אני אחזיר

נאסוף שלג...

ונשיב במלחמה!!!

מחשבות עמוקות...


אוהואוהואו איזה קור!

מה לעזאזל חשבתי שם?

יאללה שלג!


כמה שלגגגג

ואחרון חביב בשלג...העיניים של המדינה...הלא זה החרמון...מזווית קצת מוזרה


חרמון מוסתר :(

טוב חאלס שלג...

מה עוד היה? תעסוקה מבצעית...

איזה עייפות...


בסיור...איזה עייפות

בעעעעעעעעעעעעעע

וזה סתם תמונות פוזה ממש טובות חח


ואאאאאאאאוהאוהאו מי זאת הלוחמת הזאת

אללה בלאגן

וזה סתם התחפשנות למוות


התחפשנותתתתתתתת

וחוץ מזה...עוד כמה תמונות על מדים...

זה אני שם על הגג חח


אני שם על הגג

פורים היה כבר...בבסיס...איזה סיבה טובה לתחפושות!


ממש דומה לסרט לא?

תהיו בטוחים שזו תחפושת ושזה בחיים לא יקרה!


"כל הקצינים הם בני זונות.."

חח אני בדיסטנס עם עצמי


דיסטנססס

וחוץ מזה...קצת תמונות על אזרחי...

אוף את כזאת מעצבנת :\


אני וחיימים

אחח..


החיימים

אני ויעל

וזהו לתמונות שלי...

עכשיו סתם דברים מגניבים...

כמו השמיים שמשתגעים בהפרש של חצי שעה

ראיתי את השמיים ככה וחשבתי שזה ממש יפה


שמייםפסיכודלים

ואחרי חצי שעה בדיוק מאותה נקודה השמיים נראו ככה:


העננים השתגעו!

מנשרים קלו, מאריות גברו


גדוד 12

יש אנשים קצת מוזרים בנתניה


קקי

גריזלי לנצח (זה ציור על הקיר כן?)


גריזלי מהרעם!!!

ולסוף...אחרון חביב...

אל תשכחו את המשפט הזה:


עד מתי?!

 

 

וכמובן שיר לסוף...

 

 

 

 

 

 

 

Maroon 5 - Won't go home without you

 

 

 

I asked her to stay but she wouldn't listen
She left before I had the chance to say
The words that would mend the things that were broken
But now it's far too late, she's gone away

Every night you cry yourself to sleep
Thinking: "Why does this happen to me?
Why does every moment have to be so hard?"
Hard to believe that

It's not over tonight
Just give me one more chance to make it right
I may not make it through the night
I won't go home without you

The taste of her breath, I'll never get over
The noises that she made kept me awake
The weight of things that remain unspoken
Built up so much it crushed us everyday

Every night you cry yourself to sleep
Thinking: "Why does this happen to me?
Why does every moment have to be so hard?"
Hard to believe that

It's not over tonight
Just give me one more chance to make it right

I may not make it through the night
I won't go home without you

 

It's not over tonight
Just give me one more chance to make it right

I may not make it through the night
I won't go home without you



Of all the things I felt but never really shown
Perhaps the worst is that I ever let you go
I should not ever let you go, oh oh oh

It's not over tonight
Just give me one more chance to make it right

I may not make it through the night
I won't go home without you

It's not over tonight
Just give me one more chance to make it right

I may not make it through the night
I won't go home without you
And I won't go home without you
And I won't go home without you
And I won't go home without you
 
 
 
 
 
 
 
חבל שזה חד צדדי...
שיהיה שבוע טוב
נכתב על ידי מעיייין , 4/4/2008 22:09   בקטגוריות תמונות, שירים, סיפורים מהחיים, צבא  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sempai NE ב-2/5/2009 22:31
 



הגיע הזמן לעדכן לא? איזה קטע


מה נהיה?

אני סוגרת 21...וכל העולם מתהפך לו

לא יודעת...הצבא הזה...בלע!

 

 

ברצוני להעלות כאן סוגיה מציקה מאוד.

 

 

 

מה?! משעמם לכם?!

 

 

 

 

תפסיקו להציק בחייאת ראבק!!!

מה כל כך קשה בלתת לאנשים לחיות ת'חיים שלהם?!

