לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לגעת בשמיים


יומנו של בלוגר גאה

כינוי:  What A Mess

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חזרה להרף - בחירות


שלום לכולם,

 

טכנית אני כבר לא אמור להיות באתר הזה, אמרתי שאני מוחק לפני יייייייייייייים זמן והתכוונתי לזה, אבל אני שוב צריך קוראים ולו בכדי שאוכל לשפוך בפניכם את התלבטותי , למרות שביננו - אשמח גם לעצה.

 

בחירות 2009 - מה לעזאזל אני צריך לעשות בבחירות האלה? אין אף מפלגה שמייצגת אותי ... הייתי עלול להצביע לליכוד אבל אני לא סובל את ביבי , ולאור הקשר ההדוק שלהם לש"ס אני מעדיף להצביע למפלגה שתומכת בהפצת מקרמה בצורת סברס אל מעבר לים ... לקדימה אולי הייתי מצביע להם אבל אולמרט השאיר טעם רע (אמנם המלחמה הייתה דבר מצויין לטעמי אבל נגמרה בתחושת החמצה , מוקדם מידיי עם פחות מידיי השגים, כשהם עדיין יורים עלינו ואנחנו עדיין מצטיירים כאפסים בתגובות מעודנות משהו על אף הצהרות מלחמתיות) ועם כל הכבוד להצהרות לבני , ועם כל הרצון הטוב , ועם כל זה שהיא לא נכנעה לש"ס - דבר שנתן לה אצלי המון נקודות-אין לה שום הישגים בשטח שמוכיחים שהיא באמת יכולה לעשות את זה...מפלגת העבודה מחזיקה בראשה את א(ה/ב)וד ברק שרחוק מלהראות לי ראוי או מסוגל להחזיק מדינה - הפעם האחרונה שלו רחוקה מלהיות זוהרת , והוא נראה לי יותר מידיי פוליטיקאי ופחות מידיי איש בשורות של ממש ... אני נורא רוצה להצביע מרץ, אבל עם כל זה שאני תומך בהם בסוגיות חברתיות, דת ומדינה וכאלה , אני ממש לא מסכים איתם מדינית ביטחונית , לא רוצה אפילו להתחיל לדבר על עלה ירוק ונגזרותיה, שלא לדבר על ש"ס ושאר המפלגות הדתיות למינהן ... ישראל ביתנו אולי קצת קורצת כי למי לא נמאס מהמצב עם השכנים הטרוריסטים אבל מעבר לזה אין לו כלום להציע לי  - הוא רוצה להחזיר את שלטון המועצות הדתיות לתחומי הדת (למרות שהרבה עובדיה אמר שלהצביע לו זה להצביע לשטן), הוא מצהיר מפורשות שהוא לא בעד הפרדת דת ומדינה אלא להפך , והוא תומך בברית זוגיות לעולים מסורבי גיור וכאלה ... ברית הזוגיות שלו לא תדבר למגזר שלי בשום צורה, וגם את ברית הזוגיות שהוא חותר עליה, הוא מציין שתיהיה בתיאום מול הרבנות ... עם כל הכבוד למלחמה בפשע , המפלגה של סנה נעדרת כל רעיון מעבר למלחמה בפשע, ומכיוון שאני לא ממש בטוח שהיא תעבור את אחוז החסימה אפילו אם אני ארצה להצביע להם זה עלול להיות פתק שילך לאיבוד מוחלט... הגימלאים - מיותר אפילו לדבר - אין ולא הייתה מפלגה מיותרת כמוהם, עם כל ההצהרות שלהם לפני הבחירות הקודמות, הם הוכיחו שגם מטרה אצילה לכאורה יכולה ליפול בהתרסקות עקב מאבקי כוחות ואגו , למרות שמובילי המטרה עשו רושם אצילי, נאצל, ובלתי מזיק בעליל - ביזבוז קלאסי של כספי המיסים - כולי תקוה שבבחירות הנוכחיות הם יעלמו מהשטח בשקט תעשייתי... אין לי שמץ של מושג למי להצביע ... אחר כך מתפלאים שמלא אנשים לא מצביעים ...

נכתב על ידי What A Mess , 9/2/2009 09:51   בקטגוריות כללי, אקטואליה, בחירות 2009  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החוק נגד עישון


טוב תראו, אני באמת לא יודע אם אני אובייקטיבי.

אני יודע שכשעישנתי עצבן אותי הרעיון שלא יתנו לעשן בפאבים ומסיבות כי מבחינתי זה היה חלק בלתי נפרד מהאירוע,  ואני יודע שהיום שאני לא מעשן נכנס לתוקף החוק הזה ותשמעו - זה הבדל של שמים וארץ.

יצאתי לפאב ביום שישי שעבר, לא היה עשן בכלל בפאב, ראיתי הרבה יותר טוב, נשמתי הרבה יותר בקלות, לא שרפו לי העיניים , לא חזרתי מסריח הבייתה - אין מה להגיד , באמת, הבדל של שמים וארץ, וממש כיף - בסה"כ אני באמת חושב שהחוק מצויין.

מה שמטריד אותי זה שבאמת אולי פתאום טוב לי מאוד החוק הזה כי אני לא מעשן, ואולי אם הייתי מעשן הייתי מרגיש שמפרים את הזכויות שלי , כי למרות שיש לא מעט אנשים מעשנים בקרב האוכלוסיה, החוק יוצר מעין אפליה ( אולי מתקנת, אבל עדיין) שאנשים שמעשנים צריכים "להכלא" במתחם סגור בגודל של רבע מהמקום ... מתוך ידיעה שיש המון אנשים מעשנים, ובהרבה יציאות הייתי רואה שהרוב במקום מעשנים , זה לא ממש נשמע הגיוני שהמעשנים יהיו ברבע מגודל המקום ...

