לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


העם צריך נגיף חזק!

כינוי: 

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

שיר מכרז


יושב ומחכה למכרז
ובינתיים עוד שיר פה נחרז
על מדיח כלים מתמודד
ואת יריביי אני מודד
זה יגאל,ב - נראה לי פרחח
לא מבין כלום באביזרי מטבח
וזה ניר,ק - הוא ידוע
התחרה כבר פעמיים השבוע
ובוודאי תכף תצוץ במפתיע
אביבית,ר ואת המחיר תפקיע
הרי ברור שהיא מטעם האתר
כדי שהמחיר יעלה עד מחר
אני שונא מכרזים, זה הזמן להגיד
כי ברור שבסוף אני אפסיד.

 

הכל מתחיל יפה ולאט
בקושי יש הצעה אחת
השעון מתקתק לאיטו
והמכרז צועד אל סופו
ללב מתגנבת תקווה זעירה
אולי הפעם תהיה הצלחה אדירה
אף אחד לא ישתתף במכרז
ונזכה פה במחיר פגז
אבל אז, חמש דקות לסוף
מתחילים המגעילים לתקוף
המחיר מטפס בלי חשבון
ואני נוטש לי לישון
כי גם המכרז הזה כבר אבוד
הלוואי שיקבלו מוצר חלוד.

 

אני לא מבין מה כל העניין
מה כבר ביקשתי, מדיח קטנטן
כדי שאוכל לשים במטבח
שיהיה לי בביתי המשובח
לא מגיע לי פעם אחת
לזכות במחיר כה מושחת?
מה קורה עם יגאל,ב - הוא אדיוט?
מה כבר יש לו להדיח - כפיות?
שתיתפס לו היד כשישטוף
את הצלחת שאכל בה את העוף
ויחטוף גם סלמונלה, שיהיה
וגם הרפס, ושיטרוף אותו אריה
ואז את עצמותיו היבשות
אפשר יהיה להדיח ולעשותן מבריקות.

 

זהו, נגמר, נשלם וגם תם
עוד מכרז מיותר ומטומטם
זכה בסוף איזה יורי
שהגיח עם מחיר סהרורי
לא יצא לו בכלל משתלם
שיחנק עם המדיח ויעלם
לפחות יש מין חצי נחמה -
במכרז הבא ממנו לא נשמע.
ועכשיו, קיראו את שפתיי -
המדיח הזה עוד יהיה בידיי!

 

(כי אחרת, אסון יקרה פה לבטח
ואני אשטוף כלים לנצח)

נכתב על ידי , 5/7/2004 22:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המלוכסנת הרחוקה ב-8/7/2004 10:34



17,181
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסארס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סארס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)