וואלה...שיחה ממוצעת עם מאי פשוט פתחה לי ת'עיניים דברים שאני לא יכולה לראות בגלל הצבא

 

תלכו ותעשו משהו עם החיים שלכם במקום להציק ולרדוף אנשים כל הזמן!!!

ולא אני לא מדברת על עצמי לא מציקים לי כל כך הרבה!!

אבל לראות ת'חברות הכי טובות שלי...ככה מתענות בגלל אנשים שכביכול נשרו מבצפר וממש ממש ממש משעמם להם ואין להם יותר מדי דברים להתעסק בהם

 

 

ואת...כן את יודעת מי את כי אני לא אגיד את זה לאף אחד אחר!!!

מצטערת שלא עשיתי את זה פנים מול פנים אז אולי יצא לך טוב יותר.

 

למה את שקרנית למה?!

מה הפאקינג אינטרנס שלך לשקר לכל העולם לספר לכל אחד גירסאות שונות שיוציאו אותך הכי בסדר

את משקרת כל כך הרבה שכבר קשה לך לדבר אמת, כל מילה שיוצאת לך מהפה קשורה בשקר

ורק עכשיו אני מתחילה לקשר את כל זה

חשבתי שאת חברה טובה שלי

אבל מה מסתבר?

את הולכת ומתחבקת איתי ואחרי שעתיים הולכת ומספרת עליי שקרים?!

בשביל מה?! בשביל להשיג דברים לעצמך? את דופקת אותי כדי להשיג דברים?

אז יש לי חדשות בשבילך גברת, התת רמה שלך לא מגיעה אפילו למיץ של הזבל בחירייה

אני לא מבינה, כאילו ככה זה הולך היום בטרנד? אני אי פעם פילסתי את דרכי צעד אחרי צעד תוך כדי דריכה עליך כדי להשיג דברים?

 

חולירע שלא נדע מצרות כאלה

ועל הזין שלי!!!

מעניין מה עוד תעשי ותלכלכי עליי בזמן שאני אסגור עכשיו שוב 21!

אין אני פשוט מתה לדעת כמה תתלכלכי על אנשים ועליי בפרט

אבל בעצם באמת על הזין שלי זה לא מעניין אותי מצידי להמשיך לחיות בבועה הזאת של הצבא ולחטוף שוק מכמה ידיעות שנזכרים לספר לי כשאני באה הביתה...או בטלפון

 

 

אני באמת מרחמת עליך

 

i really do

 

 

 

ולסיום...

חוץ מזה...החיים יפים

אל תתנו לאנשים מגעילים להרוס לכם

כי בסה"כ הם אוכלים ת'נשמה שלהם מקינאה והם יעשו הכל כדי להתרצות על עצמם

כן גם אם זה לדרוך עליכם

 

 

 

יאללה ביי

 

 



נכתב על ידי מעיייין , 6/10/2007 23:20   בקטגוריות תמונות, סיפורים מהחיים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניקול ב-11/10/2007 14:25
 



פוסט שביזות עצבני מאוד מאוד


שביזות רצח...

בנידון רשמתי כדי לשפוך את הלב קצת לפני שאני הולכת מפה

הכנתי לפני כמה ימים איזה פוסט בן זונה...וכמה רגעים לפני שסיימתי פשוט נכבה לי המחשב

אבל נו פסדר..

 

עכשיו באמת? נשבר לי

נשבר לי מהצבא...מהחברים...איך כל אחד תמיד חושב שהוא מושלם ושהוא צודק?

עוד לא כתבתי את זה פה אבל אני יודעת את זה כבר הרבה זמן מעל לחודש ורשמית אני יודעת את זה כבר שבועיים בערך, אני יוצאת לקורס מפקדים.

אחרי 8 חודשים מייגעים מאוד, אני יוצאת לקורס מפקדים, עם הרבה בעיות אורתופדיות ברגליים, הרבה מעבר למה שחשבתי. שתי הברכיים שלי דפוקות...והקרסוליים, בשמאלית מתחתי את הרצועות ובימנית יש אפילו חשש לקרע קטן...מה שגורם לנקעים חוזרים וסתם כואב ככה, אבל נראה לי שכבר מזמן התרגלתי לכאב...והברכיים, פעם זה בא והולך, וכשזה בא זה בא בכאבים מטורפים שמקשים על תזוזה אפילו.

