לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Here comes the sun


אם יש לך "למה" תדע לשאת כל "איך"

כינוי:  ליאור מלכה

בת: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

בגאות ובשפל.


אני לא יודעת מה יותר מביך, לכתוב פוסט בבלוג ענתיקה ולשאול את עצמי אם הוא ייקרא אי פעם ע"י מישהו, או לבזבז על העניין הזה את שעות השינה המעטות שלי. אייל המליץ לי ברוחב ליבו לישון לאכול ולנשום, כמה בסיסי ככה חשוב. אני מקווה ומייחלת לא רק להגיע אל המטרה אלא גם להגיע אליה בטוב ובכבוד. בקשה מוגזמת? אז אמשיך לי לזמזם שירים עצובים ולדמיין שהם פס הקול של חיי, לכתוב מכתבים לכל מי שלא יכול לקרוא אותם ולהשתגע לאט.
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי ליאור מלכה , 29/10/2012 23:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,387
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאור מלכה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאור מלכה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)