לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


העם צריך נגיף חזק!

כינוי: 

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

אמת בפרסום


מדי פעם אנחנו נחשפים לשקרים גסים וחצאי אמיתות, אשר היו גורמים לכל אדם הגון לקחת רובה וקלשון ולצאת למסע הרג אימתני לו רק ידע שדופקים אותו. הפעם, כשירות לציבור, נחשוף מספר מקרים בוטים של רמייה ושקרים בפרסום.

 

אמת בפרסום (1)

הדוגמא האחרונה לעניין הזה היא סוגיית המייל של גוגל (GMAIL). לכאורה, אתה יכול לקבל 1 ג'יגה של תיבת דואר. הידד.

מהי האמת? יש שם פחות. כדי למלא ג'יגה חייבים לשלוח דבוקות בינאריות (ג'יגה של טקסט זה משהו שצריך ספרייה די גדולה כדי למלא). דבוקות בינאריות נשלחות בפורמט SMTP ע"י שימוש בקידוד base64. קידוד זה מקודד כל 6 ביט על ידי בייט שלם (כלומר 8 ביט), דהיינו - מבזבז 33% של נפח אגירה!!!!

לכן, ה"ג'יגה" שמבטיחים לנו החארות בגוגל מספיק בעצם כדי לשמור 750 מגה של דבוקות בינאריות בלבד!!!

אני יכול לדמיין לי כבר את התמונות הקשות - הילדים הרעבים ששלחו קובץ של 800 מגה בלבד למייל של אבא, שאותו לא ראו כבר 20 שנה. דקה לאחר מכן, הם מקבלים במייל חוזר תשובה לאקונית ואכזרית האומרת כי תיבת הדואר של אבא שלהם מלאה ולא יכולה להכיל את המייל ששלחו. אותם ילדים, שלא נותר כלום בחייהם פרט לתקווה הנואשת כי יוכלו לשלוח לאביהם סרטי פורנו, נותרים פעורי עיניים מול המסך המרצד, עליו מופיעה הודעת השגיאה השטנית. הם לא מבינים מה חטאם, למה העולם האכזר הזה מתעקש לקחת מהם כל פרור של תקווה, ולו הקטן ביותר. הדמעות מציפות את עיניהם הקטנות, פניהם מתעוותים בבכי נואש. הם קמים מהכסא וניגשים לפינת הרחוב, שם ממתין להם כבר סוחר הסמים המסרסר בילדים רכים, מחכך ידיו בהנאה - עוד ילדי גוגל אומללים...

אל תיתנו לדברים האלה לקרות! צאו לרחובות, הפגינו בכיכרות, החרימו את גוגל עד שיגדילו את תיבת הדואר ל 1.33 ג'יגה!!!

 

אמת בפרסום (2)

בזמן האחרון יש ברדיו (לא יודע אם בכל הרדיו, יש ב 102FM בזמן תכנית הבוקר - מבחינתי זה כל הרדיו) פרסומות לרשת אופטומטריסטית מסויימת, נקרא לה "רשת האופטיקה" שאותן מקריא אחד, עזרא וורובל (נדמה לי, אולי קוראים לו אחרת, הוורובל זה בטוח). בכל מקרה, בפרסומות לרוב מזדהה הוורובל הזה בשם "עזרא וורובל, אופטומטריסט", וממליץ בחום על אותה רשת. טוב ויפה, אלא שפתאום לפני כמה זמן שמעתי עוד פרסומת שלהם שבה פתאום מזדהה וורובל בכינוי "עזרא וורובל, אופטומטריסט ומנכ"ל רשת האופטיקה". אהה!!!! הוא לא סתם ממליץ עליהם, הוא המנכ"ל!!!

אז פה יש ממש סוגיה של חוסר גילוי נאות שלדעתי מר וורובל היקר עובר עליה בקלילות ברוב המוחלט של הפרסומות האלה. שלא לדבר על זה שהם לא מוכנים להחזיר לי את 80,000 השקלים ששילמתי להם עבור המשקפיים המיוחדים שרואים דרך בגדים. בדקתי, לא רואים איתם דרך הבגדים, וההדגמה שהם עשו לי בוורובליה - זה באמת היה איש ערום. למעשה, זה היה וורובל ערום (וראו לו את הוורובל!). ואני לא בטוח מה הוא עשה עם כל הילדים הקטנים והערומים שבוכים "גוגל, גוגל" בחדר שלו.

 

אמת בפרסום (3)

נכון יש את הפרסומת לבורגר קינג עם מירי בוהדנה שבאה ומספרת בדיחות ואוכלת המבורגר וכולם נורא שמחים וטעים להם והכל סבבה?

אז החזה שלה, הוא לא אמיתי! היא הגדילה (בשקל תשעים)!!!
נכתב על ידי , 16/6/2004 19:54  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פיקציה אמיתית ב-12/10/2004 17:25



17,181
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסארס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סארס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)