לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים מנקודת המבט שלי...


לכתוב, לדבר, להרגיש, לשכוח, להקשיב, לתאר, להביע, לחלום, לנצור, לחשוב. בשביל זה בלוג נוצר לא?

Avatarכינוי:  Don't Know Why

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009


הכאב הזה בתוכי כל כך הרבה זמן...יותר מידי זמן..
וזה כמו לדבר לקיר.
אולי בעצם לדבר לעץ, שזז מידי פעם עם הרוח כאילו הוא מקשיב, אבל בסופו של דבר כלום לא נכנס לתוכו, הוא לא באמת מבין.
נמאס לי להיות התינוקת שחוטפת עונשים,
זאת שצריכה לצאת לבילוי של אמא ובת בתוספת האחות הקטנה כדי שהיא לא תקנא.
נמאס לי שאני צריכה לבוא ליומיים בבית ובמקום לצאת לבלות אני תקועה בחור המסריח הזה כי החליטו שאין לי אוטו.
אני כועסת.
אם הייתי בתקופה אחרת בחיים שלי הייתי דופקת לעצמי סכין עמוק לתוך הוריד,
אבל על הזין שלי. אני מעדיפה להרוס את החדר הזה, את הבית הזה, מאשר את הגוף הזה שאני אאלץ לחיות בו את שארית חיי.
אז שיהיה.
על הזין שלי.
נכתב על ידי Don't Know Why , 13/11/2009 19:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,894
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDon't Know Why אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Don't Know Why ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)