 

אני מבין מן הסתם שאין שום הצדקה לתת לאנשים מעשנים לעשן על אנשים שאינם מעשנים... אין שום היגיון בלתת למעשנים להזיק בכוח לאנשים שלא רוצים לעשן בעצם , פסיבית או אקטיבית, אבל עדיין זה לא אומר לדעתי שצריך לכלוא את המעשנים בפחות מרבע מהמקום ... שיעשו חצי חצי לפחות, או אולי באמת כמו שמישהו הציע עכשיו בעתירה שהגיש לבגץ, שיעשו מקומות למעשנים ומקומות לכאלה שלא מעשנים ... אני לא יכול שלא להרגיש שנעשה פה עוול לציבור שלם בשם החוק ... אני יודע שבארצות הברית לדוגמא , בחלק מהמדינות אסור לעשן אפילו ברחוב ... רק ואך ורק בבית שלך... וזה לדעתי אולי באמת מפריע לאנשים שמעשנים להם ברחוב, אבל זה פשוט מצטייר כחוק פאשיסטי לחלוטין ... פשוט העדפה של ציבור שלם על פני ציבור אחר , ולא בהכרח בצדק ...

 

אז אני באמת לא יודע מה להגיד - נכון ,בהחלט נכון,שלצאת לפאב בלי סיגריות זו חוויה אחרת לחלוטין ולטובה, אבל אני לא חושב שבגלל שטוב לי פאב בלי עישון , לא צריכים לתת למישהו מעשן להנות באותה מידה מפאב עם עישון ...

נכתב על ידי What A Mess , 23/11/2007 10:25   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום אבל לאומי - מותה של הדמוקרטיה וחופש הפרט


תקראו את הקטע הזה.

תקראו ותבכו... היום מתה רשמית הדמוקטיה בישראל... היום זה היום בו הדת היהודית והשמרנות המחישו כמה לא צריך ללכת עד איראן בשביל למצוא את האייתלולות, כמה לא צריך לחפש את הג'יהאד באיסלאם כי גם ביהדות כנראה שקדושת החיים היא מושג מאוד מוגבל ויחסי... היום זה היום בו הומחשה בצורה מפחידה העוצמה ופוטנציאל ההרס של הפאשיזם הדתי... אני בוש ונכלם על כך שאני חי במדינה שבה נבחרי הציבור , על אף היותם חיים במאה העשרים ואחת, חיים עם השקפת עולם של המאה השש עשרה במקרה הטוב, ולא זו בלבד שהם חיים בה, אלא הם גם כופים על אחרים לחיות בה בגללם.

היום הזה הוא היום בו הומחשה בצורה הטובה ביותר הסיבה למה יש להוקיע את הדת מכל חברה מודרנית, את הסיבה למה אפילו אם הייתי סטרייט לא הייתי מוכן שאנשי דת יתקרבו לילדים שלי מעבר לברית מילה, וגם על זה יש מקום לדיון... היום זה היום בו השנאה שלי לדת גברה הרבה מעבר לסלידה הרגילה שלי אליה... היום זה היום בו הומחש שאין מנוס מלדרוש בתוקף הפרדת דת ממדינה... היום זה היום בו הבנתי כי האידיאולוגיה היחידה שאני הולך לתמוך בה בשנים הקרובות היא בסגנון מרץ - אין שאלה של שמאל וימין, יש רק שאלה של לבעוט את הדת החוצה כמה שיותר מהר וכמה שיותר רחוק.

הדת היהודית מתיימרת הרבה פעמים בהרבה פורומים וסיטואציות להיות הדת ההומנית, הנכונה, החכמה... אך היום היא הבהירה שהיא איננה שונה מחברותיה , ואין היא אלא זאב בכסות עורו של כבש , שהינו תמים למראה בלבד.

אם יש פה מישהו דתי שרוצה להגיב בתגובות נאצה הוא יכול, אני לא יכול למחוק מפה תגובות כי אין לי מנוי פרו... ואתם יודעים משהו? גם לא הייתי מוחק אם יכולתי... תגובות שכאלה רק ממחישות כמה הדתיים הם חיות ברבריות שכופות על האחרים לקבל את תביעותיהן, ואם לא תתקבלנה הם שוברים את הכלים ושורפים את המגרש... קצת מזכיר את התנהלות הטרור המוסלמי ... ולא באופן מפתיע או מקרי... הדת היא השורש המשותף... רק שנאה היא מפיצה... ושלא יחרטטו לי שדת היא דבר יפה... יוזמי החוק מכילים בשורתיהם גם אנשי מפדל, שאמורים להיות הפחות קיצוניים... הדת היא אותה דת, והחרא והגועל נפש זהים...

 

היום הוא יום אבל לאומי - מותה של הדמוקרטיה וחופש הפרט! ואני כולי תקווה שאנשים יתעוררו בארץ הזו ויצביעו למרץ בהמוניהם הפעם - היחידה שעומדת כנגד היוזמה חסרת הבושה הזו !

 

אני לא אתפלא אם החוק הבא ידרוש סגירה של מקומות בילוי של גייז, ואחריו סגירה של מקומות בילוי שפתוחים בשבת, ואחריו ידרשו להחזיר את החוק שאוסר יחסי מין בין גברים... תנו להם עוד כמה שנים, והומואים יוצאו מחוץ לחוק.... איראן זה כאן!

נכתב על ידי What A Mess , 6/6/2007 18:27   בקטגוריות מיוחד, אקטואליה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
10,979
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhat A Mess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על What A Mess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)