לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג השחור של אלינור[וש]


אני זה אני, ואתה זה אתה.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

עוד 3 ימים טסה.. עידכון אחרון & תמונות


 

 

עוד 3 ימים טסה..

נראה לי זה יהיה העידכון האחרון עד שאני אחזור מחו"ל..

 

אתמול כבר התחלתי לארוז ומסתבר שבגלל מחסור כבר בבגדים אני לוקחת את כל הארון שלי [אפשר גם לקרוא לזה שאני רוצה הרבה אופציות ואני לא רוצה ללבוש אותו דבר פעמיים]. ככה יוצא שאני לובשת את כל הבגדים שאני שונאת ומתעוות בימים האלה כי אני לא יכולה ללכלך את אלה שאני צריכה לחו"ל :S

 

אז אתמול עשיתי הכנות עם אמא לקראת הטיסה. זו הטיסה הראשונה שלי לבדי ולא טסתי שנתיים, אז הייתי זקוקה לריענון.

בטיסה ישראל-רומא אני צריכה לבקש kosher meal כי אמא הזמינה לי, כשאני יורדת מהמטוס ברומא אני מבקשת מהדיילת להסביר לי איך להגיע לtransit to barcelona ואיך לעבור טרמינלים. כל 5 דקות אני צריכה לעצור ולשאול. יש לי אמנם 3 שעות בין הטיסות, אבל אני תמיד מיסתבכת איכשהו. כשאני עולה על הטיסה רומא-ברסלונה הכל סבבו.טיסה של כמעט שעתיים.אני יודרת מהטיסה והולכת לאן שכולם הולכים-למזוודות. מקווה לזכור איך נראות המיזוודות שלי ויוצאת.

אחר כך בטיסה ברסלונה-ניס זה כבר פשוט כי זו רק טיסה אחת של פחות משעה.

ואז בחזרה לישראל אני חוזרת עם אמא אז לא איכפת לי יותר :)

ניראה לי אני אסתדר.. אולי. אולי אני גם אמצא את עצמי בטעות בניו-יורק XD

 

 

כל השנה זיינתי את השכל על זה שזה ממש כיף שאני טסה לחודש ואני סופר אהנה. והינה-זה הגיע. ואני בוכה כל יום כמו כלבלב אבוד. לא ידעתי במהלך השנה שאנחנו נמשיך לאהוב כל כך, האמת?הייתי דיי בטוחה שלא נישאר הרבה זמן.הרי זו אני. והינה-אנחנו כבר 10 חודשים יחד ואני אוהבת אותך יותר ויותר. ואני לא רוצה לנטוש אותך לחודש! אני רוצה להנות עם אנאל וכל זה, ואני בטוחה שאני אהנה, אבל תמיד זו תהיה הנאה פחות כייפית מאשר אם הייתי איתך. אני אתגעגע אלייך כלכך! 3>

 

 

 

 

הלכנו ליראות הארי פוטר כי ההופעה של טרי פויזון היתבטלה



 

 

 

3>

אני אתגעגע אלייך כל כך

 



נכתב על ידי , 26/7/2009 11:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ירון ו ב-19/10/2016 18:47



34,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~אלינצ'קה~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~אלינצ'קה~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)