ועזבו את כל זה...חשבתי שביום חמישי שעבר זהו אני עפה מהסוללה הזאת ואני ברגילה עד להכנה לקורס מפקדים (שזה יום ראשון). אבל לא. ביום ראשון ב1 בלילה נפלה עליי המפקדת שלי ואמרה לי שאני צריכה לחזור לבסיס לסגור שבת...

פאקינג שיט מי שמע על לסגור שבת יום לפני שאתה יוצא לקורס מפקדים?!

מה שגורם לי גם לאחר ולהגיע אחרי כולם לשבטה ממש כיף

אבל מה...בזמן שכולם מקבלים רגילה של 10 ימים אני מקבלת רגילה של 7 ימים אפילו לא...וסוגרת ממש אוטוטו לפני שיוצאים להכנה...ועוד מה הרי ידוע שבסופ"ש הזה הולכים לטחון לי את הצורה בשמירות ולא תהיה לי הרבה שינה בסופ"ש... אז כן בזמן שכולם יגיעו להכנה רעננים מהבית אני אגיע עייפה אחרי סבב טחינות מהבסיס שבצפון ישר לשבטה בדרום

וכל זה למה? כוננות...כן כי גם סוריה תתקיף אותנו בסופ"ש המסכן הזה שצריך אותי כדי לנהוג על המוגף (סוג של נגמ"ש) בדרך להציל את העולם

 

ומהצד השני...חברות שלי...הכי טובות שלי...אני מרגישה דחייה אחת אחרי השניה מהן

אחת נעלמה לי ליומיים לא דיברה איתי לא כלום

השניה יצאה עליי בגלל שטות שהיא לא צריכה להתערב בה בכלל

והשלישית השטות...פשוט לא משנה כמה אני אתן לה וכמה אני אהיה אדיבה וטובה ואעשה בשבילה הרבה תמיד אני חוטפת ממנה זין גדול...וזה פשוט רואים בהתנהגות שלה במובן מאליו...שאני לא קיימת אפילו שם בשבילה

רק רציתי לראות הערכה קטנה...איזו תודה קטנה על כל הטרטורים שעברתי בשבילה...לא יודעת...משהו כמו "תודה שהיית שם בשבילי" או "מצטערת על כל הטרטור שעברת בשבילי" כי מי הוא חבר אם לא בעת צרה...אבל עוד יותר מי הוא חבר בעת צרה שלא יודע אפילו להודות או להעריך טיפה את חברו שהתאמץ בשבילו? אז להיפך...בוא נזרוק עליו זין כן?

למה תמיד צריך ליפול לי האסימון במצבים האלה ושזה יעצבן ויגעיל אותי ויהרוס לי את המצב רוח?

רק חסר לי עכשיו לחזור לצבא לא רק שבוזה מכך שקוצצה לי הרגילה וכל מה שרשמתי למעלה, אלה להיות שבוזה גם ממי שהכי קרוב אליי...במקום להרגיש יותר טוב מהם להרגיש יותר רע מהם...איזה כיף משהו משהו :|

דברים שיכולים לקרות רק לנאחסית כמוני

תראו גם מרוב הנאחס שיש עליי מהגדוד הזה בטח אני גם אפול מהקורס מפקדים בגלל פציעות...לא שלא אמרו לי את זה כבר, כולל החופ"ל שחושב שאני לא אסיים את הקורס בגלל הרגליים שלי

רק נאחס יושב עליי...כל מי שמתקרב בהתחלה אוהב, אבל אז אחרי כמה זמן מבין למעשה עם מה הוא מתעסק ולא רוצה להתעסק עם כמות הנאחסיות הזאת תיזהרו זה מדבק! כל מי שאי פעם אהב בסוף שנא.

ת'אמת שהרהורים רציניים הולכים פה עכשיו על חיים ומוות...להירגע אני לא כזאת...פשוט סתם חושבת

 

 

 

 

פוסט חפירות רצחני..אבל זה המצב רוח כזה...אין מי ומה שירומם אותו, פשוט כנראה לחזור לצבא ולקבור את כל הבעיות עד שהיציאה הבאה תוציא אותן שוב

נכתב על ידי מעיייין , 19/7/2007 01:37   בקטגוריות סיפורים מהחיים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מעיייין ב-27/7/2007 13:26
 




דפים:  
11,539

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעיייין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעיייין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)