לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

מסיבת התה


אתמול ראיתי את הסרט התיעודי "מסיבת התה של המיליארדרים" ("The Billionaires' Tea Party"). 

אני ממליץ לכם לצפות בסרט (55 דק').

הוא מתעד מעיניים חיצוניות (בחור אוסטרלי) את תנועת "מסיבת התה" האמריקאית. 

בגדול זה לימד אותי שיעור חשוב על איך מוציאים ציבור רחב מאבק על רעיון מאוד שורשי ובסיסי, שלמעשה יילקח מהם אם המאבק שלהם יצליח.

איך מנגנים על פחד של ציבור, איך מרמים אנשים רבים, איך מעוותים תודעה.

האמריקאים מאמינים שחירות היא היסוד לדמוקרטיה האמריקאית, חירות נמצאת בבסיס החוקה האמריקאית ובבסיס הרעיון האמריקאי.

לדעת הרבה אמריקאים, במיוחד אמריקאים לבנים ממה שנקרא "אמריקה הישנה", חוק ביטוח הבריאות הממלכתי שהעביר ברק אובמה הוא פגיעה בעקרונות החירות. זו ההתחלה של הבולשביזם בעיני רבים שם.

"אנחנו רוצים את הממשלה מחוץ לחיינו!", מוחים האזרחים.

שמתי לב גם שמחאות מסוג זה מתבססות על העבר, בדומה אגב למשטרים ודתות רבים שמבוססים על מה שהיה פעם.

"מסיבת התה של בוסטון" היא מחאה נגד מיסים, שהציתה את המהפכה האמריקאית.  

יש שם ביסוס על העבר וביסוס של פחד- הפחד מפני הבולשביזם, שהרי אובמה הוא "סוציאליסט" (בארה"ב זה לרוב כינוי גנאי) וכולם יודעים זאת. 

אגב אובמה סוציאליסט, זה מה שיש לדיילי שואו להגיד על הסוציאליזם גרסת אובמה. 

 

היום אין לי כל כך זמן, אז אני אסתפק בדברים האלה.

יש לי פוסט בקנה על איך מדיניות פוליטית הופכת מתומכת ברעיון מסויים למתנגדת לו בהשתנות הנסיבות הסביבתיות. 

Stay tuned. 

;)

נכתב על ידי The Waiter , 9/11/2012 11:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  The Waiter

בן: 36





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Waiter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Waiter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)