לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


העם צריך נגיף חזק!

כינוי: 

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005


*** מבזק מיוחד *** מבזק מיוחד *** מבזק מיוחד ***

 

שלום לכם וערב טוב. אנו מפסיקים את שידורינו הרגילים על מנת לדווח על מפץ, לא - צונאמי, אתם יודעים מה - בואו נסגור על התנגשות קוסמית קולוסאלית אטומית בעולם הפוליטיקה הישראלי. בשניות אלה ממש נמסרת הודעה מרעישה לתקשורת על הקמתה של מפלגה חדשה שתרוץ בבחירות 2006. מדובר על מפלגת סארס, מפלגה חתרנית הבנויה על אידיאולוגיה מוצקה, אשר הקמתה הכתה בהלם את כל עורכי הסקרים למיניהם, הלם שהיה כל כך גדול שאפילו עשה ממינה צמח.
נעבור כעת למסיבת העיתונאים הנערכת במכון הביולוגי בנס ציונה. אליך יונית.

 

כן, שלום לך גדי. הגעתם בדיוק בזמן כדי לצפות במסיבת העיתונאים היש לומר מרגשת הזו. למעשה, מאז התסרוקת האחרונה שעשו לי לא התרגשתי ככה (אל תעלב גדי, היית בסדר, אבל בוא נגיד שאני מתרגשת יותר כשאני לוקחת את העניינים לידיים שלי, אם אתה מבין את כוונתי). בכל מקרה, על הדוכן כבר מוצבים מיקרוסקופ אלקטרוני ומיקרופון המכוונים לצלחת פטרי שבה, כך נאמר לי, נמצא נגיף הסארס שהחליט להתמודד בבחירות לכנסת. הנה, הנגיף מתחיל לדבר אז אעביר אתכם לשמוע את דבריו.

 

"גבירותיי, רבותיי ויודה סעדו, לאחר התלבטויות והתייעצויות רבות החלטתי שאיני יכול לסבול יותר את המצב הנוכחי במדינה. איני יכול להעביר עוד מיטוזה נוספת בידיעה שעתיד המדינה נתון בידיהם של פושעים, עבריינים, מושחתים, טיפשים וחסרי כושר גופני - וזו רק משפחת שרון. ברור לי שהעם כמה לאלטרנטיבה. ברור לי שלעם אין כח למצע מסובך ולכן החלטתי להקים מפלגה שבמצעה סעיף אחד ואחד בלבד. במסעותיי בארץ הגעתי למסקנה כי יש דבר אחד ויחיד שמטריד את תושבי המדינה, ובהתאם ניסחתי את המצע המדובר. המצע שלי מתבסס על הדרישה הבסיסית, ההוגנת וההגיונית - יש להחזיר את גבעת-חיים מאוחד לפלשתינאים. כעת אענה לשאלות, אם יש לכם מספיק שכל לשאול שאלות אינטיליגנטיות. אחרת פשוט אשב לי פה בשקט ואתרבה. תודה. אה, ואבקשכם לפנות אלי בכינוי ההולם - כבוד הסארס."

 

כבוד הסארס, צביקה מידיעות אחרונות, האם אתה יכול להסביר את ההגיון מאחורי הדרישה להחזרת גבעת חיים מאוחד?
פשוט מאד. כל הקונספט הזה של גבעת חיים מייצג את הפילוג בעם. מה פתאום צריך גם איחוד וגם מאוחד? צריך שיהיה גבעת חיים אחד וזהו. כל זאת עד לשלב השני שאותו אני שומר לבחירות הבאות, שאז המצע שלי יכלול החזרת קיבוץ גבעת חיים איחוד לפלשטינאים ובא לציון גואל.

 

אז למה דווקא מאוחד?
סליחה? זה זמזום שאני שומע? עוד מישהו שומע את הרחש הזה?

 

למה דווקא מאוחד?
כן, זה כנראה זמזום שמנסה להיות שאלה. עם זאת, חסר משהו בסיסי כדי שזה יזכה לשם המחמיא "שאלה".

 

אה... כבוד הסארס, אז למה דווקא מאוחד?
שאלה מצויינת. זרקתי מטבע, יצא עץ. שאלה הבאה.

 

כבוד הסארס, יונית לוי, חדשות ערוץ 2. כידוע לכולנו, בבחירות האלה הנושא החברתי עומד להיות במוקד תשומת הלב. איך אתה מתכוון להתמודד עם הנושא הזה?
חכי שאני אעבור מוטציה או שתיים, אחרי זה כבר לאף אחד לא יהיה אכפת מהנושא החברתי. תראי איזה בלגן עשו משפעת העופות וזה סתם חבורה של טינאייג'רים שניסו להקים להקה במרתף. אני מדבר איתך על מגפה כלל עולמית עם השלכות גלקטיות. חברתי? זה מה זה רטרו. כמו הצורה שלך.

