לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


העם צריך נגיף חזק!

כינוי: 

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

נגמרו החרוזים


אין לי כח לחרוז עוד אף מילה

אבל זו בהחלט לא סיבה לבהלה.

 

חיים הכט
הוא נודניק. נודניק גדול, וגם דמגוג לא קטן בכלל. מפעלותיו האחרונים הם תכניתו המופלאה שבה הוא מסביר למה בסינגפור טוב ופה רע. אני לא מתווכח עם הקונספט הבסיסי - די חרא פה ולפחות בסינגפור אין 40 מעלות בצל עם 100 אחוזי לחות, רק בגלל זה אני מסכים עם ההכט. הבעיה שהמגמתיות שלו כל כך בולטת וצועקת, שלפעמים נדמה שהוא לא עצר אפילו לשניה לחשוב על מה שהוא אומר.
דוגמא? רק עכשיו הוא פתח את התכנית בהבטחה החגיגית לספר לנו איך עושים שלום עם רבע מיליארד מוסלמים קיצוניים. הוא הראה מחסום בכניסה לסינגפור שדרכו (מספר הכט תוך נפנופי ידיים נמרצים ותיבול במושגים באידיש/אנגלית) עוברים מדי בוקר 50 אלף מלזים לעבוד בסינגפור. הכל במהירות וביעילות. המלזים כל כך מאושרים לעבוד בסינגפור שהם חיים באושר ובשלום אחד עם השני וכולם שמחים. הכלכלה מנצחת.
נשמע נפלא, לא? אז זהו, שאם עושים mute בטלוויזיה לכמה זמן כדי לא לשמוע את ההכט מלהג, פתאום מכה בך ההכרה - זה לא באמת נפלא. הרי אם נשים מחסום שדרכו יעברו 50 אלף פלסטינאים ללא בדיקות מדוקדקות, מובטח לך, סאנשיין, שבאותו יום 20 אלף מתפוצצים בתל אביב, 15 אלף בירושלים והשאר יתפזרו (תרתי משמע) אחיד על מישור החוף. שיטת הכט כמעט תעבוד, אבל לא ממש. ואל תגידו לי שהכט לא יודע את זה, הוא פשוט עסוק בדמגוגיה שלו כל כך שאין לו זמן להתעסק בשטויות כאלה.
עוד דוגמא? בבקשה. הכט פגש שניים מבכירי העיתונאים הסינגפורים לכוסות בירה איפשהו שם. הוא דיבר איתם קצת ושם הם סיפרו לו באושר איך לפני כל ראיון עם שר הם מחוייבים להגיש רשימת שאלות ואיך אסור לעצבן יותר מדי את הממשל. הכט, בציניות מה, חלק איתם את דעתו שפה אין רה"מ אחד, אלא 6 מליון כאלה ולכן צריך לעקוץ את ראש הממשלה כמה שיותר. אחרי השיחה כמעט והשתכנעתי שהסינגפורים צודקים. מזל שיצאו לפרסומות, ככה שמול הכנפונים של קוטקס יכולתי להרהר בעניין מעט ולהבין שיש פה איזו בעיה. משהו שקשור לפוליטיקאים שאין עליהם שום פיקוח ושיש להם כח מוחלט. אז כן, המנהיג הסינגפורי עושה רושם של בחור נאור משהו, אבל אם יום אחד הוא יחליט להוציא חוק - נניח נגד כתיבת בלוגים, יהיה מי שיתנגד?
אני בטוח שהכט יהיה ראשון בתור להלל את החוק, ולו רק בגלל שהמדיה של הבלוג לא מסוגלת להכיל תנועות ידיים מוגזמות והטעמת הברות מעצבנת.

 

אפרופו סינגפורים
המלוכסנת פרסמה לי מחווה. אחר כך היא הסבירה לי שאם אני אשים לינק למחווה, אז יהיה לינק אלי בלמטה של התמונה שם. כלומר שאם אני אשים לינק, אז יהיה לינק אלי וכל הלינקים ילונקקו ללינקוקים המלונקקים. אני לא בטוח שאין פה בעיה רקורסיבית אינהרנטית שתגרום ללולאות אינסופיות שיגרמו לכל האינטרנט לקרוס פנימה ולהפוך לחור שחור של לינקים במהירות קטסטרופלית, אבל שיהיה. אז שמתי לינק, נראה מה יהיה.

 

אפרופו חורים שחורים
סטיבן הוקינג טוען שהוא טעה. שחורים שחורים הם לא ממש שחורים או משהו כזה. אולי הם יותר בכיוון של חורים אפרפרים עם נקודות סגולות. בכל מקרה, ב ynet כתבו על זה כתבה מעורפלת ומיותרת (להדיוטות שכזה) ומה שבאמת היה מעניין שם היו התגובות. עשרות אנשים טרחו לציין שאם רוצים לדעת את סודות היקום באמת, צריך לקרוא על זה בתנ"ך. אז אני קראתי פעם את התנ"ך (בבי"ס, הכריחו אותי) וכל מה שיש שם זה טלנובלה מטורפת מתובלת בנרקסיזם פסיכוטי של אותו אחד שבדרך כלל קוראים לו "הבמאי" אבל פה משום מה קוראים לו "אלוהים". אני חושב שאיפשהו במלכים ב' דיברו על אופק מאורעות ומה קורה לקוויזרים כשהם מתקרבים לחור שחור או לחורי תולעת, אבל היה צריך באמת לקרוא את זה בין השורות. מצד שני, אם רצית לדעת איך לחסל אויבים או לאנוס נשים, התנ"ך הוא מדריך מושלם.
אני עדיין חושב שסטיבן הוקינג הוא גבר גבר, למרות שהוא טעה כנראה פה ושם. שלא לדבר על זה שללאנס ארמסטרונג יש רק ביצה אחת ועדיין הוא תותח על, אז בטח שהוקינג ש(למיטב ידיעתי)עדיין מצוייד בזוג חינני של אשכים, הוא כלי. והוא גם חכם. ומבין מבין בחורים שחורים. ויש לו רכב צמוד (הייתי חייב. סליחה, באמת סליחה).
מה עוד יכולה בחורה לרצות אצל גבר?

 

 

נכתב על ידי , 18/7/2004 22:41  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איפי טומבי ב-27/7/2004 14:57



17,181
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסארס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סארס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)