לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לגעת בשמיים


יומנו של בלוגר גאה

כינוי:  What A Mess

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

החוק נגד עישון


טוב תראו, אני באמת לא יודע אם אני אובייקטיבי.

אני יודע שכשעישנתי עצבן אותי הרעיון שלא יתנו לעשן בפאבים ומסיבות כי מבחינתי זה היה חלק בלתי נפרד מהאירוע,  ואני יודע שהיום שאני לא מעשן נכנס לתוקף החוק הזה ותשמעו - זה הבדל של שמים וארץ.

יצאתי לפאב ביום שישי שעבר, לא היה עשן בכלל בפאב, ראיתי הרבה יותר טוב, נשמתי הרבה יותר בקלות, לא שרפו לי העיניים , לא חזרתי מסריח הבייתה - אין מה להגיד , באמת, הבדל של שמים וארץ, וממש כיף - בסה"כ אני באמת חושב שהחוק מצויין.

מה שמטריד אותי זה שבאמת אולי פתאום טוב לי מאוד החוק הזה כי אני לא מעשן, ואולי אם הייתי מעשן הייתי מרגיש שמפרים את הזכויות שלי , כי למרות שיש לא מעט אנשים מעשנים בקרב האוכלוסיה, החוק יוצר מעין אפליה ( אולי מתקנת, אבל עדיין) שאנשים שמעשנים צריכים "להכלא" במתחם סגור בגודל של רבע מהמקום ... מתוך ידיעה שיש המון אנשים מעשנים, ובהרבה יציאות הייתי רואה שהרוב במקום מעשנים , זה לא ממש נשמע הגיוני שהמעשנים יהיו ברבע מגודל המקום ...

 

אני מבין מן הסתם שאין שום הצדקה לתת לאנשים מעשנים לעשן על אנשים שאינם מעשנים... אין שום היגיון בלתת למעשנים להזיק בכוח לאנשים שלא רוצים לעשן בעצם , פסיבית או אקטיבית, אבל עדיין זה לא אומר לדעתי שצריך לכלוא את המעשנים בפחות מרבע מהמקום ... שיעשו חצי חצי לפחות, או אולי באמת כמו שמישהו הציע עכשיו בעתירה שהגיש לבגץ, שיעשו מקומות למעשנים ומקומות לכאלה שלא מעשנים ... אני לא יכול שלא להרגיש שנעשה פה עוול לציבור שלם בשם החוק ... אני יודע שבארצות הברית לדוגמא , בחלק מהמדינות אסור לעשן אפילו ברחוב ... רק ואך ורק בבית שלך... וזה לדעתי אולי באמת מפריע לאנשים שמעשנים להם ברחוב, אבל זה פשוט מצטייר כחוק פאשיסטי לחלוטין ... פשוט העדפה של ציבור שלם על פני ציבור אחר , ולא בהכרח בצדק ...

 

אז אני באמת לא יודע מה להגיד - נכון ,בהחלט נכון,שלצאת לפאב בלי סיגריות זו חוויה אחרת לחלוטין ולטובה, אבל אני לא חושב שבגלל שטוב לי פאב בלי עישון , לא צריכים לתת למישהו מעשן להנות באותה מידה מפאב עם עישון ...

נכתב על ידי What A Mess , 23/11/2007 10:25   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,979
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhat A Mess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על What A Mess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)