 

כבוד הסארס, חיים יבין, חדשות ערוץ 1...
תגיד, אתה לא מוטרד מזה שבגילך אתה מתקרב כל כך לנגיפים? בינינו, הסיכוי שתשרוד מספיק כדי לשמוע את התשובה לאיזושהי שאלה כל כך קטן שאין טעם שתנסה להתנסח בבהירות.

 

כבוד הסארס, דוד מהארץ, לכמה מנדטים אתה מצפה להגיע?
תראה, אני לא יכול להתחייב. הסקרים שערכנו מראים שבהערכה זהירה נגיע לאזור המאה, מאה ועשרה מנדטים. הסקרים האופטימיים מצביעים על כמאה ותשעה עשר, אבל זה כנראה לא ריאלי. אחרי הכל, יש את קולות הימאים.

 

כבוד הסארס, האם יש לך כל כך הרבה מועמדים ברשימה לכנסת?
אה, תראה, כרגע יש אחד. רגע, הופה - שניים. אה, ארבעה. תן לי חמש דקות ואנחנו מסודרים. הם גם כולם חושבים בדיוק כמוני, זה נהדר הקטע הזה.

 

כבוד הסארס, טל ברמן, חדשות המדע. כזכור לכולנו, לא הפגנת יכולות מרשימות במתקפה הגדולה שלך על המזרח הרחוק. איך בדיוק אתה מתכנן לשפר את מצבך?
קודם כל, תוציא את אביעד קיסוס מהתחת שלך ותזדקף. אוקיי, לעניין - נכון שעד עכשיו מתו רק כ 8 אנשים מהסארס, אבל אתה מתבלבל עם בן דוד שלי, סארס צה-טונג. הוא באמת חתיכת נגיף מוחלש שחבל לך על הזמן. בוא נסכם רק שבמקומך לא הייתי מסתבך עם סארס פריניאן וגם הייתי בודק טוב מתחת לאוטו כשאתה נוסע הביתה עכשיו. יש למישהו עוד שאלות?

 

כבוד הסארס, איבונה מערוץ פלייבוי. מהי עמדתך בנוגע לחלוקת ירושלים?
איבונה, תלבשי משהו! את עוד תצטנני, חס וחלילה, או תחטפי איזה וירוס! חוץ מזה, ממתי ערוץ פלייבוי מתעניין בחלוקת ירושלים?

 

כבוד הסארס, אנשים רבים צופים בנו בשביל הכתבות!
אה, אוקיי, אם ככה - אין לי שום אינטרס בחלוקת ירושלים. עדיף בהחלט שכולה תהיה שלי, אבל אני מוכן בהחלט לפורר את הכנסת אם תבקשי יפה.

 

כבוד הסארס, גיא פינס, ערוץ 3, מה הולך להיות הסלוגן של המפלגה שלך?
תגיד, איך זה שמגריזו כבר לא עובדת אצלך? זאתי, הייתי מתיישב לה בסימפונות. בכל מקרה, גייסתי לצורך גיבוש המסע הפרסומי את אלי, זה שאחראי על הבדיחה המיתולוגית "זה לא דג, זה סרטן". החלטנו בסוף ללכת על הקמפיין -
"מתים עליך, סארס!"
בקרוב בשלטי ענק בהלכה ובשאר הארץ - חוץ מגבעת חיים מאוחד כמובן.
יאללה, הגיע הזמן למוטציה קטנה אז תעזבו אותי בשקט. שלום ותודה.

 

אם כך, גדי, חזינו כרגע בכוח חדש ואנרגטי בפוליטיקה הישראלית. אני בטוחה שעוד רבות ידובר ב(שיעול)... במשמעויות (שיעול מלא ליחה) סליחה, במשמעויות של הצעד (שיעול עמוק במיוחד, מלווה בהקאה, סחרחורות וחום גבוה)... גדי, הצילו... אני...

 

*** מבזק מיוחד *** מבזק מיוחד *** מבזק מיוחד ***

 

כן, אם כך, נראה שהקמפיין הולך להיות אפקטיבי ולוחמני במיוחד. תודה ליונית על הדיווח מהשטח ולזק"א על הפינוי המהיר - היא הסתירה לנו את העדשה.
ובחזרה לשידורינו הרגילים.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 26/12/2005 08:52  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סארס ב-2/1/2006 08:43



17,181
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסארס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סארס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)