לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


העם צריך נגיף חזק!

כינוי: 

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

הפוגה מתודית


בימים האחרונים אני מוצא את עצמי יותר ויותר מתכנת בוורד. למי שטרם חווה את החוויה המרנינה הנ"ל - זה גורם לי רצון עז לכרסם את עצמי למוות. ברגעים כאלה, תוכלו להגיע אלי עם כל הצעה, מופרכת ככל שתוכלו לדמיין, אבל שתבטיח לי שאני לא אצטרך לראות וורד בשבוע הקרוב - ואני אסכים.
רוצים שאני, ראש מפלגת סארס המהוללת, אצביע לרשימה מאוחדת של פייגלין, ביילין, סטאלין והיינלין? קיבלתם.
רוצים אולי שאני אנקה לכם את הבית, כולל פאנלים, בוידעם וניקוי יסודי בתוך החורים של שקעי החשמל? בקלות.
רוצים שאני אשב לצפות היום בערב בגמר (הגדול, הגרנדיוזי, זה שכל המדינה מחכה לו) של הריקודים הדפוקים? טוב, זה קצת מוגזם, אבל אם תכינו לי קפה - אני מוכן.
רוצים שאשמע בריפיט את הדיסק החדש של מאיה (אני אוהבת את גאידמק, הוא כזה נדיב שזה מטריף אותי שיואו!) בוסקילה? הפעם חציתם כל גבול אפשרי. זה לא אנושי, לא מוסרי ולא אתי להציע בכלל כזה דבר. אבל אני מסכים.

בקיצור - הצילו!

 

צ'רבול

במסגרת הפעילויות שאני יוזם על מנת להרוויח הפוגות מהוורד (ועל מנת לעצבן את ידידי, נרגן החתונות החדש) פיתחתי משחק חדש ופופולרי להדהים!
המצרכים הדרושים:

  1. כסא בר גבוה, בעל מושב עץ שטוח ומשענת נמוכה. במקרה היה לנו כסא כזה בדיוק במטבחון החברה.
  2. כדורסל. מנופח קלות.

מהלך המשחק:

  1. נעמדים מול הכסא. אוחזים בכדור בחוזקה ומשליכים אותו לעבר הכסא כך שהוא יקפץ פעם אחת על הרצפה, ינחת על מושב הכיסא, ישאר שם ולא יפול.
  2. חזור ל- 1 ובצע שוב לפי הצורך.

משחק זה מסתמן כתשובה הישראלית לשגעון ה NBA. הוא אף זכה לשם הסקסי chairball ואף יש לו כבר דמויות מיתולוגיות. כמו ג'ורדן לכדורסל, טייגר וודס לגולף, יורגן אולפסון פלורגן לקרלינג, כך סארס לצ'רבול! במהלך היומיים השלמים שבהם המשחק קיים, טרם קם השחקן שיוכל להביס אותי במשחק צ'רבול סוער. למעשה, אני כל כך מאיים על השחקנים האחרים ביכולותיי המדהימות שאף אחד אפילו לא מנסה.
כמובן שהמשחק הזה עושה רעש ולכן הוא מתבצע תמיד בחדרו של אותו נרגן מלמעלה (ולא, חלילה בחדר שלי). כתוצאה מכך אנו משיגים תוצאה מרנינה נוספת - הוא מתעצבן כל כך שהוא מתחפר בתוך שקיות הבקבוקים למיחזור וממלמל משהו על חתונה ואיך אין לו עכשיו משאבים נפשיים להתמודד גם איתי.
בקיצור, חוויה מרגשת. כולם מוזמנים לטורניר הסטריט-צ'רבול שייפתח בקרוב ברחוב מתחת לדירה של אותו נרגן (והוילון המפואר).

 

יאללה, חזרה לוורד.

נכתב על ידי , 3/1/2006 14:45  
105 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלפלא ב-18/1/2006 15:09



17,181
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסארס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סארס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)