לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מפעיל את מכונת הדמעות, העולם דרך עיניים של נמר
Avatarכינוי:  טָל

גיל: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011


אני מסוגלת להשאר במיטה הזאת כל היום
מבלי לזוז
ולחכות
שמשהו יקרה לי,
אולי היום.


-
אני תוהה, מתי תעבור התחושה הריקנית הזאת
וחוסר המעש.
מתי היום הזה יגמר,
ומתי זה שאחריו.
מתי אתחיל לזוז במקום
להשאר באותו המקום.
אני מדמיינת בחלומות שלי שאני רצה
אבל אף פעם לא יודעת לאן.
איך זה יכול להיות שהשעה היא רק 11 בבוקר,
ביום כזה,
בבוקר כזה.
אולי הייתי רוצה לא להיות קיימת יותר.
 

נכתב על ידי טָל , 11/6/2011 11:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטָל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טָל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)