לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חתולי השממה.

Avatarכינוי: 

בת: 34

Google: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


~מתלהבת~ התקבלתי לתרגום! יאי! ~מפסיקה להתלהב~

מכיוון שלפוסט הזה אין תוכן ממשי, הנה משהו אדיוטי שתוכלו להפיק ממנו הנאה כלשהי:
לתפוז יש פרסומות מפתות
לא.
נכתב על ידי , 2/10/2007 21:43   בקטגוריות זבל בפיתה  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Glenys ב-13/7/2013 20:37
 



אההה!!!


באמת שאני מנסה להתמודד עם מצבים בלי להתלונן. באמת. אז בסדר, אימא שלי חולה, ברור שאני לא אפריע לה בשביל זוטות כמו לשאול על איך להפעיל את מכונת הכביסה. אז מה אם הפעם האחרונה שנגעתי במכונת כביסה היתה לפני ארבע שנים, כשבינתיים החלפנו מכונה לאחת שאין לי מושג איך להפעיל. נאלתר. מתברר שגרמתי לכך שלא תהיה סחיטה, או משהו מטופש בסגנון. בסדר, נתמודד. אז אני אשים מלא סמרטוטים מתחת ללוח ייבוש הכביסה, ואז נוכל להתעלם בחינניות מהעובדה שהיא נוטפת. גם ככה אני צריכה להאכיל את החתולים שבפנים, להאכיל את החתולים שבחוץ, להחליף מים לכל החתולים ולאלתר לעצמי משהו לאכול, והכל תוך כדי צליעה וכאבים בכף הרגל. מסתדרים.
מה חבל שאימא שלי חייבת לצרוח עליי על זה שאני טיפשה וכשלון, כי אני לא יכולה לעשות את הדברים האלה כמו שצריך. ואם אני מנסה להסביר לה דברים בהגיון, היא צורחת עליי על זה שאני מפלצת מגעילה. להגיב לה לא באמת יפתור כלום, כי אני כבר מזמן מודעת לעובדה שהיא לנצח ולעד תתנהג כמו ילדה קטנה ומטומטמת, אז אני צריכה להיות הבוגרת מבין שתינו.
רק למה לעזאזל אם אני מנסה לשבת בשקט בצד, להירגע קצת כדי שאני אוכל לתפקד כמו שצריך בהמשך היום, היא תהיה חייבת לבוא אליי בלי קשר לכלום, כדי להודיע לי שהיא היתה גדולה ומוצלחת וסחטה כביסה? כמובן, כדי להודיע לי שאני אדם איום ונורא, כי אני לא עשיתי את זה וכי אני עדיין לא תליתי את הכביסה. כלומר, את זו שתליתי, שבינתיים *מישהי* הספיקה להוריד כדי לעשות איתה פעולות לא נחוצות. אה, וזה גם נורא לא בסדר מצידי  שבזמן שהייתי במקלחת, האוכל ששמתי לחתולים נשפך על הרצפה, והבקבוק של מרכך הכביסה נפל. נו, אז מה אם יש שלושה חתולים שמתרוצצים באיזור הזה, הרבה יותר הגיוני להאשים אותי.
ותוך כדי שאני כותבת את זה, היא שוב נכנסת, סתם כדי להודיע לי שהיא חולה ומרגישה מאוד לא טוב, ושהיא לא יכולה להבריא כשאני לא תולה שוב כביסה, מסדרת דברים רנדומליים בבית וסוחטת סמרטוטים. בכלל, אני גורמת לה להרגיש הרבה יותר רע כשאני ממציאה תירוצים כמו זה שהחתולים מפילים דברים.

"אימא, את יכולה רק לתת לי עשר דקות להירגע? למקרה שלא שמת לב, את מקללת אותי-"
"אני לא מקללת אותך! אמרתי לך שמה שכל מה שאת עושה הוא איום ונורא, שאת מתנהגת כמו מפלצת ושאת לא רוצה לעשות משהו שעוזר למישהו שהוא לא את!"
":|... בכל מקרה, זה שאת צורחת עליי ומתייחסת אליי כמו אל חתיכת חרא, לא בדיוק גורם לי לרצות לנקות. תעזבי אותי בשקט."
"אני לא מתייחסת אלייך כמו אל חתיכת חרא, את מתייחסת אלייך כמו אל חתיכת חרא."

יש גבול לכמה זמן אני יכולה לחשוב על "לא נורא, בערב אני יוצאת.", או "לא נורא, מחר אני נוסעת לכינרת". האישה הזאת היא פשוט בלתי נסבלת. היום היתה פעם שנייה בשנה האחרונה שניסיתי לכרוך את הידיים מסביב לגרון שלה, ונאלצתי לעצור את עצמי ברגע האחרון, להזכיר לעצמי שלהפוך לפסיכופטית עכשיו לא נשמע כמו רעיון טוב.
אז אני בוכה. אז מה אם אני בוכה כ"כ הרבה שאני שוב מתחילה התקף היפר-ונטילציה, לבכות זה יותר טוב מלרצות לרצוח את אימא שלי.

אל תנסו לעודד אותי על זה, סתם חשתי צורך לכתוב את זה איפהשהו, רצוי בצורה כזו שאנשים לא יתפלאו אח"כ למה אני ממורמרת.
נכתב על ידי , 27/9/2007 16:57   בקטגוריות זבל בפיתה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עיזה הררית ב-30/9/2007 19:32
 



מה? "כותרת הקטע"? מאיפה *זה* הופיע?


