לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


העם צריך נגיף חזק!

כינוי: 

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

סליחות


אז שנייה וחצי לפני יום כיפור, הנה מבחר סליחות אקראי, כולל כל מי שעולה לי בראש כרגע. אם מישהו חש שמגיעה לו סליחה והוא לא נכלל ברשימה, אז הוא טועה והגיע הזמן שיתנצל.
 
סליחה ראשונה והכי חשובה - מאשתי, שנאלצת לסבול אותי גם כשאני לא נסבל. על שלא הקשבתי, על שלא יישמתי, על שכן הפרעתי. על הדברים הרעים ועל הדברים הלא טובים. סליחה, סליחה ושוב סליחה.
 
סליחה מכל מי שהבטחתי לו שאתקשר, שאקפוץ, שאשמור על קשר - ולא קיימתי. אני עצלן כרוני. זה לא בגללכם, זה בגללי.
סליחה מרוכב האופנוע שהיום לא שמתי לב שהוא עוצר וכמעט מרחתי אותו על הכביש. מה שכן, תאותת בפעם הבאה, זה יעזור.
סליחה מקוראי הבלוג, על שבכלל פתחתי את הבלוג הזה, על שעדכנתי פחות מדי, על שעדכנתי יותר מדי, על שהוא משעמם, על שהוא מעצבן, על שהוא לא לטעמכם, על שהוא לא עוסק במין ועל שהוא סתם ערימה של קשקושים. זו לא אשמתי שאתם לא מבינים כלום.
סליחה ממור, שיושב לידי בעבודה, על העקיצות, על פרוייקט "ה core של מור" ועל פרוייקט "החור של מור". הכל מאהבה, אני באמת מפרגן.
סליחה מכל מי שכיסחתי אותו בכדורסל, אפילו שלא באמת ציפית להגיע לסל בלי לחטוף איזה בומבה בדרך?
סליחה מההורים שלי שעדיין אין להם נכד. אני אכזבה למשפחה ולאנושות, אני יודע.
סליחה מכל מכוני המחקר שטורחים להתקשר אלי בעקביות לפחות פעם בשבוע כדי לשאול "רק כמה שאלות" ונענים במטר של אש וגופרית. תתקשרו יותר, אולי זה ישפר את היחסים בינינו.
סליחה מכל מי שלא קניתי לו מתנה ליומולדת, בעיקר מי ששכחתי את היומולדת שלו ועוד יותר מי שקיללתי אותו ביומולדת שלו.
סליחה מאלוהים על שאני לא חושב שהוא קיים יותר מאיש השלג או המפלצת מלוך-נס.
סליחה מהמפלצת מלוך-נס ואיש השלג על שאני משווה אותם עם ישות שתכליתה היא בעיקר הרס, נקמה ומוטיבציה לסיום חיים מוקדם.
 
בכל מקרה, יש לי רשימה אחרת, של מי שאני מצפה לסליחה ממנו. אני לא מפרסם אותה כדי שלא יתבעו אותי על לשון הרע, אבל יש בה הרבה סלבריטאים ועוד הרבה פוליטיקאים. תתנצלי כבר, שרון!
 
גמר חתימה טובה.
נכתב על ידי , 5/10/2003 15:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סארס ב-6/10/2003 17:56



17,181
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסארס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סארס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)