לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my world with skaat

אז ככה.. אין לי תיאור יותר יפה מזה שפה אני ירשום על מה שקורה לי ועל זה שאני מאוהבת בבעיות... אז אני עדי סקעת ואני יעביר לכם ת'זמן לוב יו אלוט עדידו סקעת לעד =)=) =)

כינוי:  עדי וסקעת.. עוד שילוב מנצח..

בת: 32

ICQ: 270302723 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

עליי.. אבל בקטנה..


בואנה לפעמים אני מרגישה כאילו נפל עלי חליל צד..

אבל כעיקרון נפלה עליי להקה שלמה..

החיים שלי אבודים אני גמורה!!!

החלום שלי לא מתגשם (לפגוש את הראל סקעת ולשיר איתו) אני לבד אין לי חבר והחיים ב-ז-ב-ל!!!

אני מאוהבת במישהו שמה שהוא יודע לעשות זה להציק לי..

ויש מישהו שדלוק עלי ואני לא סובלת אותו!!

אבל לא כל החיים שלי חרא יש גם דברים מצחיקים מעבר לזה..

כמו: הייתי במשחק מכאניים ואיזה ילד מסכן אחד קרא לי: פאקצה!

אני הייתי בשוק! אני?! פקאצה?! למה?! מי אתה בכלל?!

והכי קורע זה שהוא עושה לי כזה: "את יותר מידי מתלהבת"...

באותה שנייה כפי רמת העצבים שלי הכנסתי לו סטירה..

ומסכן נראה לי שהוא לא בא לבצפר למוחרת..

וקיצקץ היה לי סבבה פה ואין לי יותר כוח להקליד אז ס-ל-א-מ-ט..

אוהבת המון עדידו סקעת לעד!!

נכתב על ידי עדי וסקעת.. עוד שילוב מנצח.. , 20/3/2005 15:56   בקטגוריות בבצפר...  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי וסקעת.. עוד שילוב מנצח.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי וסקעת.. עוד שילוב מנצח.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)