לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


העם צריך נגיף חזק!

כינוי: 

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

סופהפוגה


הפוגות ממושכות, יש להן נטייה להגמר. מכיוון שכך, אין בכלל מה להתייחס להפוגה - שהרי דינה היה מראש להגמר ולכן היתה חסרת כל משמעות מלכתחילה. אם כך, נמשיך כאילו כלום ונבוסס במדמנת המלים העבשות כבעבר (המליציות אינה במקומה, אני יודע, אבל אני רענן ככלב לאחר שחייה בים בסיומה של ההפוגה הארוכה הזו, מה גם שהסכמנו שלא נזכיר אותה).
למעוניינים, להלן תקציר קטן של אותה הפוגה (במסגרת מדיניות אי-ההזכרה):

השתחררתי
חו"ל קצת
בית (הרבה, יש ריצוף!)
התחלתי עבודה חדשה
יש לי ADSL

קיבלתי תעודת מוסמך שאוספת אבק בגאווה על הקיר
ויש עוד דברים שטרם הגיע הזמן לחשוף. כשנתחמם.

פרט לזה, גם "מגיפת" הסארס צנחה לה לרקע, כמו כל מחלה שלא הגיע לה מראש הקרדיט שהיא קיבלה. זה הזמן להשלים עם העובדות - בסה"כ בעולם כולו מתו בערך 10 אנשים מה"מגפה" הנ"ל. ולא, אני לא מאמין שזה בגלל הטיפול המוצלח של רשויות הבריאות בעולם. אבל חכו חכו, תכף תגיע השפעת החסינה לאנטיביוטיקה ולכל דבר, ואז יהיה פה שמח.

 

Fuck it
לאחרונה מתנגן לו בתחנות הרדיו הלעוסות שלנו שיר שאני לא יודע עליו כלום פרט לזה שהוא עמוס (יחסית) קללות, בעיקר בפזמונו. עם זאת, השיר מספיק מיינסטרימי ומתנגן כדי שיאומץ בחום על ידי הממסד, קרי MTV לדוגמא. עם זאת, ל MTV יש בעיה קונספטואלית קשה - הם תחנה לכל המשפחה ולכן דוגלים בצינזור מסיבי של שירים ושתילת צפצופים משעשעים במקום המילים המקוממות.
מכיוון שכך, עלזתי עד מאד כאשר בזפזופ נחה טלוויזייתי על ערוץ MTV הנ"ל ובו התנגן השיר המדובר. העליצות הוכחה כמוצדקת ברגע שהגיע הפזמון - אנשי MTV נאלצו לעבוד קשה מאד כדי לעקר כל זכר למלים גסות מהשיר והתוצאה דומה למה שיקרה אם תכניסו בגד מלמלה ורוד לכביסת 100 מעלות עם אקונומיקה. גועל נפש ורדרד ודהוי שיכול לשמש את אודטה לצורך התכסות, אבל שום דבר חוץ מזה. מרנין ביותר, מומלץ בחום.

 

אהוד
היתכן שאהוד בנאי פשוט הוציא תקליט במקום לכתוב בלוג? השיר האחרון שלו (משהו עם הזמן שנוסע) הוא סיפור נאה ביותר. אני, מעצם ההיסטוריה שלי כפורץ, התחברתי לשיר ואני מרוצה ממנו עד מאד. אהוד יודע את העבודה, אין מה להגיד. רק שלא יקחו את זה ל MTV.

 

ערוצים
שמישהו יסביר לי את ההגיון מאחורי הרה-אורגניזציה המזוויעה בערוצי הטלוויזיה. ולמתחכמים - לא, אני לא מאמין שאנשי HOT מכירים את הפונקציה rand באקסל או בכל מקום אחר.

 

שמאלנים וגבות
מה הסיפור עם כל המתחכמים האלה שברגע שדוחפים להם מיקרופון לפרצוף ישר דחוף להם לספר איך כולם במדינה הזו מנייאקים? בינינו, אנחנו יודעים את זה ואת שאר העולם זה ממילא לא מעניין. אז מה הסיפור? אגו-טריפ? נסיון לקבל כותרות?
בינינו, הסיפור העיקרי מאחורי הסרט של הכונפה הוא בכלל הבת של איבגי. יצא לי לראות אותה בטלוויזיה ומדובר על מפגן גבות מהמרשימים שנראו על מרקעינו. אני מדבר על ג'ונגל טרופי פה, ים שעיר וקוצני של שערות מוצקות ועשויות ללא חת. רונית רפאל יכולה לעבוד עליה במשך שנים עם מגל ועדיין לא לקצור את כל מה שהולך שם.
אם יוצא לכם, תסתכלו. זה מדהים.

נכתב על ידי , 30/5/2004 20:52  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אריקון ב-6/6/2004 10:24



17,181
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסארס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סארס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)