לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Stories Of My Life



כינוי:  +-*100% Mo']['eK*:+

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

חוולה \:


אווף , אני חולה . .

 

לא הולכת לבצפר,לא לאימוונים ..

ויייש לי נזללת בליי סווף!

אני לא מבינה את זה באאמת..

כזה אף קטטן [יחסית כן..] סתם חח..וכ"כ הרבה נזזללת!?

מאייפה יש לה כ"כ הרבבה מקוום?!

חח ואואוו ידעתי שאני לא צריכה לעדככן , כי כשאני חולה אני מדברת שטויות :O

[וזה גם מרוב השיעמום..]

 

אבל מה הכי מצחיק?!

שאני חולה דוקא שאני חולה יש שביתה עד 10

לא יכלוו לחכות שאני אבריא?! :D

 

טווב..עזבו כדאי שאני אפסייק לכתוב את הפוסט הזה כי הוא ייגמר בבילבולי מוח משעמים..[לא שעכשיו הוא לא נגמר..]

לא משנה..חיחיי..

אני הוולכת קצת לשנות את הבלווג הזה ולעדכןן אותו :]

 



נכתב על ידי +-*100% Mo']['eK*:+ , 16/1/2007 09:10  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+-*100% Mo']['eK*:+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +-*100% Mo']['eK*:+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)