לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


זה בלוג, והוא שלי, לכל אחד יש בלוג, והוא שלו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2003

בגנות האבק


לקחתי סחבה יבשה דווקא וניגבתי את האבק שהיה על המדף, ועננה רחפנית של אבק אפפה אותי וגרמה לי להתחיל להתעטש ולחפש מטפחת לנגב את האף ולא מצאתי אחת כזו וחשבתי לנגף בסחבה שאחזתי אבל היה עליה אבק שלא ריחף באויר אבל אני לא מוותר וניגבתי את האף ועכשיו בא לי אפצ'י כזה שלא רק המסך רועד אלא מרתה מקומה שניה מאחלת לי גזונדהייט דרך חלון המרפסת הפתוח ואני עונה לה משהו ומלמטה לודוויג צועק חיננית רומנית נסןקור ואני עונה עוד אפצ'י כי אני מתעטש ובא לי אפצ'י עוד אחד אבל מתאפק.
מחזיק בפנים.
מחזיק בפנים.
עדיין.
נכתב על ידי אייזק , 22/8/2003 21:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אייזק

מין: זכר

תמונה




22,515
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאייזק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אייזק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)