לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Sketching words

כינוי:  Veritas

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


יש חלקים בפאזל שאני לא יכולה להבין, אני מבינה את זה, תיאורטית, אני לא כזו מבריקה, לא כזו מתוכחמת.

אבל חלקיקים מסויימים נפלו לי בין הכסאות, ויש כאב ושנאה והמון זכרונות שהזמן מעוות ומטשטש.

ואני זוכרת אהבה- כזו של חברים אמיתיים, שמרשים לעצמם להרגיש הכי בנוח אחד עם השני, לדבר על הכל, ולא לפחד מהתגובה, לא לפחד מכלום.

אני זוכרת עולם תוכן מלא, עשיר וכייפי, שאפף את הזמן ההוא.

אתגר לוגיסטי משך אותי לנבור בעבר, חיפוש דידקטי- אפילו, שגרם לי להזכר במילים הקשות ההן.

ואני, כמובן, לא תמיד הולכת אחרי העצות של עצמי, וקראתי.
והייתי שמחה לומר לך היום שאני מתנצלת והייתי שמחה לתקן כמה זכרונות שלדעתי עברו דמוניזציה בראש שלך.

אבל זה לא רלוונטי, אני אמשיך להגיד לך שלום, אתה תמשיך להתעלם ממני,

 

ואולי,

אולי מתישהו,

תבין שהסיבה שאתה מרגיש נטוש, היא כי רק אצלך בראש נתת לאנשים הזדמנות, וכי בפועל, לא נתת לי הזדמנות, לא נתת לי את הכבוד אחרי כמה שנים של חברות לבוא ולנהל שיחה על הנושא שמפריע לך, שפוגע בך, במקום זה- בחרת למחוק אותי מהחיים שלך, לכתוב פוסט גרנדיוזי על היותי השטן בהתגלמותו, וללכת.

 

אני לא חושבת על זה לרוב, התרגלתי לחפש את המבט שלך כשאתה עובר לידי-לכאורה לא רואה אותי- באוניברסיטה, והתרגלתי שבמרבית הפעמים אתה מתחמק מהמבט באסרטיביות.

אני אמשיך להאמין שלא כל הזכרונות שלך צבועים שחור.

אני אמשיך לחיות את החיים שלי, גם בלעדייך.
מקווה שיבוא היום שבו תהיה מאושר והלב שלך יתנער משנאה, טינה וכעס.

 

אני מרגישה שאפילו ההתעסקות בנושא מיותרת, אבל הסיבה שאני מרשה לעצמי סוף סוף לכתוב עליה- היא בעיקר כי היא כבר פחות כואבת לי.
נפגעתי כשבחרת לבטל אותי בצורה כל כך מוחלטת מהחיים שלך,
אני לא פגועה יותר, אני חושבת שאני מבינה מה הוביל אותך לשם ואני לא יכולה לבוא בטענות לרגשות שלך.
אני כן יכולה לומר רק תודה, על הזכרונות החיוביים שיש לי ממך, על הסרטים, המוזיקה, פאי- הפקאן, ושאר שברי רגעים וזכרונות.

 

 

הנה אולד פריינד, שחררתי אותך, אתה בטח שונא את זה.

וזה גם בטח חלק ממה שגרם לי לאהוב אותך מלכתחילה.

ואני? 

אני מאושרת. חבל שאתה לא חלק מזה:)

נכתב על ידי Veritas , 30/4/2013 23:30   בקטגוריות מחשבות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיוטים


טוב בסדר, אז חצי מהמבוגרים סובלים מסיוטים אמרתם? איפה נרשמים לחצי השני?

 

להפסיק לאכול בשר וגבינות לפני השינה? אין בעיה, אחרי 12 שנה של צמחונות, עברתי לאורח חיים כמעט 100% טבעוני.

לא לשתות אלכוהול לפני השינה? צ'ק, לא שותה כמעט בכלל- כבר שנתיים.

להפחית בקפאין? צ'ק, ירדתי ל2 מקסימום 3 כוסות ביום (בכל מקרה סטודנטית) , כפית וחצי של קפה בכל כוס, משתדלת לא בשעות הערב.

לא לאכול וישר לישון? צ'ק! אכלתי כמעט שלוש שעות לפני שהלכתי לישון.
לא לעשן מריחואנה? אין בעיה! לא מעשנת!

לאהוב ולקבל את עצמי? צ'ק! רחוקה ממושלמות, אבל בסדר עם עצמי. הכל בסדר, טוב?

הדבר היחיד ברשימה המגוכחת שלכם שאין לי זה שמנים טבעיים ארומטיים ליד המיטה, וסלחו לי על כך- הרי כשאני קמה מסיוטים ממורמרת לעשן סיגריה ולשטוף פנים הכי בא לי בעולם להפיל איזה שמן ארומטי בחדר השינה שלי.

 

כוסעמק. טוב? כוסעמק. 

אז אפשר לחשוב, תקופת לחץ, בחינות וכל השטויות האלה, העולם לא קורס, ממשיכים לתפקד כרגיל, אפילו דיי בהצלחה,

אז אפשר בבקשה טיפה להנות מזה? איזור לא-מודע יהיר ומעצבן שלי?

נכתב על ידי Veritas , 18/2/2013 03:44   בקטגוריות אינסומניה, מבוכים, מחשבות, סתם פוסט, שפיכת מילים, תהיות, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dingle ב-16/3/2013 01:31
 



מגיל 5 ל23 בפאסט-פורווארד


כשהייתי ילדה בת 5 מעוטרת שיער מבוקבק ושמלות ורדרדות, כנראה שחלמתי על הגיל הזה, כמו כולן.
להיות בשיא החיים, עם מישהו שאוהב את הגרסא המבוגרת של אותה ילדה.
ללמוד, לעבוד, לרקוד, לצייר, אני חושבת שאלה היו החלומות שלי,
אני חושבת שבסך הכל, 
הילדה הקטנה שבתוכי לא- יותר- מדי- מאוכזבת.
אולי השתנו כמה פרמטרים לאורך הדרך, אולי אני בכלל כבר לא זוכרת אותה,
אולי השאיפות שלי לא היו כאלה גבוהות מלכתחילה,
אבל סך הכל, אני מאושרת.

נכתב על ידי Veritas , 3/10/2012 15:19   בקטגוריות Art, לימודים, מחשבות, סתם פוסט, שפיכת מילים, תהיות, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חרוטון- ב-3/10/2012 20:46
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVeritas אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Veritas ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)