בזמן האחרון אני באמת לא עושה הרבה. זה כיף מאוד, אבל זה לא כתיב במיוחד. היו איזה מלאנת'אלפים אירועים שיכולתי לכתוב עליהם, שקרו בשנה האחרונה [מי היה מאמין שעבר כ"כ הרבה זמן מאז שנמאס לי מהבלוג], אבל לא ניצלתי את ההזדמנות כשהיא היתה טרייה. מה גם שפתאום כל מיני דברים שרציתי לחלוק עם העולם הרחב, נהיו חסויים. אם לא לי, אז לאנשים אחרים. אבל לפחות לגבי הדברים השטחיים יותר, אני מבינה עכשיו כמה שזה חבל שלא תיעדתי את הכל כמו שעשיתי עד אז, כי הזכרון שלי מכזיב אותי לאחרונה, ואירועים מתחילים להיעלם לי. כלומר, אני זוכרת שדברים קרו, אבל הפרטים הקטנים, שהופכים את הכל לכיפי, פשוט מתפוגגים להם לאט-לאט. אני עכשיו עושה סבב קריאת בלוגים של חברים [תזהרו, אני פולשת לכם לעבר!], ואני רואה כמה כיף היה לנו פעם [לפני שכל התככים האלה הגיעו, היינו ילדים קטנים והכל היה פשוט ומגניב], ואיך דברים השתנו במהלך השנים... כן, יש את סרט החאבורה הגדול שיזכיר לנו את הימים העליזים שלנו, אבל כמו שכבר אמרתי - הפרטים הקטנים הם אלה שמשנים לי, והם לא מופיעים שם יותר מידי.
האם זה אומר שאני אחזור לתעד? באמת, אין לי מושג. כאילו, אני אומרת שאני לא עושה הרבה, אבל עובדה שזה תופס לי הרבה זמן מהקיום שלי, ושאר הקיום שלי אמור להיות מוקדש למטרות שהגדרתי לעצמי - לעבור טסט עד ה-11.11, לגלות כבר האם ה-11.11 הוא באמת תאריך כ"כ מהותי בשבילי, לסדר את החדר שלי [תאמינו לי שזה יותר חשוב ממה שזה נשמע], להספיק להיות עם האנשים שחשובים לי לפני שהם מתפוגגים [ולגלות עליהם כל מיני דברים], להחליט מי הם האנשים שמספיק חשובים בשביל שאפנה להם זמן במיוחד לפגישות, לסיים את הציור המגניב עם איליה עד ה-11.11... ואלה רק הדברים שאני חושבת עליהם כרגע, שהם לא סופר-שטחיים או כאלה שאנשים יימחו אם אני אצהיר עליהם בגלוי כמטרות. באמת יש לי זמן לבלוג בתוך כל הסמטוחה הזאת?
מה שאני כותבת כאן רק מוכיח לי שאני חושבת יותר מידי, ומדברת יותר מידי. כל ההתפלספות המיותרת הזאת על דברים גורמת לי לבזבז זמן יקר שהיה יכול להיות מוקדש לדברים מהותיים [כלומר, דברים שגורמים לי לאושר], ואז אני נתקעת במצב שבו אני רוצה לעשות דברים, אבל אני לא יכולה כי אני חושבת על דברים לא חשובים במיוחד. אם כי אני רוצה לחשוב עליהם ולדבר עליהם שעות על גבי שעות, בלי שום פואנטה, סתם לשם הוצאת קולות מהפה [אני צריכה לשיר יותר, כנראה]. אני מאמינה באמת ובתמים שזה חלק בלתי נפרד מהאישיות שלי, בולשיט על כל גווניו, אבל צורות חשיבה שאני נחשפת אליהן לאחרונה [במיוחד זו של אח שלי, שאני נמצאת איתו עכשיו יותר ממה שהייתי איתו כל השנים שגרנו באותו הבית, אני חושבת] מעמידות אותי על טעותי. ואז זה גורם לי לחשוב שוב, ואני נתקעת באותו המעגל המטומטם שלא רציתי להכנס אליו מלכתחילה.
[אני מאמינה שיהיה ראוי לציין כאן את התובנה המדהימה - אתה יודע שאתה חושב יותר מידי כשאתה כותב פסקא שלמה על כך שאתה חושב יותר מידי, בלי להגיע לשום מסקנה.]
אז כפי שאפשר להסיק מהפוסט הזה, בלוגרית בנצ'מע - אני לא. ככה שאולי אני אכתוב כאן פעם-ב כל מיני שטויות שקופצות לי לראש, אולי אני אפילו אסקר איזה אירוע מסעיר מחיי המסעירים לא פחות, אבל מה שאני לא אעשה - זה יהיה בשבילי, ולא בשביל אף-אחד אחר. הפוסטים הקרובים הולכים להיות מבולגנים ולא מובנים, ואם לא תהנו ממני, זה לא ישנה לי במיוחד, כי כנראה שאני לא אזכור שכתבתי אותם בערך יום אחרי שאשחרר אותם למרחבי האינטרנט, כנראה כי אני אהיה עסוקה מידי בלעשות כיף.
אסיים באיחולי ברכה לכל מי שחפץ בהם - ~איחולי ברכה לכל מי שחפץ בהם~,
          עיזה-הררית שליט-נאצי-אכזר.
נכתב על ידי , 22/9/2007 21:19   בקטגוריות זבל בפיתה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Noalee4 ב-27/9/2007 16:38
 




דפים:  
25,981
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעיזה הררית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עיזה הררית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)