לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


אילו יכולנו להתחקות אחר סודות אויבינו, היינו מוצאים בחיי כל אחד מהם מספיק עצב וסבל כדי לפרוק איבתנו
כינוי: 

בת: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

מונוגמיה (משחק ומציאות)


מי שמעניינת אותו השתלשלות המחשבה האנושית, לא תהיה לו דרך מרתקת יותר לפסוע בה מזו שהובילה אותי להטיל ספק - ולו קלוש - באמונה שלי לגבי נחיצותה של מונוגמיה מוחלטת ושלמה בקשרי הזוגיים. אני תוהה האם בהקשר אחר מאשר זה המאוד ספציפי בו אני נמצאת, מישהו יכול היה להוביל אותי לשם, ונדמה שלא. ואני תוהה עד כמה המחשבות האלו שייכות לי, או שהן מושתלות שם ויעקרו כהרף עין מול המציאות. והמציאות איננה זו שבה שני תל אביבים המכירים זה את זו היטב משחקים בניסויי מחשבה, המציאות היא זו שבחיפה, שבה לא כולם בני שלושים, ויש בה אנשים שעובדים באמת ומקימים שם משפחות.
נכתב על ידי , 2/1/2008 14:12  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



83,592
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסרפנטינה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סרפנטינה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)