לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


העם צריך נגיף חזק!

כינוי: 

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

קנטטה לטרנטה


שלשום חגגתי שלושים שנות
זה כבר גיל מכובד ורב עוצמה
רק שמרוב נשיפות לכיבוי הנרות
לקח לי שעה לסדר את הנשימה.

 

כן, עכשיו דברים זזים מהר בחיי
עניינים משתנים במהירות מפחידה
רק ששמתי לב שזה כי השיא מאחוריי
ואני צובר מהירות בירידה.

 

גם קצת נדאגתי כשדפדפן פתחתי
כדי להוסיף לבלוג קצת פנינים
וההומפייג' שלי, כך נשבעתי
היה האתר של קופת החולים.

 

אחרי הכל, לחץ הדם שלי די בסדר
התרופות ממש עובדות שיגעון
וגם הדופק סדיר, כך בלי נדר
קוצב הלב מתקתק כמו שעון.

 

גם הבילויים בעצם לא כמו פעם
שהייתי מבלה עד השעות הקטנות
בעצם להתלונן כאן אין הרבה טעם
הרי שמונה בערב קטנה מחצות!

 

גם סקס, ברוך השם, לא חסר לי
לפעמים ביום אפילו שלוש פעמים
אה, סליחה, בעצם התבלבלתי
אמרתי סקס? התכוונתי לכאבי פרקים.

 

אך דבר אחד, כך ברור לי
לעולם, לעולם לא יעלם
לא חשוב כמה שנים יווספו לי
לא אאבד את היכולת לחרוז.

נכתב על ידי , 23/4/2006 09:19  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דויד43ת"א,ביהונתן ב-28/4/2006 13:12



17,181
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסארס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סארס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)