לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מטרופולין עיצובים


בלוג עיצובים ועוד כל מני דברים טעימים..... 3:

כינוי:  קינקי

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

העיצוב לאילנקה בננקה!! + מבצע.


צהריים טובים לכולם,

קודם כל אני רוצה להגיד שלא יהיו עידכונים עד שבוע הבא כי אני לא בבית, לכן אל תזמינו, מי שיזמין אני לא אכין לו את ההזמנה.

אני אגיע שבוע הבא ומפעל העיצובים ייפתח שוב לרווחה. D:

אזזז.. הנה העיצוב המדהים שהכנתי לאילנקה:

-

כותרת:

img528/2893/86602816xb3.png

לינק לכותרת- http://img528.imageshack.us/img528/2893/86602816xb3.png

רשימות:             מפריד:

התאמת צבעים:

רקע לכותרת- 624f92

כתב בכותרת- לבן ffffff

רקע לרשימות- 947cd2

כתב ברשימות- ff91d5

קישור ברשימות- 414f7d

רקע לפוסטים- לבן ffffff

כתב בפוסטים- 414f7d

קישור בפוסטים- 624f92

- זייהו. מקווה שאהבת(:

למטה יש מבצע, יש עוד מקומות אז מהרו!

אשמח לשמוע תגובות ודעות על העיצוב, אז תגיבו. T_T

 

3>,

 

נכתב על ידי קינקי , 27/6/2007 17:05  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של OIXTrules ב-13/12/2008 09:02
 



מבצע מאחורי הרכיחות/יצורים! + מפעל ההזמנות פתוח.


היי מה קורה? אני מקווה שטוב כי יש לי מבצע בשבילכם!

מאחורי הרכיחות! S:

-קרדיט לאתר nat's על הפיקסלים-

 

1.   תפוס ע"י: *+*SohaM*+*

 2. תפוס ע"י:

3.תפוס ע"י: סטוסע

4. תפוס ע"י:

5. תפוס ע"י: חלי :]

6. תפוס ע"י: princess.

7.תפוס ע"י:

 

שיהיה לכולכם בהצלחה!

הזוכה מקבל כפתור לינקוק D:

 

3>,

נכתב על ידי קינקי , 26/6/2007 20:55  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תמימה_בהקחשה ב-17/11/2007 16:33
 



עיצוב חדש וקייצי=]]] + אפשר להזמין$$$


היי כולם,

הכנתי עיצוב חדש וקייצי לכבוד החופש, אשמח לשמוע דעות על העיצוב!

שיניתי גם קצת את הרשימות, סידרתי אותן כדי שיראו יותר טוב.

מפעל ההזמנות פתוח!

אתם מוזמנים להזמין, יש לי מלאא זמן פנוי לעיצובים, אז למה אתם מחכים?

ולא לשכוח, אתם לא מזמינים לפני שאתם מעיינים בחוקי ההזמנות שברשימות, כי אתם חייבים ללנקק ברגע שאתם מזמינים ממני דרך התגובות.

 

מבצע: המגיב העשירי מקבל לינקוק בפוסט הזה בגודל כזה.

המלונקקים מהפוסט הקודם:

מורו'שש..D:

מורוש ועדידוש 

*משום מה נראה לי שזה אותה אחת שהגיבה ממשתמשים אחרים, אבל וואטבר. S:*

המלונקקת מהפוסט הזה:

קרן האור במקצה המנהרה..

 

 

ביי, תגיבו ^^

עריכה: שיואו, יש מלא תגובות. תמשיכוP:

נכתב על ידי קינקי , 25/6/2007 18:09  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קינקי ב-26/6/2007 18:07
 



לדף הבא
דפים:  

52,545
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקינקי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קינקי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)